4 patarimai jaunam marketingo specialistui
Marketingas – tai nuolatinių pokyčių sfera, kurioje viskas yra labai laikina. Tačiau vienas iš ... Skaityti daugiau →
Sekmadienį Niujorke įvykusi „Žmonių Klimato Eisena” surinko šimtatūkstantines bendraminčių gretas. Žmonės žygiavo gatvėse nešdami plakatus, skelbiančius, kad klimato kaita nėra vien vyriausybės sprendimo reikalaujanti problema, tai liečia visus pasaulio žmones. Šioje eisenoje dalyvavo ir savo palaikymą pareiškė daugelis garsių žmonių – aktoriai, rašytojai ir net politikai.
Toliau veiksmas persikėlė į patį įvykių centrą – Paryžių, kur ir vyks COP21 konferencija. Tiesa, čia, dėl neseniai įvykusių teroro išpuolių, žmonėms yra draudžiama viešose vietose organizuoti masinius renginius, tačiau Paryžiuje veikiančios aktyvistų bendruomenės dėl to neketino tylėti ir savo nuomonei pareikšti suorganizavo kelias net labai originalias kampanijas.
Pagrindinėje aikštėje, vietoje turėjusių susirinkti aktyvistų, „susirinko“ tik jų batų poros. Tūkstančiai batų porų kartu su savininkų vardais buvo išrikiuoti Respublikos aikštėje. Tarp jų pasitaikė ir kelios poros, priklausančios tokiems žmonėms kaip Popiežiui Franciui, Jungtinių Tautų generaliniam sekretoriui Ban Ki Moon ir kitiems.
Kitose vietose žmonės rinkosi į virtualias minias. Ant Paryžiaus Nacionalinės Asamblėjos buvo rodoma vaizdo projekcija, vaizduojanti daugybę stovinčių žmonių. Ši instaliacija buvo kurta nusipelniusio filmų režisieriaus Darren Aronofsky ir pavadinta „Stovintis žygis“.
Tačiau didžiausia sensacija tapo „Brandalism“ grupės sukurta kampanija. Ši grupė, kartu su daugiau nei 80 menininkų iš 19 pasaulio šalių, sukūrė reklaminius plakatus, parodančius, kokie visame pasaulyje gerai atpažįstami prekės ženklai ir žymūs žmonės prisidėjo prie klimato problemų, su kuriomis dabar susiduriame. Į grupės akiratį papuolė tokios kompanijos kaip „Volkswagen“, „Air France“ ir „Exxon Mobil“, taip pat ir garsūs politikai – JAV prezidentas Barack Obama, Anglijos ministras pirmininkas David Cameron ir Vokietijos kanclerė Angela Merkel. Visi šie plakatai buvo iškabinti garsiai tarptautinei kompanijai „JCDecaux“ priklausančiuose lauko reklamos stenduose. Pasak kampanijos iniciatorių, jos tikslas yra parodyti ryšį tarp reklamos, vartotojiškumo, priklausomybės nuo iškastinio kuro ir vykstančių klimato pokyčių.
Marketingas – tai nuolatinių pokyčių sfera, kurioje viskas yra labai laikina. Tačiau vienas iš ... Skaityti daugiau →
Šį kartą – straipsnis susijęs su maistu, tačiau ne apie jį. Skaitykite, kaip gigantas McDonald‘as ... Skaityti daugiau →
Keliaujantis švietimo, istorijos ir pramogų šou „Pasivaikščiojimas su dinozaurais” lapkričio ... Skaityti daugiau →
Dar 2010 metais pradėta liberalizuoti Lietuvos elektros rinka sparčiai žengia į priekį. 2013 sausio ... Skaityti daugiau →