arrow-up.svg moon.svg

Audros rinkodaros pasaulyje

2015-10-15 Kas aktualu

Šiuo metu reklamos pasaulį drebina įvairios audros. Keičiasi ne tik santykiai tarp klientų ir agentūrų ar vartotojų elgesys pirkimo procese, bet dar ir skaitmeninėje erdvėje vyksta nelabai švarus karas tarp reklamas perkančių įmonių ir jas blokuojančių programėlių kūrėjų.

Reklamos verslas visada buvo kažkas daugiau nei tiesiog grubus verslo modelis, kuriame svarbiausia parduoti produktą. Tačiau paskutiniu metu atsiranda įmonių, kurios nesąžiningai uždirba iš paspaudimų ant reklaminių banerių. Jie samdo žmones kurie spaudinėtų ant jų kurtų reklamos laukelių neegzistuojančiuose puslapiuose taip keldami savo reitingus ir užsidirbdami pinigus, tačiau nesuteikdami jokios naudos reklamos užsakovui. Vis dažniau girdimas klausimas, kaip išspręsti šią problemą ir kol kas laikomasi nuomonės, kad tai pavyks padaryti tik visiems susivienijus. Žinoma, niekas nesitiki, kad visi apgavikai susiburs į grupę ir patys pasakys, kad jie sukčiauja. Kaip vienas žymus Amerikos bankų plėšikas kartą pasakė: „aš plėšiu bankus, nes ten yra sudėti pinigai.“ Taip pat ir reklaminiai sukčiai renka paspaudimus neegzistuojančiuose puslapiuose, nes iš to galima lengvai pasipelnyti.

Kai Tarptautinės Reklamos Asociacijos direktorius Bob Liodice pirmą kartą užsiminė apie šią problemą tarybai, pirmiausia visi ėmė tai neigti.

„Pagaliau visi priėmė akivaizdžius įrodymus dėl reklaminio sukčiavimo internete ir viešai tai pripažino. Šiuo metu tikime, kad viskas, ko reikia, yra šiek tiek daugiau sąžiningumo iš visų rinkos žaidėjų“, – teigė B. Liodice.

Kita opi marketingo rinkos problema yra ta, kad vartotojai vis daugiau dėmesio skiria reklamų blokavimui, o ne jų skaitymui. Specialistai teigia, kad problema išsispręs, kai reklamos agentūros pradės kurti tokias reklamas, kurių žmonės tiesiog nenorės blokuoti. Tačiau sunku įsivaizduoti, kad visos reklamos agentūros tiesiog paims ir pradės kurti visai kitokio tipo reklamas, neerzinančias vartotojų.

Skeptikų nuomone, šis karas pralaimėtas ir tai įvyko dėl kėlių priežasčių. Turbūt svarbiausia yra ta, kad anksčiau reklamos verslus valdė kūrybingi, vizijų pilni žmonės. Tai buvo reklamos guru, kuriems savo prekės ženklus patikėdavo net ir geriausi verslininkai. Jų kuriamos reklamos kampanijos buvo įkvepiančios, protingos ir žinoma atkreipiančios dėmesį. Tačiau dabar tai tapo aukso kasykla, reklamos agentūras pradėjo valdyti finansų specialistai, kurie į pirmą vietą stato pelną, o ne reklamos efektyvumą.

Iš to išplaukia ir kita problema – reklama nebėra tokia efektyvi kokia buvo anksčiau. Pastaruoju metu vartotojai apsipirkinėja rečiau ir nebėra tokie ištikimi laiko patikrintiems ir ilgaamžiams prekės ženklams, todėl tradicijomis pagrįstas marketingas jau nebėra toks veiksmingas ir netgi tapo senamadišku.

Parengta pagal AdAge.com

«

»

Kiti pranešimai

2013-05-09

Kaip Lietuvą paveiks Latvijos stojimas į Nord Pool Spot?

Birželio 3 -oji – svarbi ir įsimintina diena Latvijos elektros energijos rinkai, nes šią dieną ... Skaityti daugiau →

2014-09-15

„Networking“ – būdas parduoti save?

Tikriausiai kiekvienas bent kartą esate sutikę žmogų, kuris įkyriai bando susipažinti ir siūlo ... Skaityti daugiau →

2015-10-16

LASF pristatė autosporto problemas KKSD

Ketvirtadienį vykusiame Kūno kultūros ir sporto departamento (KKSD)  ir neolimpinių sporto šakų ... Skaityti daugiau →

2016-03-29

LASF turi naują viceprezidentą

Kasmetiniame Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) tikrųjų narių suvažiavime įvyko nemažai ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×