Skundų dėl greitųjų vartojimo kreditų negauta
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTA) pranešė, jog šių metų pusmetį negautas nei ... Skaityti daugiau →
Visiems žinoma, kad norint išlaikyti klientus reikia užmegzti su jais ryšį. Tačiau kaip kuriamas tas ryšys?
Strategija, įžvalgos, kūrybiškumas ir pardavimo meistriškumas yra nenuginčijami aspektai, tačiau klientai turi dirbti kartu su agentūra lygiai taip pat, kaip ir agentūra stengiasi dėl kliento. Stiprų ryšį su klientu galima prilyginti santuokai – ji yra sėkminga tik tu atveju, jeigu abi pusės stengiasi dėl bendro tikslo.
Pradedant nuo pradžių – kaip sukurti ryšį su klientu kuri nė nepažįstate? Prieš pradedant kartu dirbti ar siūlyti savo paslaugas – pasidomėkite savo klientu. Susikurkite bendrą vaizdą apie kliento darbus ir pomėgius apsilankę jų socialiniuose tinkluose, internetinėse svetainėse ar pasidomėję jų partneriais. Suraskite jus siejančius bendrus dalykus, gal esate bendradarbiavę su panašiomis įmonėmis ar patys tuo užsiiminėjote? Tokie dalykai leis jums lengviau bendrauti su klientu ir sustiprinti jo pasitikėjimo faktorių.
Susitarus dėl susitikimo arba jau pradėjus bendrauti, labai svarbu asmeniškumas. Dauguma klientų teikia pirmenybę susitikimams su žmonėmis, kurie ir dirba prie jų projektų, todėl jeigu jūsų komandos nariai, kurie užsiima kliento darbais, neranda laiko arba noro susitikti su darbų užsakovais, apie kokį kuriamą ryšį dar gali eiti kalba? Norint teisingai suprasti klientą ir jo poreikius, tuo reikia užsiimti nuo pat bendradarbiavimo pradžios ir išlaikyti visą laiką, tik tokiu atveju klientas pasijus svarbus ir norės jums atiduoti tiek pat, kiek jūs atiduodate klientui.
Kalbant apie bendravimą su klientu – chemija dažniausiai pasireiškia tarp žmonių, kurie yra žemiški ir nuoširdūs. Jeigu žmonės jaučiasi savimi ir yra atsipalaidavę, tai padeda lengviau išreikšti savo idėjas ir suprasti vienas kitą. Kadangi ryšys tarp kliento ir darbų vykdytojo yra labai svarbus šiuolaikiniame pasaulyje, o tam pasiruošti iš anksto yra labai sunku ir rezultatas ne visada yra nuspėjamas, todėl labai svarbu klientui parodyti, kad jūsų darbo komanda yra vieninga, atvira ir pasiruošusi visada padėti. Labai svarbu turėti vieningą komandą. Kai darbuotojai vertinami kaip grupės nariai, jie noriai reiškia savo mintis ir idėjas bei nori padėti išspręsti kliento problemas. Ši darna skatina geresnį bendradarbiavimą, spontaniškumą ir abipusę paramą, ir tai sumažina konflikto galimybę.
Trumpai tariant, štai penki dalykai, kuriuos turėtumėte daryti, kad sukurtumėte arba sustiprintumėte savo ryšį su klientu:
1. Įgykite supratimą apie jų interesus, pomėgius ir veiklas;
2. Išnagrinėkite jų verslą ir suraskite silpnąsias vietas;
3. Suraskite bendrus pomėgius – kokios aistros ar interesai jus sieja?
4. Įpinkite tuos dalykus į pokalbį dar pačioje pradžioje;
5. Pateikite jiems sprendimus į įvairias problemas, ne tik akivaizdžiai pateiktas.
Šie patarimai jums padės sukurti ilgalaikius santykius, kurie net ir pasikeitus jūsų agentūros pobūdžiui išlis vertingi. Išlikimas klientų mintyse ir asmeninio susidomėjimo parodymas turės ilgalaikį efektą, net ir kitose srityse už jūsų bendradarbiavimo ribų.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTA) pranešė, jog šių metų pusmetį negautas nei ... Skaityti daugiau →
Balandžio 17-18 dienomis Palangoje vykusioje savivaldybių asociacijos organizuotoje „Miesto efektyvaus ... Skaityti daugiau →
Ne vienas atliktas medicininis tyrimas konstatuoja, jog riebalų rūgštys Omega turi didelę įtaką ... Skaityti daugiau →
Birželio 26-29 dienomis Lietuvoje ir Lenkijoje vyksiančio Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo garbės ... Skaityti daugiau →