Greitųjų vartojimo kreditų asociacija keičia vardą
Trumpalaikes paskolas SMS, telefonu ir internetu teikiančias bendroves vienijanti Greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →
Daugiau nei 200 mln. aktyvių vartotojų turintis Instagram socialinis tinklapis kelių mėnesių bėgyje išleis tris naujus įrankius, kurie kompanijoms padės stebėti savo keliamo turinio efektyvumą, gerbėjų veiklą bei aktyvumą.
Account insights/Paskiros statistika leis rinkti informaciją bei analizuoti, kaip augo kompanijos fanų skaičius, kiek žmonių pamatė skelbiamas naujienas, kiek žmonių jas komentavo ar jomis dalinosi.
Ad insights/Reklamos statistika rodys duomenis apie sumokėtos reklamos pasiektus tikslus pagal tikslinę auditoriją. Bus galima analizuoti, kiek kartų ir kaip dažnai reklama buvo parodyta bei kokią auditoriją pasiekė.
Ir galiausiai, kompanijos, užsakančios reklamą, ją galės stebėti esamuoju laiku, kitaip sakant, naudotis Ad staging įrankiu. Šis naujas įrankis leis matyti skelbiamų naujienų bei visos reklaminės kompanijos pasiekiamą auditoriją bei jos įsitraukimą realiu laiku. Ši informacija analitikams turėtų padėti surasti geriausią laiką, kada skelbti naujienas ir komunikuoti su savo tiksline auditorija.
Visi šie atnaujinimai turėtų pasirodyti kelių mėnesių bėgyje. Laukiame, kol galėsime išbandyti juos ir mes, o iki tol, visiems linkime puikių kadrų!
Trumpalaikes paskolas SMS, telefonu ir internetu teikiančias bendroves vienijanti Greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →
Įmonės, besireklamuojančios internete, gavo šansą padvigubinti savo pasiekiamumą dėl įdiegtos ... Skaityti daugiau →
Labdaros ir paramos fondo „Kauno Plėtros Forumas” (KPF), Kauno miesto savivaldybės tarybos ... Skaityti daugiau →
Kaimyninių šalių elektros rinkas išmanome neblogai, tačiau ko galime pasimokyti iš vienos didžiausių ... Skaityti daugiau →