Skundų dėl greitųjų vartojimo kreditų negauta
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTA) pranešė, jog šių metų pusmetį negautas nei ... Skaityti daugiau →
Sekmadienį Niujorke įvykusi „Žmonių Klimato Eisena” surinko šimtatūkstantines bendraminčių gretas. Žmonės žygiavo gatvėse nešdami plakatus, skelbiančius, kad klimato kaita nėra vien vyriausybės sprendimo reikalaujanti problema, tai liečia visus pasaulio žmones. Šioje eisenoje dalyvavo ir savo palaikymą pareiškė daugelis garsių žmonių – aktoriai, rašytojai ir net politikai.
Toliau veiksmas persikėlė į patį įvykių centrą – Paryžių, kur ir vyks COP21 konferencija. Tiesa, čia, dėl neseniai įvykusių teroro išpuolių, žmonėms yra draudžiama viešose vietose organizuoti masinius renginius, tačiau Paryžiuje veikiančios aktyvistų bendruomenės dėl to neketino tylėti ir savo nuomonei pareikšti suorganizavo kelias net labai originalias kampanijas.
Pagrindinėje aikštėje, vietoje turėjusių susirinkti aktyvistų, „susirinko“ tik jų batų poros. Tūkstančiai batų porų kartu su savininkų vardais buvo išrikiuoti Respublikos aikštėje. Tarp jų pasitaikė ir kelios poros, priklausančios tokiems žmonėms kaip Popiežiui Franciui, Jungtinių Tautų generaliniam sekretoriui Ban Ki Moon ir kitiems.
Kitose vietose žmonės rinkosi į virtualias minias. Ant Paryžiaus Nacionalinės Asamblėjos buvo rodoma vaizdo projekcija, vaizduojanti daugybę stovinčių žmonių. Ši instaliacija buvo kurta nusipelniusio filmų režisieriaus Darren Aronofsky ir pavadinta „Stovintis žygis“.
Tačiau didžiausia sensacija tapo „Brandalism“ grupės sukurta kampanija. Ši grupė, kartu su daugiau nei 80 menininkų iš 19 pasaulio šalių, sukūrė reklaminius plakatus, parodančius, kokie visame pasaulyje gerai atpažįstami prekės ženklai ir žymūs žmonės prisidėjo prie klimato problemų, su kuriomis dabar susiduriame. Į grupės akiratį papuolė tokios kompanijos kaip „Volkswagen“, „Air France“ ir „Exxon Mobil“, taip pat ir garsūs politikai – JAV prezidentas Barack Obama, Anglijos ministras pirmininkas David Cameron ir Vokietijos kanclerė Angela Merkel. Visi šie plakatai buvo iškabinti garsiai tarptautinei kompanijai „JCDecaux“ priklausančiuose lauko reklamos stenduose. Pasak kampanijos iniciatorių, jos tikslas yra parodyti ryšį tarp reklamos, vartotojiškumo, priklausomybės nuo iškastinio kuro ir vykstančių klimato pokyčių.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTA) pranešė, jog šių metų pusmetį negautas nei ... Skaityti daugiau →
„Volkswagen“ oficialiai paskelbė, kad Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvaus iki 2019 metų pabaigos. ... Skaityti daugiau →
Unikalią galimybę prisiliesti prie priešistorės ir susipažinti su dvidešimt įspūdingo dydžio, ... Skaityti daugiau →
Kaimyninių šalių elektros rinkas išmanome neblogai, tačiau ko galime pasimokyti iš vienos didžiausių ... Skaityti daugiau →