Stiprus imunitetas – ne tik apsauga nuo peršalimo
Dažniausiai žmonės imuniteto stiprinimą supranta kaip galimybę apsisaugoti nuo peršalimo ligų. ... Skaityti daugiau →
Atėję naujieji metai yra laikas, kai turime apmąstyti praėjusį laikmetį, apgalvoti planus naujiesiems ir ieškoti priemonių jiems įgyvendinti. Marketingo pasaulyje šiuo metu taip pat intensyviai ieškoma idėjų būsimiems projektams. Žinant praėjusių metų rinkodaros statistikos duomenis, galima geriau suprasti, kokie sprendimai 2014-aisiais metais buvo efektyviausi.
Įvairūs šaltiniai skelbia populiariausias 2014-ųjų metų marketingo tendencijas: praėjusiais metais mažėjo socialinio tinklo „Facebook“ augimas, vartotojai pradėjo labiau naudotis keliomis socialinėmis platformomis, o daugiausiai dėmesio atkreipiančiu interneto turiniu išliko vaizdo įrašai; tuo tarpu tradicinių medijų populiarumas ryškiai nekito.
Tradicinė reklama
Nors auga skaitmeninio marketingo poreikis, tradicinės priemonės išlieka reikalingos patraukti vartotojus, ypatingai tuomet, kai jie nėra prisijungę prie interneto. Galima daryti prielaidas, jog spausdintos, radijo ir televizijos reklamos poreikis 2015 metais išliks toks pat, kaip ir praėjusiais. Tiesa, marketingo paslaugas teikiančios kompanijos „Newscredit“ duomenimis, reklamos televizijoje problema ta, jog žmonės nori patys spręsti, kokį turinį gauti. Todėl, anot šios bendrovės duomenų, net 86 proc. žmonių praleidžia televizijos reklamas. Atsižvelgdami į tai, prekės ženklai turi pasistengti kurti turinį, kuris savo dizainu, informacija, idėja ar panaudojimu būtų patrauklus tikslinei auditorijai.
Elektroniniai laiškai
Verslas-verslui ir verslas-vartotojui komunikacijoje viena pagrindinių priemonių yra elektroniniai laiškai. Tačiau reikia atkreipti dėmesį, jog naudojant juos reklaminiais tikslais, remiantis lyderiaujančios statistiką teikiančios internetinės bendrovės „Statista“ duomenimis, daugiau nei 50 proc. tokių laiškų neatidaromi, o net 91 proc. prenumeruotų naujienlaiškių yra atsisakoma. Tiesa, šios įmonės statistika rodo, jog patys rinkodaros ekspertai elektroninio pašto nenuvertina ir 84 proc. apklaustųjų jį laiko efektyviausia renginių marketingo priemone verslas-verslui srityje.
Internetinė svetainė
Internetinė svetainė yra vienas iš pagrindinių šaltinių, kuriame informacijos apie kompaniją, prekės ženklo paslaugas ar produktus ieško vartotojai. Kaip pastebi marketingo srityje dirbanti bendrovė „Newscredit“, įmonės patikimumo kriterijumi dažnai tampa internetinės svetainės dizaino patrauklumas, todėl reikia investuoti į kompanijos tinklalapio vizualaus vaizdo modernizavimą. Taip pat, didėjant mobiliųjų įrenginių naudojimui, būtina optimizuoti internetinį tinklalapį, kad turinys būtų kokybiškai matomas mobiliuosiuose įrenginiuose.
Socialiniai tinklai
Remiantis internetinio portalo „Iconsive“ duomenimis, net 85 proc. verslas-verslui sektoriaus vartotojų tiki, jog bendrovės turi skelbti informaciją socialiniuose tinkluose. Todėl įdomus turinys yra pagrindinis reikalavimas, norint pritraukti vartotojų į savo profilį.
Visgi, klientai, apsilankę įmonių socialinių medijų profiliuose, dažnai išreiškia skundus bei komentarus. Kaip pastebi skaitmeninio marketingo paslaugas teikianti „eMarketer“, tik 20 proc. iš bendrovės socialinio tinklo profiliuose parašiusiųjų, sulaukia prekės ženklo atsakymo. Jie taip pat nėra operatyvūs ir vidutiniškai būna gaunami praėjus 11 valandų nuo klausimo paskelbimo, o štai 2013 metais, atsakymus gaudavo tik apie 11 proc. įmonei parašiusių vartotojų. Toks elgesys trukdo kurti vartotojų lojalumą ir pritraukti naujų gerbėjų. Tiesa, prognozuojama, jog socialinių medijų biudžetas 2015 metais padvigubės.
„Facebook“ 2014 metais ir toliau buvo viena populiariausių priemonių dalintis įdomiu turiniu. Ja naudojasi 1.35 mlrd. užsiregistravusių aktyvių vartotojų, iš kurių 25 proc. yra vyresnė auditorija, 45-erių ir vyresni asmenys. Pusė „Facebook“ naudotojų jame apsilanko kelis kartus per dieną. Tiesa, pastebimas šio socialinio tinklo augimo sulėtėjimas.
Kitų socialinių tinklų, „Tumblr“ ir „Pinterest“, naudojimas auga sparčiai. Remiantis „Global Web Index“ duomenimis, šių platformų aktyvių vartotojų skaičius pakilo daugiau nei 100 proc. „Pinterest“ ir „Tumblr“ socialiniais profiliais dažniausiai naudojasi jaunesni vartotojai, 70 proc. iš jų yra 16-34 metų amžiaus.
„Youtube“ praėjusiais metais neprarado populiarumo. „Global Web Index“ skelbia, jog šiame socialiniame tinkle per mėnesį apsilanko daugiausiai žmonių, net 85 proc. visų internetinės erdvės naudotojų. Per mėnesį jie peržiūri net 6 mlrd. valandų vaizdo įrašų.
2014 metais žmonės vis daugiau naudojosi ne vienu, o keliais socialiniais tinklais. 91 proc. 16-94 metų amžiaus internautų praėjusį mėnesį lankėsi „Youtube“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Google+“. 19 proc. iš jų naudojosi visomis minėtomis platformomis. Tai demonstruoja, jog marketingo priemonės turi būti integruotos tarpusavyje, nes vartotojai informacijos ieško įvairiuose kanaluose.
Vizualinis turinys ims viršų
2014 metais pastebėta, jog video yra marketingo priemonė numeris vienas. Prekės ženklų marketingo klausimais konsultuojanti kompanija „Brandshark“ skelbia, jog 52 proc. rinkodaros profesionalų, vaizdo įrašus įvardija geriausią investicinę grąžą atnešančia reklamine priemone, todėl net 93 proc. iš apklaustųjų juos pasitelkia norėdami greičiau pasiekti naują auditoriją.
Ateities prognozės, jog 2017 metais internetinės erdvės pranešimų sraute net 74 proc. turinio sudarys vaizdo įrašai demonstruoja, kad didesnė sėkmė lauks tų prekės ženklų, kurie galės sau leisti kurti vaizdinį turinį arba mokės išmaniai naudotis kitų sukurtais video įrašais. Artimesnėje ateityje, jau 2015, manoma, labiau augs video peržiūrų iš mobiliųjų įrenginių skaičius.
Taigi, 2014-ųjų metų marketingo priemonių statistika nedemonstruoja didelių naujovių. Įmonės savo veikloje turi įtraukti skaitmenines komunikacijos priemones, neprisirišti prie socialinio tinklo „Facebook“, stengtis operatyviai atsakyti į klientų užklausas ir nusiskundimus. Nauji metai turi prasidėti praėjusių metų veiksmų efektyvumo analize, kuri ir atsakys, kokių priemonių būtina atsisakyti.
Dažniausiai žmonės imuniteto stiprinimą supranta kaip galimybę apsisaugoti nuo peršalimo ligų. ... Skaityti daugiau →
Užterštas oras, stresas, įtampa – nuolatiniai daugelio žmonių palydovai, sukeliantys nemenką ... Skaityti daugiau →
Atsižvelgdama į visuomenės poreikius, greitųjų vartojimo kreditų rinkos tendencijas ir užsienio ... Skaityti daugiau →
Artėjant svarbiausiam šių metų sporto renginiui tiek Lietuvoje, tiek ir Lenkijoje, pradeda aiškėti ... Skaityti daugiau →