arrow-up.svg moon.svg

„Coca-cola“ ir „Pepsi“ pardavimai ir toliau krenta

2016-03-31 Kas aktualu

Sunku nepastebėti, kad žmonės vis labiau domisi sveika gyvensena ir riebius, kaloringus maisto produktus bei saldintus gėrimus keičia į sveikus ir organizmui naudingus. Amerikiečiai yra laikomi daugiausiai viršsvorio turinčiais žmonėmis, tačiau jau nuo 2013 metų pasikeitę rodikliai rodo, kad nesveiko maisto ir gėrimų suvartojimas ženkliai sumažėjo.

„Beverage Digest“ atlikto tyrimo duomenimis, per 2014 metus gazuotų gėrimų suvartojimas nukrito 0.9%, o per 2015metus – dar 1.2%. Didžiausi šių gėrimų gamintojai ir tiekėjai „Coca-cola“ ir „Pepsi“ jau skaičiuoja milijoninius nuostolius dėl pardavimų kritimo. Pavyzdžiui, „Coca-cola“ kompanijai pardavimai sumažėjo 1%, o „Pepsi“ – 3%. Nors procentai atrodo nedideli, realūs skaičiai viską paaiškina. Per 2015 metus amerikiečiai nupirko produkcijos už 139,2 milijardų JAV dolerių – net 24 milijardais JAV dolerių mažiau nei per patį „Coca-cola“ pardavimų piką 2004 metais.

Tačiau sumažėjus bendram saldžių gazuotų gėrimų suvartojimui prekybininkai pastebėjo, kad išaugo mažesnės talpos pakuočių pardavimai. Sandy Douglas, „Coca-cola“ įmonės prezidentas Šiaurės Amerikoje, teigė, jog vartotojai nustojo pirkti didesnes gėrimų pakuotes, net jeigu jos yra parduodamos su patrauklia akcija.

„Žmonės yra linkę pirkti mažesnės talpos gėrimo pakuotę, nes tai jiems asocijuojasi su mažesniu jo suvartojimu.“ Atlikę tyrimą jie pastebėjo, kad vartotojai yra netgi pasiryžę mokėti daugiau už iki 30% mažesnę pakuotę (žr. paveiksliuką apačioje).

kola

Nors šios naujienos yra palankios kitoms gazuotus gėrimus gaminančioms kompanijoms, tai nereiškia, kad „Pepsi“ ir „Coca-cola“ neieško kitų išeičių, kaip išlipti iš pardavimų duobės. Supratę, kad pardavimai krito dėl įmonių tapatinimo su nesveiku maistu, jie pradėjo kurti tokius gėrimus, kuriuos vartotojai laiko sveiku pasirinkimu – mineralinis vanduo ir cukraus neturintys gėrimai. Šių gėrimų pardavimai Amerikoje per 2015 metus išaugo net 6.1%.

«

»

Kiti pranešimai

2015-12-18

Elektroninio pašto rinkodara – svarbiausios 2015 metų įžvalgos.

Elektroninis paštas – turbūt dažniausiai naudojamas darbo įrankis kiekviename versle. Tobulėjant ... Skaityti daugiau →

2015-06-25

Pašto siuntiniuose – bitės, vanduo, ginklai ir net žmogus

Kiekvienais metais populiarėjant greitųjų kurjerių paslaugoms, patogumo vedini lietuviai siunčia ... Skaityti daugiau →

2010-09-21

Vaikų imunitetui stiprinti – greipfrutų sėklų ekstraktas

Remiantis praeitų metų pateiktais Statistikos Departamento prie LR Vyriausybės duomenimis, daugiau ... Skaityti daugiau →

2010-05-31

Sutarčių suma — per 20 mln. Lt

Šių metų gegužės mėnesį akcinė bendrovė „Požeminiai darbai” pasirašė penkias ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×