Už kai kurių Lietuvos Seimo narių populiarumą moka visuomenė?
Kai kurie Seimo nariai, pateikdami netikslią ir nepatikrintą informaciją apie greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →
Iš 50 žinomų prekės ženklų tik vienas gavo aukščiausius balus vertinant 8 populiarių socialinių tinklų išnaudojimą. Šis, socialinių medijų naudojimo viršūnėse atsiduriantis prekės ženklas – „Victoria Secret“.
Neseniai socialinių medijų marketingo platformos „Spredfast“ atlikto tyrimo „Smart Social Report“ metu buvo stebėta, kaip gerai žinomi prekės ženklai savo veikloje pasitelkia socialinius tinklus „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „YouTube“, „Pinterest“, „Tumblr“, „Google+“ bei Snapchat“, kurio populiarumas auga ir, tikėtina, ateityje tik stiprės.
Tyrėjai fiksavo kiekvienos kompanijos gerbėjų skaičių, atsakymo į užklausas ir komentarus laiką bei vertino skelbiamų įrašų populiarumą skaičiuojant „like“, „share“, „comment“ bei „favorite“ rodiklius. „Spredfast“ darbuotojai atskleidė, jog „Facebook“ paskyras turi visi analizėje dalyvavę prekės ženklai, o štai „Snapchat“, „Google+“ bei „Tumblr“ naudojami rečiau.
„Victoria Secret“ išskirtinumas pasireiškia dideliu vartotojų įsitraukimu. Be to, šiam prekės ženklui sekasi pritraukti gausų tikslinės auditorijos būrį. Pastebima, jog 25 mln. „Facebook“ gerbėjų ir 19 mln. „Instagram“ sekėjų turintis prekės ženklas vidutiniškai gauna 2300 pastabas po „Tumblr“ paskelbtais įrašais.
Aukštesniais balais įvertinti ir kiti, mažmeninės prekybos, pramonės, sporto bei medijų srityse veikiantys prekės ženklai. Tyrimo metu geresnius rezultatus pademonstravo „Mercedes-Benz“, „MTV“ bei „NBA“. Pavyzdžiui, britų prekybos tinklas „Tesco“ pasižymėjo operatyviausiu „Facebook“ žinučių atsakymo laiku, kuris yra 16 minučių, o „ESPN“ bei „Netflix“ buvo giriami dėl sėkmingo „Youtube“ išnaudojimo.
Kitose pramonės šakose lyderių vardai yra gerai žinomi visame pasaulyje. Elektronikos sektoriuje pirmauja „Tumblr“ aktyviai naudojanti „Apple“ ir sėkmingai „Youtube“ socialinį tinklą valdanti „Samsung“. Kitokių vartojimo prekių kategorijoje apdovanojimus gautų „Youtube“ efektyviai valdanti „Pepsi“ bei „Snapchat“ rezultatais galintis didžiuotis „Dove“ prekės ženklas.
Automobilių pramonės žymieji vardai „Audi“ bei „Ford“ sėkmingai išnaudoja „Instagram“ ir „Tumblr“ galimybes. O štai oro bendrovės „British Airways“ ir „American Airlines“ daugiau investuoja į aktyvią komunikaciją „Instagram“ socialiniame tinkle.
„Smart Social Report“ ataskaitoje pateikiami duomenys rodo, jog nei vienas finansų sektoriuje veikiantis prekės ženklas neturi itin stiprių profilių analizuotose socialinėse medijose.
Dauguma visas 8 platformas naudojusių prekės ženklų veikė mažmeninės prekybos srityje. Kalbėdamas apie tai, koks turinys paskatina vartotojus domėtis prekės ženklų profiliais, analitines ir tyrimų paslaugas teikiančios kompanijos „Spredfast“ vadovas Chris Kerns žiniasklaidai teigė, jog svarbu būti originaliems: „modernus prekės ženklas turi domėtis naujausiomis tendencijomis, bet ne aklai jas sekti“.
Kai kurie Seimo nariai, pateikdami netikslią ir nepatikrintą informaciją apie greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →
Artėjančios didžiausios metų šventės vis labiau įsuka į malonių rūpesčių verpetą. Intensyviai ... Skaityti daugiau →
Tarptautinė debatų švietimo asociacija (IDEA) kartu su Všį Neformaliojo švietimo debatų centru ... Skaityti daugiau →
Daugelyje pasaulio valstybių itin populiaru rengti atvirų durų dienas, kuriose galima aplankyti norimus ... Skaityti daugiau →