arrow-up.svg moon.svg

„Apple“ ir „Disney“ užima aukščiausias pozicijas tarp visų pasaulio prekių ženklų

2016-02-04 Kas aktualu

Vertingiausiu prekės ženklu šiemet, kaip ir pernai, tituluojamas „Apple“ prekės ženklas. Greičiausiai auga Kinijos prekių ženklai, o „Walt Disney“ vertinamas kaip stipriausias.

Šiemet, kaip ir pernai, vertingiausiu prekės ženklu tituluotas „Apple“, kurio vertė „Brand Finance“ duomenimis per metus pakilo 14% ir dabar siekia 145,9 mlrd. USD. Jo vertę labiausiai augino pernai rinkoje pasirodę „iPhone 6“ ir „iPhone 6s“ išmanieji telefonai, o paskutiniojo ketvirčio rezultatai buvo rekordiniai, kai bendrovė skaičiavo 51,5 mlrd. USD pardavimus ir 11,1 mlrd. USD pelną. Pristatydama tyrimą „Brand Finance“ bendrovė taip pat teigia, jog gandai apie „Apple“ smukimą buvo klaidingi ir prekės ženklo vertė ir toliau auga.

Verta atkreipti dėmesį ir į tai, kad net 4 iš 10 greičiausiai augančių prekės ženklų priklauso Kinijai. Vienas jų – „We Chat“ programėlė. Tai nemokamų žinučių ir skambučių programėlė, kurios vartotojų skaičius nuo 2014 metų pabaigos išaugo 40% ir dabar viršija daugiau kaip 650 mln. Ši programėlė dažnai yra lyginama su Vakaruose plačiau žinoma „whatsApp“ programėle, tačiau Kinijos produktas yra daugiau nei pranešimų ar skambučių programėlė, ji siūlo vaizdo žaidimus ir mokėjimo paslaugas. Šio prekės ženklo vertė pakilo net 83% ir dabar vertinama 6,5 mlrd USD.

Stipriausiu prekės ženklų tyrimų bendrovė „Brand Finance“ tituluoja  „Walt Disney“, nors vertingiausiųjų lentelėje jis rikiuojasi tik 24 vietoje. Manoma, kad sėmę šiam prekės ženklui neša ilgametė jo istorija ir originalūs sprendimai išlaikantys ne tik ištikimiausius šio ženklo gerbėjus, bet ir pritraukiantys naujų. „Walt Disney“ rankose – tokios bendrovės kaip JAV sporto žiniasklaidos gigantė ESPN, „Pixar“, „Marvel“, bet, tikėtina, svariausią indėlį čia atnešė kino bendrovės „Lucasfilm“, „Žvaigždžių karų“ kūrėjos, įsigijimas.

Na, o kalbant apie praradimus, didžiausią nesėkmę skaičiuoja  „Volkswagen“, prie kurios praradimų prisidėjo skandalai apie klastojamus automobilių duomenis dėl emisijos ir degalų naudojimo. Šio prekės ženklo vertė krito net 12mlrd. USD ir tai lėmė, kad ji iš vertingiausių prekės ženklų 17 vietos krito net iki 56 vietos.

«

»

Kiti pranešimai

2011-11-10

Į Lietuvos rinką žengia visiškai nauja prekių pirkimo ir pardavimo sistema

Visuomenėje vis plačiau diskutuojant apie keletą metų didėjusią, o pastaruoju metu aukštumas pasiekusią ... Skaityti daugiau →

2015-12-10

Lietuviai išlydėti į Dakarą

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) bei Kūno kultūros ir sporto departamentas išlydėjo ... Skaityti daugiau →

2013-05-30

Taupyti padės energetikos vadyba

Nors didžiausios aistros Lietuvoje verda dėl naujos atominės elektrinės ir dujų terminalo statybos, ... Skaityti daugiau →

2015-05-28

Lietuvos siuntėjai atranda Aziją

Jau kelerius metus lietuviai daugiausiai siuntų siunčia į JAV, D. Britaniją ir Vokietiją. Šį sąrašą ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×