arrow-up.svg moon.svg

YouTube siūlo atskleisti duomenis apie reklamų pasiekiamumą jų užsakovams.

2015-09-11 Kas aktualu

YouTube ruošiasi įdiegti naujovę, kuri leis kompanijoms pačioms nustatyti, kokiomis proporcijomis ir kada jų reklamos turi būti rodomos lankytojams. Ši idėja yra atsakas tokių kompanijų kaip Unilever ir Kellogg‘s skundams, kad jos švaisto pinigus mokėdamos už reklamas, kurių vartotojai net nemato.

Video reklama laikoma pamatyta pagal Medijos Vertinimo Tarnybos (Media Rating Council) ir Interaktyvios Reklamos Biuro (Interactive Advertising Bureau)  nustatytus standartus, kai bent pusė visų reklamą sudarančių pikselių yra vartotojo ekrane dvi sekundes. Daugumos rinkodaros specialistų teigimu šis apibrėžimas nėra tikslus ir matomumo laiką reikėtų prailginti.

Vartotojai ne visada mato internete rodomas reklamas ir tam yra daug priežasčių, viena iš jų, kad reklama yra toje puslapio vietoje, kuri nepatenka į vartotojo matoma lauką. Taip pat vartotojas gali jos išvengti paslinkdamas puslapio vaizdą arba sumažinti puslapio langą būtent tuo metu, kada yra leidžiama reklama.

Kellogg‘s, viena didžiausių JAV maisto gamintojų, jau ne pirmą kartą šiais metais atsisakė savo reklamas rodyti YouTube, nes buvo neįmanoma nustatyti, kiek procentų iš parodomos reklamos pasiekia vartotoją ir įmonė jautėsi neužtikrintai. Tačiau, pasak žmonių, turinčių žinių apie YouTube ateities planus, kompanija neseniai pradėjo kurti kur kas daugiau aiškumo suteikiančia programą. Iš tai būtų naujovė leisianti trečiosioms šalims matyti ir reguliuoti reklamos pasiekiamumą. Tikimąsi, jog įdiegtas atnaujinimas bus išleistas metų pabaigoje.

Google jau dabar siūlo naudotis Active View programa, kuri leidžia patikrinti, ar paleista reklama yra matoma. Gegužę Google pradėjo tyrimą, skirtą išmatuoti reklamos pasiekiamumui ir peržiūroms internete. Tyrimas parodė, kad video reklamų peržiūra internetiniuose puslapiuose siekė 54% – kas reiškia, kad tik pusė paleistų reklamų buvo pamatytos vartotojų – tuo tarpu YouTube nustebino savo reklamos pasiekiamumo rezultatais, kurie kaip paaiškėjo siekė net 91% vartotojų.

Google atstovai sakė, kad jie turi patenkinti visus savo klientų reikalavimus dėl jų norimų gauti duomenų ir naujai išleista programa leis tokią informaciją pateikti. Nepaisant to, kad kompanija vis dažniau šneka apie tai, kad reikėtų suteikti daugiau aiškumo šioje srityje, informacijos apie tolimesnius YouTube planus jie atskleisti negali.

Keith Weed, Unilever kompanijos marketingo skyriaus vadovas sako, jog mato įmones judant tinkama linkme. Jų tikslas yra šiais mažais žingsneliais priartėti prie šimtaprocentinio reklamų matomumo, procese dalyvaujant ir jį reguliuojant ir trečiosioms šalims.

 

«

»

Kiti pranešimai

2014-09-23

Konferencija VEIKLI: moters sėkmė – jos rankose!

Moters gyvenimas – kupinas darbų, rūpesčių, atradimų, ji kiekvienoje situacijoje  turi būti ... Skaityti daugiau →

2016-10-31

Tauras Tunyla: apie meilę autosportui ir Lietuvos vėliavą lagamine

Tauras Tunyla – 23-jų metų sportininkas, kuris kartingo trasose jau nuo penkerių metų. Pirmą kartą ... Skaityti daugiau →

2016-03-31

Kaune atsidarys Karalienės Mortos mokykla

Kaune, Žemuosiuose Šančiuose, restauruojamame buvusių kareivinių kvartale „Juozapavičiaus 13“, ... Skaityti daugiau →

2015-07-10

Įpusėjus LARČ sezonui – pirmauja V. Švedas

Jubiliejinis 25-asis Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) ralio sezonas įsibėgėja. Po pasibaigusio ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×