Kad skruzdėlės nepavogtų Kalėdų
Artėjančios didžiausios metų šventės vis labiau įsuka į malonių rūpesčių verpetą. Intensyviai ... Skaityti daugiau →
Blogai – ne tik patrauklus hobis
Rodos internetinių tinklaraščių (blogų) bumas jau praėjo. Vos prieš keletą metų tokį tinklaraštį turėjo bene kiekvienas, turintis ir visai neturintis, ką pasakyti. Dabar tokių internetinių dienoraščių populiarumas sumažėjo, bet ar tai reiškia, kad blogai nebeturi ateities? Ne, tai tiesiog reiškia, kad blogai profesionalėja ir tampa ne tik hobiu, bet ir pragyvenimo šaltiniu.Blogging has become a professional work not so little time ago. It can earn good profit for its owner.
Dera pripažinti, kad šiomis dienomis blogai gali tapti visai solidžiu pajamų šaltiniu. Pavyzdžiui, įžymus blogerių pasaulio raštininkas Johns Wu tapo milijonieriumi dėka savo tinklaraščio sulaukęs vos 22 – jų metų. Savo tinklaraštį šis jaunuolis pardavė beveik už penkiolika milijonų dolerių, o prie jo dirbo tik tris metus.
Blogų istorijoje yra ir įspūdingesnių uždarbių. Bene brangiausiai parduotas blogas yra ugo.com. Šis tinklaraštis apie filmus įkainotas šimtu milijonų dolerių. Tiesa, dirbta prie jo nebe tris metus, bet dešimt. Vienok, dešimt milijonų dolerių per metus – uždarbis nemažas.
Sėkmės pavyzdžių toli ieškoti nereikia
Užsienyje milijoninių uždarbių iš bloginimo apstu. Nieko praturtėję blogeriai ten nebestebina. Nors mūsų, skeptikų šaly, tokia galimybė užsidirbti vis dar vertinama gana kritiškai, galima drąsiai teigti, kad ji egzistuoja. Pavyzdžiui, Marius Kuitiniauskas visai nesibodi ir drąsiai pasakoja apie savo pirmąjį pelną gautą iš savo vedamo blogo. Savo tinklaraštyje jis aptarinėja, apžvelgia kitus blogus, taip jis ir vadinasi – „Blogas apie tinklaraščius“. Tai ne vienintelis jo blogas, Marius Kuitiniauskas savo mintis, pastebėjimus išsako dar keliuose puslapiuose, kuriuose kalba apie įvairiausius dalykus: nuo vyriškų kojinių iki šeimos krikštynų. Jis drąsiai pareiškė, kad uždirbti iš blogo rašymo Lietuvoje tikrai galima ir norisi juo tikėti.
Kitas blogeris pasislėpęs už slapyvardžio juozapuxas tik patvirtina, jog ir Lietuvoje kokybiško tinklaraščio vedimas neša nemažą pelną. Tikslių įplaukų kiekio viešinti jis nenori, bet leidžia suprasti, kad tai nemenkos sumos. Šis blogeris taip pat neapsiriboja vienu blogu ir pasisako įvairiomis temomis: nuo langų iki kelionių.
Svarbu mokėti įvertinti
Nors uždarbiai iš bloginėjimo gundantys, būtina nepamiršti, kad kokybiško, tokio, kuris gali atnešti didelį pelną, tinklaraščio vedimas yra sunkus, daug pastangų ir laiko reikalaujantis darbas. Reikia ne tik mokėti rašyti, pritraukti auditoriją, ją išlaikyti, bet būtina suvokti, kiek iš tiesų yra vertas tavo tinklaraštis.
Kaip tai tinkamai padaryti? Visų pirma, būtina atsakyti į klausimą kiek iš tikrųjų jūsų blogas yra vertas potencialiam pirkėjui, t.y., kiek naudos jis gali jam atnešti. Tai padaryti nesudėtinga – mėnesio pajamas dauginame iš dvylikos ir prilyginam gautą sumą siūlomai pirkimo kainai.
Tada metas apsvarstyti, kokią vertę tinklaraštis turi jums patiems. Jeigu susilaukėte pirkėjų dėmesio, jūsų blogas neabejotinai atneša nemažai pelno. Pagalvokite, kokią jūsų gaunamų pajamų dalį tai sudaro, galbūt jūsų tinklaraštis prisideda prie jūsų verslo platinimo ar panašiai. Įvertinę materialųjį faktorių atsiminkite, kad kartu su savo blogu parduodate ir savo „pasekėjus“ bei galimybę išsakyti jiems savo pozicijas, savo mintis. Apie visa tai pagalvojus rekomenduotina persvarstyti jo vertę dar kartą.
Reikia suvokti, kad tinklaraštis „pats save parduoda“. Blogas yra tarsi parduotuvė ir prekė vienu metu, taip pat tai dar ir kanalas reklamai. Pardavę savo tinklaraštį, jau nebegalėsite vėl rašyti ta pačia tema, turėsite iš naujo atrasti savo nišą, tai pareikalaus daug jėgų. Todėl prieš susigundant patraukliu pasiūlymu parduoti savo tinklaraštį atsiminkite, kaip sunkiai dirbote, kad jis taptų būtent toks, koks dabar yra.
Galiausiai visada išlieka sentimentali, subjektyvi tinklaraščio vertė. Blogai vertingi įvairiapusiškai. Ir niekur jie nedings, tik rasis vis naujų būdų, kaip pelningai juos panaudoti.
John Wu is perfect example of making money from blogging. He was only 22 years old than he sold his blog for almost $15 million. There are more impressive sales in blogs’ history. Blog about movies named ugo.com was sold for $100 million. It is not important in which country you are blogging. You can make profit anywhere. It is only important to know the real value of your blog: it consists of market and emotional value. You should consider these questions carefully before selling you blog.
Artėjančios didžiausios metų šventės vis labiau įsuka į malonių rūpesčių verpetą. Intensyviai ... Skaityti daugiau →
Iki Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo Lietuvoje ir Lenkijoje „Lotos 71st Rally Poland“ birželio ... Skaityti daugiau →
Dažnas lietuvis besididžiuodamas prieš svečių šalių gyventojus pasidžiaugia galimybe mėgautis ... Skaityti daugiau →
Nepaisydami medikų rekomendacijų karštomis dienomis vartoti daug skysčių, daugelis į perspėjimus ... Skaityti daugiau →