arrow-up.svg moon.svg

2015 metų Paryžiaus Klimato Konferencija COP21 – laikas, kuomet visi gali išreikšti savo nuomonę.

2015-12-01 Kas aktualu

Sekmadienį Niujorke įvykusi „Žmonių Klimato Eisena” surinko šimtatūkstantines bendraminčių gretas. Žmonės žygiavo gatvėse nešdami plakatus, skelbiančius, kad klimato kaita nėra vien vyriausybės sprendimo reikalaujanti problema, tai liečia visus pasaulio žmones. Šioje eisenoje dalyvavo ir savo palaikymą pareiškė daugelis garsių žmonių – aktoriai, rašytojai ir net politikai.

Toliau veiksmas persikėlė į patį įvykių centrą – Paryžių, kur ir vyks COP21 konferencija. Tiesa, čia, dėl neseniai įvykusių teroro išpuolių, žmonėms yra draudžiama viešose vietose organizuoti masinius renginius, tačiau Paryžiuje veikiančios aktyvistų bendruomenės dėl to neketino tylėti ir savo nuomonei pareikšti suorganizavo kelias net labai originalias kampanijas.

12

Pagrindinėje aikštėje, vietoje turėjusių susirinkti aktyvistų, „susirinko“ tik jų batų poros. Tūkstančiai batų porų kartu su savininkų vardais buvo išrikiuoti Respublikos aikštėje. Tarp jų pasitaikė ir kelios poros, priklausančios tokiems žmonėms kaip Popiežiui Franciui, Jungtinių Tautų generaliniam sekretoriui Ban Ki Moon ir kitiems.

 parisshoes

Kitose vietose žmonės rinkosi į virtualias minias. Ant Paryžiaus Nacionalinės Asamblėjos buvo rodoma vaizdo projekcija, vaizduojanti daugybę stovinčių žmonių. Ši instaliacija buvo kurta nusipelniusio filmų režisieriaus Darren Aronofsky ir pavadinta „Stovintis žygis“.

CVAf8DOXIAEezQ9

 Tačiau didžiausia sensacija tapo „Brandalism“ grupės sukurta kampanija. Ši grupė, kartu su daugiau nei 80 menininkų iš 19 pasaulio šalių, sukūrė reklaminius plakatus, parodančius, kokie visame pasaulyje gerai atpažįstami prekės ženklai ir žymūs žmonės prisidėjo prie klimato problemų, su kuriomis dabar susiduriame. Į grupės akiratį papuolė tokios kompanijos kaip „Volkswagen“, „Air France“ ir „Exxon Mobil“, taip pat ir garsūs politikai – JAV prezidentas Barack Obama, Anglijos ministras pirmininkas David Cameron ir Vokietijos kanclerė Angela Merkel. Visi šie plakatai buvo iškabinti garsiai tarptautinei kompanijai „JCDecaux“ priklausančiuose lauko reklamos stenduose. Pasak kampanijos iniciatorių, jos tikslas yra parodyti ryšį tarp reklamos, vartotojiškumo, priklausomybės nuo iškastinio kuro ir vykstančių klimato pokyčių.

Barnbrook_2_WEB Bill_Posters_Cameron_night_WEB_1 Barnbrook_mobil_z7_WEB Bill_Posters_Shinzo_WEB_1 CG_z1 Stephen_Quick_z2-copy

 

«

»

Kiti pranešimai

2016-03-07

Kas bendro tarp raudojono kilimo ir ROI (Investicijų grąžos)?

Praūžus Oskarų apdovanojimams, visos antraštės mirga nuo garsenybių, pasipuošusių garsių dizainerių ... Skaityti daugiau →

2016-02-04

NATO AGS projektas įgavo pagreitį

NATO Antžeminio stebėjimo sistemos (AGS) projektas, prie kurio kūrimo prisideda ir Lietuva, žengė ... Skaityti daugiau →

2011-05-31

Ar žinojote, kad kūdikių, miegančių su rūkančiais tėvais, nikotino kiekis aukštesnis?

„Sciendaily.com” rašoma, kad kūdikių, kurie dalinasi miegamuoju su rūkančiais tėvais, ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Šokiruojanti socialinė reklama: veiksminga prevencijos priemonė?

Neatsakingas vairavimas, žalingi įpročiai, smurtas ir t.t. – tai tik nedidelė dalis skaudžių ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×