arrow-up.svg moon.svg

Vertingiausiu pasaulio prekės ženklu išlieka „Apple“

Kiekvienais metais amerikietiškas verslo žurnalas „Forbes“ skelbia vertingiausių prekės ženklų Top 100-uką. Šių metų sąrašo viršūnėje, kaip ir praėjusiais, rikiuojasi „Apple“, „Microsoft“ ir „Google“. Pastebima, jog aukštose pozicijose atsidūrę prekės ženklai vartotojams siūlo reikšmingus pažadus, diegia inovacijas bei investuoja į produktų ir paslaugų tobulinimą, taip siekdami išlaikyti bei stiprinti savo pozicijas.

Vertingiausių pasaulio prekės ženklų „Forbes“ sudarytame sąraše, „Apple“  pirmojoje pozicijoje laikosi jau penkerius metus. Įvertinę prekės ženklo kuriamą naudą kompanijos pelnui ir kitiems rodikliams, žurnalo ekspertai pastebi kasmet augančią „Apple“ prekės ženklo vertę. Šiuo metu ji siekia 145,3 mlrd. dolerių, tai yra 17 procentų daugiau nei 2014 metais. Lyginant „Apple“ ir kitų prekės ženklų vertes pastebima, jog žemesnėse pozicijose atsidūrusius prekės ženklus „Apple“ lenkia beveik du kartus.

Apžvelgiant kaip „Apple“ kompanijai sekėsi 2014-aisiais, pabrėžiama, jog vien praėjusių metų pabaigoje ji pardavė daugiau nei 74, 8 milijonus išmaniųjų telefonų, o tai yra 49 proc. daugiau nei bet kada kompanijos istorijoje. „Apple“ pelnas per metus šoktelėjo 33 proc. Visgi, tai buvo vienintelis kartas, kai „Apple“ pardavė daugiau mobiliųjų telefonų nei didysis jų konkurentas „Samsung“. Pastarasis, „Forbes“ duomenimis, susigrąžino aukščiausių pardavimų poziciją jau šių metų pirmajame ketvirtyje. Būtent kompanija „Samsung“, norėdama išlaikyti ir sustiprinti pozicijas rinkoje, aktyviai konkuruoja su vertingiausiu pasaulio prekės ženklu „Apple“. Siekdami patraukti vartotojus, jie daug lėšų skiria reklaminėms kampanijos. Praėjusiais metais „Samsung“ reklamos biudžetas siekė 4 mlrd. dolerių. Tuo tarpu „Apple“ populiarumas nesumažėjo net skyrus tris kartus mažiau investicijų, 1,2 mlrd. dolerių  tuo pačiu laikotarpiu.

Galima teigti, jog per 15 metų „Apple“ prekės ženklas pakeitė ir nuolat atnaujina išmaniųjų technologijų industriją. Be „iPhone“, „iPad“, „iPod“ ar „iTunes“ šiuo metu savo kasdienybės neįsivaizduoja daugelis vartotojų. Taip pat, pastarąjį mėnesį netyla kalbos ir apie naująjį produktą –„Apple Watch“ laikrodžius, kurių per metus prognozuojama parduoti 8-15 mln. Reikia pabrėžti, jog „Apple Watch“ nuo praėjusios savaitės galima įsigyti ir Lietuvoje, nors beveik vidutinę lietuvio algą kainuojanti naujovė daugumai šalies gyventojų, matyt, bus per didelė prabanga.

„Microsoft“ prekės ženklas, kurio vertė išreiškiama 69,3 mlrd. dolerių, atsidūrė antroje vertingiausių prekės ženklų sąrašo vietoje. Per metus jo vertė pakilo 10 proc. Kaip pastebi Kurt Badenhausen, „Forbes“ tinklalapio tekstų autorius, ši kompanija intriguoja ir stengiasi vartotojams pristatyti patrauklius produktus, pavyzdžiui „HoloLens“, holografinį, visiškai permatomą kompiuterį, kuris žmogų perkelia į virtualų pasaulį ant galvos užsidėjus specialų aparatą.

„Norime, jog „Windows“ būtų ne tik būtinybe, bet taptų žmonių pasirinkimu, kad vartotojai būtų prie mūsų prisirišę – toks mūsų pagrindinis tikslas“, –  dar šį sausį „Windows 10“ pristatymo metu teigė kompanijos vadovas S. Nadella.

Siekiant šio tikslo, „Microsoft“ investuoja į tyrimus ir produktų plėtrą bei tikisi, jog 2018 metų vasarą pasirodysiančią naująją operacinę sistemą naudos apie 1 mlrd. vartotojų ir tai padės sustiprinti kompanijos pozicijas.

Nenuostabu, jog verslo žurnalo „Forbes“ 2015 metų vertingiausių pasaulio prekės ženklų reitingo viršūnėse rikiuojasi gerai visam pasauliui žinomi prekės ženklai. Be „Apple“ ir „Microsoft“, į sąrašo aukščiausią penketą pateko ir tokie prekės ženklai kaip „Google“, augęs 0,04 proc., „Coca-Cola“ bei „IBM“, kurių vertė smuko kiek daugiau nei 0,1 proc. Didžiausias „Apple“ konkurentas, „Samsung“, atsidūrė septintoje sąrašo vietoje su 37,9 mlrd. dolerių verte, o vienam populiariausių socialinių tinklų „Facebook“, turinčiam 36,5 mlrd. dolerių vertės prekės ženklą – skirta dešimtoji vieta.

«

»

Kiti pranešimai

2011-05-31

Ar žinojote, kad kūdikių, miegančių su rūkančiais tėvais, nikotino kiekis aukštesnis?

„Sciendaily.com” rašoma, kad kūdikių, kurie dalinasi miegamuoju su rūkančiais tėvais, ... Skaityti daugiau →

2011-03-18

E.demokratijos plėtra Kauno rajono savivaldybėje

Siekdamos paskatinti akyvesnį piliečių dalyvavimą priimant visuomenei reikšmingus sprendimus, palaikyti ... Skaityti daugiau →

2013-02-21

„Elsis“ ir „Elsis PRO“ dirbs prie NATO antžeminio stebėjimo programos įgyvendinimo

2012 metų gruodžio mėnesį UAB „Elsis“ pasirašė sutartį su vokiečių kompanija „EADS Deutschland ... Skaityti daugiau →

2013-04-05

“Shoptimization” – šių dienų tendencija

Šiandienos pirkimo įpročiai yra gerokai pakitę ne tik nuo tradicinio apsipirkimo parduotuvėse. Dabar ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×