arrow-up.svg moon.svg

GVKA nariai atmeta iki 60 procentų prašymų išduoti kreditą

Siekdami sumažinti pradelstų įsiskolinimų skaičių, Greitųjų vartojimo kreditų asociacijos nariai (GVKA) griežtina kliento mokumo vertinimą. Šiuo metu yra atmetama nuo 30 iki 60 procentų prašymų gauti greitąjį vartojimo kreditą.

GVKA neigia mitą, jog pradelsti įsiskolinimai yra naudingi greitųjų vartojimo kreditų paslaugą teikiančioms bendrovėms. Siekdami sumažinti žalą, GVKA nariai itin atsakingai tikrina klientų mokumą. „Pastaruoju metu yra nepatvirtinama nuo 30 iki 60 procentų prašymų išduoti kreditą. Taip nariai siekia ne tik apsaugoti vartotoją nuo dar didesnių finansinių įsipareigojimų, bet ir mažinti pradelstų įsiskolinimų skaičių”, — tvirtina GVKA direktorė Kristina Nemaniūtė.

Visi GVKA nariai tikrina klientų duomenis „Sodros” duomenų bazėje. 90 procentų GVKA narių naudojasi Lietuvoje unikalia, realiuoju laiku veikiančia, mokumą vertinti skirta sistema „Greitųjų vartojimo kreditų biuras”. „Tarptautinius asmens duomenų apsaugos reikalavimus atitinkanti programa suteikia galimybę GVKA nariams nemokamai tarpusavyje keistis duomenimis apie asmenų finansinius įsipareigojimus. Be to, klientų duomenys yra tikrinami Skolininkų administravimo informacinėje sistemoje „Creditinfo Lietuva”, Turto areštų aktų registre ir kt.”, — tikina GVKA direktorė ir pabrėžia, jog GVKA nariai gali įvertinti kliento gaunamas pajamas, matyti darbo stažą, sužinoti informaciją apie turtinių įsipareigojimų nevykdymą, turto areštą, įsiskolinimo sumas ir kt.

„Visa ši informacija itin svarbi įvertinti kliento mokumą ir užtikrinti, kad bendrovės skolina tiems, kurie galės grąžinti. Šių dienų technologijos suteikia galimybę duomenis apie vartotoją gauti itin operatyviai. Jaučiame atsakomybę už savo klientą ir stengiamės perspėti, jog prieš skolindamasis jis įvertintų savo galimybes, įsigilintų į sutarties sąlygas”, — teigia GVKA direktorė.

Taip pat GVKA skatina domėtis ir įmonės, išduodančios greituosius vartojimo kreditus, veikla. „Neretai GVKA sulaukia nusivylusių ir nepatenkintų žmonių skambučių. Dažniausiai jie skundžiasi dėl nuslėptų papildomų mokesčių, neaiškių sutarties sąlygų. Pasigirsta kaltinimų ir iš įvairių institucijų dėl neatsakingo greitųjų vartojimo kreditų bendrovių skolinimo. Mes galime atsakyti tik už GVKA narius. Ar kitos greitųjų vartojimo kreditų bendrovės tikrina kliento mokumą, ar asmens duomenys yra saugūs, ar tinkamai identifikuojamas vartotojas, ar aiškiai ir suprantamai pateikiamos sutarties sąlygos, ar bendrovės konsultuoja savo klientus, ar gali pasiūlyti sudaryti individualius skolos grąžinimo grafikus, mes atsakyti negalime. Kaip veikia kitos bendrovės, nepriklausančios asociacijai, turime galimybę tik spėti ir tie spėjimai nėra džiuginantys”, — nuogąstauja Kristina Nemaniūtė.

GVKA ir jos nariai siekia teikti išsamią ir teisingą informaciją, kuri yra naudinga vartotojui, ketinančiam sudaryti teikiamų paslaugų sutartį ir padėtų priimti patį tinkamiausią ir teisingiausią sprendimą, šviečia vartotojus apie greitųjų vartojimo kredito paslaugų teikimą.

«

»

Kiti pranešimai

2012-01-30

Požiūris į kenkėjų kontrolę per 15 metų pasikeitė

Viena lyderiaujančių kenkėjų kontrolės įmonių Lietuvoje UAB „Dezinfa” jau penkiolika ... Skaityti daugiau →

2013-07-26

Vietoj laukto elektros kainų kritimo – augimas

Dauguma Lietuvos elektros rinkos ekspertų prognozavo, kad nuo birželio 3 d. Latvijai prisijungus prie ... Skaityti daugiau →

2015-10-16

LASF pristatė autosporto problemas KKSD

Ketvirtadienį vykusiame Kūno kultūros ir sporto departamento (KKSD)  ir neolimpinių sporto šakų ... Skaityti daugiau →

2016-02-04

NATO AGS projektas įgavo pagreitį

NATO Antžeminio stebėjimo sistemos (AGS) projektas, prie kurio kūrimo prisideda ir Lietuva, žengė ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×