arrow-up.svg moon.svg

Studentai naudos naują hidrologinę ir meteorologinę įrangą

Nauja Vilniaus universiteto Hidrologijos ir klimatologijos katedros įsigyta įranga leis atlikti tikslesnius mikroklimato tyrimus, o studentams dirbti su naujausiomis technologijomis.

VU Hidrologijos ir klimatologijos katedra, pasinaudojusi biologinių ir žemės gelmių išteklių studijoms reikalingos infrastruktūros atnaujinimo ir sukūrimo projektu “BioGeoNauda-C” jau birželio viduryje išbandys naują  hidrologinę ir meteorologinę įrangą.

Pasak projektą įgyvendinančios UAB „Elsis TS“ generalinio direktoriaus Dariaus Imbraso, universitetas įsigijo naują įrangą, kuri leis ne tik atlikti tikslesnius hidrologinius ir meteorologinius matavimus, bet ir studentams įgyti praktikos su naujausiomis technologijomis.

„Dirbdami su šia įranga studentai atliks įvairius tyrimus, susipažins su prietaisų galimybėmis ir matavimų metodika. Šie įgūdžiai leis lengviau adaptuotis būsimose darbo vietose ir žengti su pasauliu koja kojon“. – naujos įrangos privalumus apžvelgia D. Imbrasas.

D. Imbraso nuomonei pritaria ir VU Hidrologijos ir klimatologijos katedros vedėjas profesorius Arūnas Bukantis.

„Nupirktos naujos mobilios meteorologinės stotelės skirtos miesto mikroklimato tyrimams ir mokomosioms studentų praktikoms, kurios vyksta mūsų turimoje bazėje Molėtų rajone. Šių praktikų metu yra tiriami įvairių kraštovaizdžio elementų mikroklimato ypatumai: ežerų, miško, dirbamų laukų, kalvų“, – dėsto A. Bukantis.

„Universitetas turėjo stacionarią meteorologijos stotį, o šios mobilios stotelės veikia distanciniu būdu, vyksta automatinė registracija, darbas gali vykti be žmogaus priežiūros“, – sako profesorius

A. Bukančio teigimu, įsigyti hidrologiniai prietaisai bus naudojami vandens tėkmės greičio,  debito, vandens lygio ir vandens kokybės matavimams atlikti.

„Tai svarbiausi parametrai, kuriuos turime vertinti ir sekti analizuodami Lietuvos vandens išteklius, o nauji hidrologiniai prietaisai gerokai išplės galimybes vykdyti šiuos tyrimus dar aukštesne kokybe“,- teigia A. Bukantis.

«

»

Kiti pranešimai

2013-06-10

4 patarimai jaunam marketingo specialistui

Marketingas – tai nuolatinių pokyčių sfera, kurioje viskas yra labai laikina. Tačiau vienas iš ... Skaityti daugiau →

2011-11-28

Japonų animacijos dienų „Otaka” 2011 svečias – legendinis Kūlverstukas

Šį ketvirtadienį, gruodžio 1-ąją, „Forum Cinemas Vingis” kino teatre jau ketvirtąjį ... Skaityti daugiau →

2015-09-24

„Call-to-action“ mygtukas Jūsų baneryje – paskatinimas vartotojus veikti

Baneriai jau tapo populiariausia ir galbūt efektyviausia reklamos internete priemone. Kai žmonės vis ... Skaityti daugiau →

2015-08-14

Asmenukės versle

Turbūt visi žinome, kas yra asmenukė, juk neveltui šis nuotraukos tipas yra toks populiarus, kad ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×