arrow-up.svg moon.svg

„Victoria Secret“ – aktyviausiai socialines medijas naudojantis prekės ženklas

Iš 50 žinomų prekės ženklų tik vienas gavo aukščiausius balus vertinant 8 populiarių socialinių tinklų išnaudojimą. Šis, socialinių medijų naudojimo viršūnėse atsiduriantis prekės ženklas – „Victoria Secret“.

Neseniai socialinių medijų marketingo platformos „Spredfast“ atlikto tyrimo „Smart Social Report“ metu buvo stebėta, kaip gerai žinomi prekės ženklai savo veikloje pasitelkia socialinius tinklus „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „YouTube“, „Pinterest“, „Tumblr“, „Google+“ bei Snapchat“, kurio populiarumas auga ir, tikėtina, ateityje tik stiprės.

Tyrėjai fiksavo kiekvienos kompanijos gerbėjų skaičių, atsakymo į užklausas ir komentarus laiką bei vertino skelbiamų įrašų populiarumą skaičiuojant „like“, „share“, „comment“ bei „favorite“ rodiklius. „Spredfast“ darbuotojai atskleidė, jog „Facebook“ paskyras turi visi analizėje dalyvavę prekės ženklai, o štai „Snapchat“, „Google+“ bei „Tumblr“ naudojami rečiau.

„Victoria Secret“ išskirtinumas pasireiškia dideliu vartotojų įsitraukimu. Be to, šiam prekės ženklui sekasi pritraukti gausų tikslinės auditorijos būrį. Pastebima, jog 25 mln. „Facebook“ gerbėjų ir 19 mln. „Instagram“ sekėjų turintis prekės ženklas vidutiniškai gauna 2300 pastabas po „Tumblr“ paskelbtais  įrašais.

Aukštesniais balais įvertinti ir kiti, mažmeninės prekybos, pramonės, sporto bei medijų srityse veikiantys prekės ženklai. Tyrimo metu geresnius rezultatus pademonstravo „Mercedes-Benz“, „MTV“ bei „NBA“. Pavyzdžiui, britų prekybos tinklas „Tesco“ pasižymėjo operatyviausiu „Facebook“ žinučių atsakymo laiku, kuris yra 16 minučių, o „ESPN“ bei „Netflix“ buvo giriami dėl sėkmingo „Youtube“ išnaudojimo.

Kitose pramonės šakose lyderių vardai yra gerai žinomi visame pasaulyje. Elektronikos sektoriuje pirmauja „Tumblr“ aktyviai naudojanti „Apple“ ir sėkmingai „Youtube“ socialinį tinklą valdanti „Samsung“. Kitokių vartojimo prekių kategorijoje apdovanojimus gautų „Youtube“ efektyviai valdanti „Pepsi“ bei „Snapchat“ rezultatais galintis didžiuotis „Dove“ prekės ženklas.

Automobilių pramonės žymieji vardai „Audi“ bei „Ford“ sėkmingai išnaudoja „Instagram“ ir „Tumblr“ galimybes. O štai oro bendrovės „British Airways“ ir „American Airlines“ daugiau investuoja į aktyvią komunikaciją „Instagram“ socialiniame tinkle.

„Smart Social Report“ ataskaitoje pateikiami duomenys rodo, jog nei vienas finansų sektoriuje veikiantis prekės ženklas neturi itin stiprių profilių analizuotose socialinėse medijose.

Dauguma visas 8 platformas naudojusių prekės ženklų veikė mažmeninės prekybos srityje. Kalbėdamas apie tai, koks turinys paskatina vartotojus domėtis prekės ženklų profiliais, analitines ir tyrimų paslaugas teikiančios kompanijos „Spredfast“ vadovas Chris Kerns žiniasklaidai teigė, jog svarbu būti originaliems: „modernus prekės ženklas turi domėtis naujausiomis tendencijomis, bet ne aklai jas sekti“.

«

»

Kiti pranešimai

2010-12-17

Streso rezultatas – skrandžio ir dvylikapirštės opaligė

Nuolatinis stresas, netinkama mityba, žalingi įpročiai… Rezultatas – deginantis skausmas viršutinėje ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Socialinė atsakomybė – ne įstatymų nustatytas reglamentas

Jungtinės Tautos, Europos Komisijos vis garsiau šaukia, kad kompanijos turi būti socialiai atsakingos, ... Skaityti daugiau →

2015-01-20

Mobiliojo amžiaus rinkodara

Dar prieš penkerius metus nebūtume pagalvoję, jog mobilieji telefonai taps ne tik patogia susisiekimo ... Skaityti daugiau →

2014-06-18

V. Švedas: WRC etapas Lietuvoje ir Lenkijoje yra šiek tiek neįvertintas mūsų pačių

Paskutines minutes iki birželio 26 d. startuosiančio Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo „Lotos 71st Rally ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×