arrow-up.svg moon.svg

Elektroninio pašto rinkodara – svarbiausios 2015 metų įžvalgos.

2015-12-18 Kas aktualu

Elektroninis paštas – turbūt dažniausiai naudojamas darbo įrankis kiekviename versle. Tobulėjant technologijoms, savo elektroninį paštą galime atsidaryti ne tik kompiuteriuose, bet ir telefonuose, planšetėse ar išmaniuosiuose laikrodžiuose, todėl gaunami laiškai mus pasiekia visur, kur tik esame.

Tyrimai parodė, kad elektroniniais laiškais siunčiamos informacijos pelningumo rodiklis per 2015 metus pasiekė didžiules aukštumas – ir ūgtelėjo net 3800%. Šiandien daugiau nei pusė el. laiškų pasaulyje skaitoma mobiliaisiais įrenginiais. Tai esminis persilaužimas, tačiau jis įvyko, deja, tik vienoje pusėje – vartotojų.  Paslaugų tiekėjai ir verslas tik dabar pradeda suprasti, kaip svarbu, kad jų siunčiamus el. laiškus žmonės be vargo galėtų skaityti ir išmaniuosiuose telefonuose ar planšetėse.

 Capture

Taip pat verta paminėti, jog daugiausiai, net 60% visų laiškų yra atidaromi naudojantis „Gmail“ elektroniniu paštu. „Google“ iki šiol yra tituluojamas elektroninio pašto karaliumi ir nė neketina užleisti savo pozicijų. Per pastaruosius metus šis paštas el. laiškus padarė ne tik patogesnius skaityti, bet ir interaktyvius. Paprasčiausias jų laimėjimus iliustruojantis pavyzdys – kvietimai į renginius. Gavėjas, atvėręs tokį laišką, iškart mato RSVP mygtukus, todėl jam nereikia niekur papildomai prisijungti, norint atsakyti į kvietimą. Be to, el. laiškuose naudojama vis daugiau animacijos. Tačiau šią pažangą stabdo nespėjantieji į traukinį. Dažniausiai tokia etiketė lipdoma bendrovei „Microsoft“ ir jų el. pašto programai „Outlook“, kuri atsilieka nuo daugelio pažangesnių konkurentų ir nėra pritaikyta daugumai įdomių technologinių sprendimų.

El. paštas jau kuris laikas nebėra naudojamas vien tik reklaminiams tikslams. Vienas iš labiausiai El. pašto pelningumo rodiklį pakėlusių veiksnių yra sprendimai, leidžiantys operatyviai reaguoti į potencialių pirkėjų elgesį, pavyzdžiui, jei pirkėjas palieka prekių krepšelį, t.y. išsirenka prekes, tačiau jų neįsigyja. Anksčiau priminimus savo klientams apie ne iki galo atliktą pirkimo procesą, priminti ar pasiūlyti krepšelyje esančioms prekėms nuolaidą galėjo tik didžiausios įmonės. Dabar tai gali pasiūlyti beveik visos el. parduotuvės. Už tai dėkoti reikia IT sprendimų plėtrai ir įvairiems startuoliams. Jie sukūrė krūvas lengvai prieinamų programėlių, leidžiančių gauti aukštos kokybės paslaugas už skatikus, o kartais ir visai nemokamai. Todėl paliktas krepšelis ar naujienlaiškio prenumerata dabar turi visas prielaidas tapti ne skaičiumi statistikos suvestinėje, o verslo galimybe ir pelnu.

Taigi, elektroninis paštas suteikia vis daugiau galimybių ne tik vartotojams, bet ir verslo atstovams, todėl, planuojant savo marketingo strategiją, reikėtų gerai apgalvoti ar išnaudojate visas el. pašto siūlomas galimybes.

«

»

Kiti pranešimai

2012-06-21

Didžiausios klaidos kovojant su kenkėjais

Būsimas šiųmetis derlius ūkininkams sukelia ne tik džiaugsmą, bet ir rūpesčius. Jeigu iš anksto ... Skaityti daugiau →

2011-09-19

Druskininkai natūralaus mineralinio vandens buteliuke?

Siekdama prisidėti prie turizmo plėtros, natūralaus mineralinio vandens gamintoja UAB „Druskininkų ... Skaityti daugiau →

2014-09-15

„Networking“ – būdas parduoti save?

Tikriausiai kiekvienas bent kartą esate sutikę žmogų, kuris įkyriai bando susipažinti ir siūlo ... Skaityti daugiau →

2013-07-26

FIA planuose naujas 10 metų projektas

Birželio pabaigoje vykusioje FIA rengiamoje sporto konferencijoje, buvo sprendžiamos opiausios automobilių ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×