Nuo šiol Lietuvoje mažiausias kreditas SMS’u – 5Lt
Atsižvelgdama į visuomenės poreikius, greitųjų vartojimo kreditų rinkos tendencijas ir užsienio ... Skaityti daugiau →
Dauguma įmonių žino, kad pirmoji taisyklė norint užmegzti tvirtą ryšį su vartotoju yra jo pažinimas. Siekiant kad Jūsų siunčiama žinutė pasiektų tikslinę auditoriją ir į ją būtų sureaguota tinkamai, svarbu suprasti kai kuriuos veiksnius darančius įtaką vartotojo apsisprendimui.
Dauguma įmonių žino, kad pirmoji taisyklė, norint užmegzti tvirtą ryšį su vartotoju – jo pažinimas. Taigi, siekiant kad Jūsų siunčiama žinutė pasiektų tikslinę auditoriją ir į ją būtų sureaguota tinkamai, svarbu suprasti kai kuriuos veiksnius, darančius įtaką vartotojo apsisprendimui.
Įvairūs tyrinėtojai ir mokslininkai siekia išsiaiškinti, kaip kai kurie dalykai veikia mūsų priimamus sprendimus. Šis mokslas yra vadinamas neuromarketingu, paprastai – mokslas apie mūsų smegenų reakcija į rinkodaros veiksnius ir kaip – sąmoningai ar ne – tai paveikia mūsų priimamus sprendimus.
Štai kelios žmogaus psichologijos paslaptys, kurias galite panaudoti savo rinkodaros sprendimuose:
Pirma paslaptis. Mūsų visų smegenys yra primityvios – kūno centras kontroliuojantis mūsų reakcijas ir emocijas veikia kur kas greičiau nei sąmonė.
Kaip pritaikyti rinkodarai? Susikoncentruokite į pirmą įspūdį – ką vartotojas pamato pirmiausia? El. laiškų marketinge svarbiausia yra tema ir potemė – jos turi būti pritraukiančios ir priminti vartotojui apie jo poreikius, troškimus ir t.t. Blogų ir straipsnių esmė slypi jų iškalbingose antraštėse, o internetinėse svetainėse vartotojo požiūrį formuoja bendras svetainės vaizdas ir pirmasis, pasveikinimo, puslapis.
Antra paslaptis. Mūsų smegenys myli akimis, todėl vaizdai joms patinka daug labiau nei tekstas. Maždaug 90% visos informacijos, kurią smegenys apdoroja, yra vizualinė.
Kaip pritaikyti rinkodarai? Žinoma, naudokite daugiau vaizdų, bet turite juos pateikti neįprastu būdu. Sugalvokite, kaip tekstinę informaciją paversti vaizdu, naudojant įvairius ženklus ir šriftus.
Trečia paslaptis. Taip pat kaip įvairiems paveiksliukams, mūsų smegenys prijaučia ir žmonių veidams. Tyrimai atskleidžia, kad smegenų dalis, atsakinga už veidų atpažinimą, yra greta emocijas kontroliuojančios dalies. Tai reiškia, kad malonių žmonių veidai dažniausiai sukelia malonias emocijas ir atvirkščiai.
Kaip pritaikyti rinkodarai? Naudokite realių žmonių nuotraukas savo rinkodaros elementuose – reklamose, el. laiškuose ir kitur tam, kad sukeltumėte norimas emocijas. Taip pat labai svarbu atkreipti dėmesį į nuotraukoje esančio žmogaus akis, nes natūralus refleksas vartotoją nukreipia žiūrėti ten kur žiūri pavaizduoto žmogaus akys.
Ketvirta paslaptis. Spalvos sukelia tam tikrus jausmus. Spalvų pasirinkime svarbu ne tik tai, kas gražiai atrodo, skirtingos spalvos sukelia skirtingus impulsus žmogaus smegenyse. Tyrimai rodo, kad nuo 62 iki 90 procentų mūsų jausmų priklauso vien nuo spalvos. Geltona pažadina nerimą, mėlyna stiprina pasitikėjimą, raudona iššaukia skubėjimą ir tai tik pradžia.
Kaip pritaikyti rinkodarai? Spalvų pasirinkimas yra ištisas mokslas. Kokias spalvas pasirinks Jūsų įmonė, priklauso nuo pačios prekės ar produkto, tikslinės auditorijos ir prekės ženklo. Geriausiam variantui išrinkti pradžioje visada rekomenduojama išbandyti keletą skirtingų derinių.
Penkta paslaptis. Pavadinimai daro įtaką mūsų elgesį. Vieno tyrimo metu įrodyta, kad pavadinus tą pačią porciją makaronų „dviguba“ vietoje „įprastos“ vartotojai suvalgo mažiau.
Kaip pritaikyti rinkodarai? Atidžiai apgalvokite, kaip jūsų naudojami žodžiai pavadinimuose, aprašymuose ar reklamose gali paveikti vartotojo požiūrį.
Šešta paslaptis. Pasirodys neįtikima, tačiau žmonės trokšta priklausyti ir turi įgimtą poreikį vykdyti tai, kas jiems sakoma. Filosofas Erikas Hofferis teigia, kad jei žmonėms suteiktume laisvę daryti tai, ką jie nori, jie paprasčiausiai kopijuotų aplink esančius.
Kaip pritaikyti rinkodarai? Turite savo skleidžiama žinute pašalinti žmonių nerimą ir sukurti pasitikėjimą skatinančiais ir drąsinančiais žodžiais.
Labai svarbu suprasti, kaip žmogaus smegenys reaguoja į įvairią informaciją ar vaizdus, kadangi kova dėl vartotojų dėmesio šiuo metu yra labai nuožmi. Pasinaudodami šiomis žiniomis Jūs galite iš kitos perspektyvos pasižiūrėti į savo komunikuojamas žinutes ir išsiskirti iš konkurentų.
Atsižvelgdama į visuomenės poreikius, greitųjų vartojimo kreditų rinkos tendencijas ir užsienio ... Skaityti daugiau →
Netikėtai pajutę pilvo skausmus, dažniausiai juos paaiškiname laikinu virškinimo sutrikimu. Tačiau ... Skaityti daugiau →
Informacinių ir ryšių technologijų (IRT) įmonių grupei „Elsis” priklausanti bendrovė ... Skaityti daugiau →
Rugsėjo 15 dieną, šeštadienį, Druskininkų apylinkėse vyks paskutinis 2012 m. Lietuvos automobilių ... Skaityti daugiau →