Mantas Mikuckas lenktynėms tobulina save, o ne automobilį
Vos prieš kelis sezonus laisvalaikiu žiedinių lenktynių trasose sportuoti pradėjęs Mantas Mikuckas ... Skaityti daugiau →
UAB „Aurika”, užsiimanti fleksografine etikečių ir pakuotės spauda, nuolat orientuojasi į novatoriškų gamybos technologijų diegimą. Šis siekis yra sąlygotas noro savo klientams garantuoti aukštą gaminių kokybę, patikimumą bei operatyvumą realizuojant daugiau inovatyvių, klientų lūkesčius pranokstančių sprendimų. Tikimasi, kad naujų technologijų diegimas įmonei leis plėsti produktų asortimentą, didinti gamybos pajėgumus bei sumažinti produkcijos gamybos kaštus.
Siekdama įgyvendinti užsibrėžtus plėtros ir gamybos proceso modernizavimo tikslus, viena didžiausių etikečių ir pakuotės gamintoja Baltijos šalyse UAB „Aurika” atidaro naują gamybos padalinį Kaune. Pasak kompanijos direktoriaus Arūno Akstino, plėtra ir gamybos technologijų modernizavimas yra būtina sąlyga, norint išlaikyti aukštas pozicijas rinkoje ir siekti didesnio poligrafinės spaudos produktyvumo bei konkurencingumo.
Ne paslaptis, kad tokiems tikslams įgyvendinti reikia didelių investicijų, kurias be Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos būtų sunku įgyvendinti, todėl projektą iš dalies finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai. Didžiausia ES fondų skiriamų lėšų dalis – beveik 5 mln. litų – tenka technologijų modernizavimui ir reikiamos įrangos įsigijimui. Iš viso investicija į spaudos įrengimus viršijo 14 mln. litų. ES Struktūrinių fondų teikiamos paramos dėka UAB „Aurika” planuoja ne tik pradėti naujo produkto – lanksčios pakuotės – gamybą, bet ir pagerinti jau gaminamos produkcijos kokybę, optimizuoti žaliavų naudojimą bei iki trijų kartų padidinti gamybos apimtis.
„Inovatyvios įrangos diegimas bendrovei „Aurika” suteiks galimybę rinkai pristatyti pakuotę, kuri, visų pirma, atitiks ES keliamus maisto pakuotės saugos reikalavimus, bus ne tik vizualiai raiškesnė, geriau pritaikoma įvairioms produktų rūšims ir kiekiams, bet ir visapusiškai patrauklesnė galutiniam vartotojui”, – įsitikinusi įmonės pardavimų vadovė Lina Kvietkauskaitė.
Vos prieš kelis sezonus laisvalaikiu žiedinių lenktynių trasose sportuoti pradėjęs Mantas Mikuckas ... Skaityti daugiau →
Mityba yra vienas svarbiausių faktorių, kurie lemia sveiką vaiko augimą. Tačiau didžioji dauguma ... Skaityti daugiau →
Organizacijos turi daugybę galimybių bendrauti su vartotojais. Būdai, kurie įmonėms atrodo paveikūs, ... Skaityti daugiau →
Nauja valdžia savo darbus pradėjo gan sunkiu metu, kai per pasaulį nuvilnijo ekonominė krizė. ... Skaityti daugiau →