Savaitgalį Kaune padvigubėjo nekilnojamojo turto pardavimai
Praėjusį savaitgalį Kaune ir miesto apylinkėse vykusi „Būstų medžioklė“ pritraukė daugybę ... Skaityti daugiau →
Žvelgiant iš reklamos kūrėjų pusės, žmogaus kūnas gali tapti tikra aukso kasykla. Krūtis galima naudoti kvepalų reklamai arba, kaip padarė viena čekų kilmės mergina, savo krūtinę naudoti sveikinimo atvirutėms ir reklamoms.Human body is a gold mine, at least, regarding advertising.
Kita reklamos specialistų itin pamėgta kūno vieta – kakta. Pirmasis vyras išsitatuiravęs savo galvą „Goldenpalace“ prekės ženklo užrašu net papuolė į Guinness rekordų knygą. Žinoma, jis patraukė ir didžiųjų televizijų, radijo stočių, spaudos ir net žurnalo „Playboy“ dėmesį.
Žinoma, tokių atvejų, kai reklamos sklaidai pasitelkiamas žmogaus kūnas būta ir daugiau, tačiau pati naujausia mada užvaldanti pasaulį, rodos yra reklama ant barzdos. Prieš kelias savaites „Cornett-IMS“ pasiūlė 5 dolerius vyrams su ilgomis barzdomis, kurie sutinka prie barzdų prisikabinti mažus reklaminius plakatus.
Ši, vadinamoji „Barzdų reklama“ yra vertinama dvejopai. Iš pirmo žvilgsnio tai panašu tiesiog į smagų pokštą. Kita vertus, marketingo agentūra į save patraukė viso pasaulio dėmesį su minimaliomis išlaidomis. Tai puikūs įrodymas, kad geras sprendimas nebūtinai turi kainuoti labai daug. Svarbiausia gera idėja. Ir kaip mėgsta sakyti išminčiai – genialumas slypi paprastume!
There was a time where breasts were used to promote perfumes, online-casinos, and so on, even some months ago a Czech girl posted an ad on a Gumtree-style website, where she offered her breasts for greeting cards and adverts.
Another part of the body that has been successfully used as billboard is the forehead. First man permanently tattooed with a brand (Goldenpalace.com) was in „Guinness book of world records“ for appearing that year all over the world on major print, radio, and television media outlets including CNN, the National Enquirer, Weekly World News and even an issue of Playboy.
This year we could also find a guy renting his Mohawk as a billboard or a Japanese advertising agency called Wit Inc. that was recruiting women for showing ads on their thighs.
It seemed that regarding body advertising it all has been done, however since last week everybody is talking about an agency, called Cornett-IMS which offers 5 dollars a day to those men with long full beard willing to wear an advertisement attached to it. It consists of a small billboard that you can clip onto your beard.
“Beardvertising”, as it is called, is seen as “half joke, half genius” because the marketing agency that promotes this idea has obtained mass publicity for free.
We still don’t know whether this is a real campaign or not; or if this tool is a good tool for advertising at all. The truth is it has already had a big impact on media and this means publicity at a really low cost.
In the same way it happened with the first man who tattooed a brand on his forehead, “Beardvertising” in long and full beards have gone viral and it has accomplished its purpose. Will this be the last human billboard campaign? For sure not.
Praėjusį savaitgalį Kaune ir miesto apylinkėse vykusi „Būstų medžioklė“ pritraukė daugybę ... Skaityti daugiau →
Kasmetiniame Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) tikrųjų narių suvažiavime įvyko nemažai ... Skaityti daugiau →
Jau rytoj, spalio 3d., dviejų dienų maratonui į Druskininkus sugrįžta geriausi Lietuvos ralio meistrai, ... Skaityti daugiau →
Po gana šiltos žiemos pradžios ir kiek šiltesnių nei šiam metų laikui būdinga orų, staiga Lietuvą… ... Skaityti daugiau →