arrow-up.svg moon.svg

Startuoja „Heidelbergcement Klaipėda” terminalas

Klaipėdoje atidarytas naujas 10 milijonų litų vertės pasaulinio koncerto „Heidelbergcement” dukterinės įmonės „Heidelbergcement Klaipėda” cemento logistikos, fasavimo ir prekinio betono gamybos terminalas. 

Investicija atsipirks per penkmetį

Klaipėdoje pradeda veikti naujas „Heidelbergcement Klaipėda” cemento ir logistikos terminalas. Antri pagal dydį Lietuvoje cemento tiekėjai bei didžiausi importuotojai į naująjį terminalą investavo 10 milijonų litų. Pasak „Heidelbergcement Klaipėda” generalinio direktoriaus Povilo Bradulskio, investicija į terminalą atsipirks per ateinantį penkmetį.

„Į terminalą, kuris galės gaminti prekinį betoną bei tiekti apie 100 tūkst. tonų biraus cemento pardavimams, 50 tūkst. tonų fasuoto cemento, investavome apie 10 milijonų litų. Mūsų atliktais skaičiavimais ši investicija turėtų atsipirkti per 5 – 7 metus,” – teigia P. Bradulskis.

„Klaipėdos rinka yra nusistovėjusi, todėl trečias žaidėjas įneš dinamiškumo ir rimtą konkurenciją, kurios tikrai reikia. Didesnė konkurencija vers visus regiono dalyvius pasitempti ir tenkinti klientų poreikius. „Heidelbergcement Klaipėda” darbą Lietuvoje pradės remiantis pasaulinės grupės patirtimi, kompetencija, darbo kultūra ir galimybėmis, todėl net ir dideli projektai bus įkandami,” – tikina P. Bradulskis. – Naujasis terminalas taip pat įgalins mus išlaikyti esamą cemento rinkos poziciją bei atlaikyti kitų importuotojų spaudimą.”

Anot „Heidelbergcement Klaipėda” generalinio direktoriaus, terminalas išspręs ir daugelį cemento tiekimo bei fasavimo problemų. „Naujasis terminalas turės papildomą cemento saugyklą, kuri leis kaupti didesnes cemento atsargas ir užtikrinti jo sklandų tiekimą. Siekiant būti lankstesniais, mums labai svarbu sumažinti priklausomybę nuo pervežimų vagonais. Terminalo privalumas – išplėstas autocementovežių parkas bei kokybiškas ir saugus cemento fasavimas pagal naujausias technologijas,” – naujojo terminalo privalumus vardina P. Bradulskis.

Sustiprins uosto įtaką Baltijos regione

Pasak Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega” generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, naujasis „Heidelbergcement Klaipėda” terminalas LEZ teritorijoje įtvirtins didesnę kooperaciją logistinėje grandinėje tarp krovinio siuntėjo, gavėjo bei transportuotojo.

„Pradėjus veikti „Heidelbergcement Klaipėda” terminalui, operatyviau ir efektyviau bus išnaudojami kompanijos „Bega” uostiniai pajėgumai. Netolimoje ateityje „Bega” planuoja šiuos pajėgumus didinti,” – teigia A. Kuzmarskis.

Anot „Bega” generalinio direktoriaus, terminalas turėtų sustiprinti ir Klaipėdos uosto pozicijas kitų Baltijos šalių atžvilgiu cemento transportavimo ir paskirstymo srityje. „Naujas terminalas leis išplėsti logistinę grandinę, į ją įvedant autotransportą,”- sako jis.

Šiuo metu Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega” perkrauna visą jūrų keliu į Lietuvą ir iš jos transportuojamą cemento kiekį, iš viso – netoli 300 tūkst. tonų per metus.

Įsikūrė Klaipėdos LEZ

Terminalui statyti buvo pasirinkta Klaipėdos laisvoji ekonomikos zona, kuri yra strategiškai arti Klaipėdos uosto ir sudarė puikias verslo vystymo sąlygas. Klaipėdos LEZ sudaro net 60% miesto pramonės ir plėtros.

Pasak LEZ generalinio direktoriaus Eimanto Kiudulo, „Heidelbergcement” žinoma įmonė tiek Europoje, tiek pasaulyje su plačia produktų gama, kuri nuo šiol veiks ir Klaipėdoje.

„Tikimės, kad „Heidelbergcement” atėjimas padidins konkurenciją rinkoje ir sudarys sąlygas statybininkams rinktis iš kelių geresnės kokybės bei patrauklesnių kainų variantų,” – teigia E. Kiudulas.

Nauju terminalu Klaipėdoje džiaugėsi ir miesto meras Vytautas Grubliauskas. „Smagu, kad „Heidelbergcement” įmonė, kuri atstovauja tarptautinę korporaciją, plėtos veiklą Klaipėdoje. Mūsų regionas vienas dinamiškiausių ir greičiausiai augančių Lietuvoje, todėl jam reikia ir adekvataus aprūpinimo bei medžiagų tiekimo,” – teigia V. Grubliauskas.

„Žiūrint į būsimą dujų terminalo statybą ir uosto infrastruktūros plėtros perspektyvą, akivaizdu, kad cemento ir betono reikės vis daugiau ir daugiau. Svarbu ir tai, kad gamyba vyks čia, pašonėje, pagal naujausias technologijas ir ekologiškais, draugiškais aplinkai būdais. „Heidelbergcement” gaminama ir pakuojama produkcija ypatingai saugi, kurios ruošimo metodai pašalina galimas grėsmes, apie kurias pirmiausia pagalvoja žmonės,” – sako jis.

Pasak mero, „Heidelbergcement” pasirinko strategiškai puikią vietą dėl logistikos ir infrastrūktros. „Klaipėdos LEZ tokioms investicijoms yra viena geriausių vietų ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Klaipėda pati palankiausia aikštelė tokiai veiklai. Tai aikštelė sumūryta ant labai patikimo cemento,” – dėsto Klaipėdos meras.

Nors terminalas dar gamybos fazėje, tačiau jau šiandien klientai, įmonės ir privatūs asmenys, jau gali įsigyti betoną. Ateityje terminale gaminiai bus pakuojami naudojant modernią sertifikuotą uždarojo ciklo technologijos įrangą ir gabenami į įvairias Lietuvos vietas.

«

»

Kiti pranešimai

2013-06-17

Latvijos prisijungimas kainų nesumažino

Latvijai prisijungus prie „Nord Pool Spot“ daugelis tikėjosi sumažėjusių elektros kainų, tačiau ... Skaityti daugiau →

2015-09-01

Laukiama permainų „Nemuno žiede“

Vienintelės Lietuvos žiedinių lenktynių trasos, „Nemuno žiedo“, itin sudėtinga situacija paskatino ... Skaityti daugiau →

2009-10-08

Raimondas Baikštys: „Abipusis bendradarbiavimas — ginklas prieš sunkmetį”

ES sanglaudos fondas skiria paramą aplinkos apsaugos projektams, kurie skatina vandens apsaugos ir valdymo ... Skaityti daugiau →

2013-10-29

„Protingų namų“ sprendimai žengė į Rusiją

Lietuvoje „Protingi namai“ atrado savo nišą ir kasdien tampa vis populiaresni, tačiau šios lietuvių ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×