arrow-up.svg moon.svg

Organizacijos lyderis socialinėse medijose

Įvairiuose šaltiniuose kartojama mintis, jog organizacijos turi naudotis socialinėmis medijomis. Tačiau dar mažai diskutuojama apie įmonės lyderio komunikaciją su vartotojais. Kyla klausimas, kiek svarbu įmonės lyderiui būti matomam virtualiame pasaulyje?   

Korporatyvinės reputacijos klausimus sprendžianti agentūra „Weber Shandwick“  ir socialinių bei skaitmeninių medijų konsultavimo bendrovė „BRANDfog“ 2014 metais atliko tyrimą, kuriame aiškinosi, kokią įtaką įmonės įvaizdžiui daro organizacijos lyderio veikla. Šioje apklausoje („The Global Social CEO Survey 2014“) dalyvavo 1000 darbuotojų iš skirtingų kompanijų. Reziumuojant jos rezultatus pastebėta, jog per pastaruosius dvejus metus labai ženkliai išaugo suvokimas, kad socialinės medijos daro teigiamą įtaką organizacijos lyderystei. Taip 2013 metais galvojo 75 proc. respondentų, kai 2012 metais reikšmingą sąsąją tarp šių reiškinių įžvelgė 45 procentai apklaustųjų.

Kaip įrodė šis tyrimas, internete pastebimas įmonės vadovas gali būti puiki priemonė kurti didesnį pasitikėjimą prekės ženklu ir kompanija. Tyrimo autoriai pastebi, jog žmonės sugretina turimus jausmus ir viltis apie prekės ženklą su gera lyderyste, inovacijomis ir įmonės skaidrumu. Su tokiomis idėjomis sutiko 77 proc. Jungtinių Amerikos valstijų, 69 proc. Jungtinės Karalystės gyventojų. Tuo tarpu 2012 metais, šios minties šalininkai buvo 64 proc. respondentų.

Tyrėjai taip pat domėjosi ar lyderio įsitraukimas į virtualią erdvę padeda komunikuoti organizacijos vertybes ir formuoti prekės ženklo reputaciją.  Respondentai į šį klausimą atsakė panašiai kaip ir į anksčiau minėtus. Dauguma apklausoje dalyvavusių, 82 proc. Jungtinių valstijų ir 71 proc. Jungtinės Karalystės gyventojų, sutiko, jog ši komunikacijos priemonė gali padėti suformuoti siekiamą korporatyvinę reputaciją. Taip pat dauguma Jungtinių Amerikos Valstijų ir Jungtinės Karalystės respondentų, atitinkamai 83 proc.  ir 73 proc. apklaustųjų, mano, jog socialinės medijos gali sukurti geresnius ryšius tiek su vartotojais, tiek su darbuotojais ir investuotojais. Be to, ši komunikacinė priemonė padeda sumažinti galimai atsirasiančios organizacijos krizės padarinius, nes internetas suteikia galimybes preliminariai atsakyti sau, ką apie tave mano svarbiausia suinteresuota grupė, kokią informaciją skelbia konkurentai ir kt.

Žinoma, yra tokio požiūrio šalininkų, manančių jog socialinės medijos organizacijai teikia mažai naudos. Neseniai pasirodžiusiame internetinės žiniasklaidos straipsnyje, rinkos tyrimų agentūros „Forrester“ analitikas Nate Elliot pareiškė, jog „reikia liautis „Facebook“ laikyti pagrindine santykių marketingo priemone ir taip švaistyti finansinius, technologinius ir žmogiškuosius išteklius. Jo teigimu, socialinis tinklas neduoda tiek naudos, kiek į jį invesutojama.“ Kokią alternatyvą jis siūlo. Elliott tikina, jog reikia pagalvoti apie elektroninį paštą, kuris vis dar paveiki priemonė ir pasieks Jūsų tikslinį adresatą.

Taigi, reziumuojant atlikto tyrimo „The Global Social CEO Survey 2014“ rezultatus galima teigti, jog žmonės pozityviai vertina virtualioje erdvėje komunikuojančius įmonių vadovus ir mano, jog ši priemonė gali padėti sukurti geresnę korporatyvinę reputaciją. Tiesa, organizacijoms nepatartina socialinių erdvių laikyti pagrindine komunikacijos priemone, kadangi įmonės įvaizdis turi būti kuriamas integruojant kelias komunikacijos priemones, kurios sėkmingiausiai gali pasiekti įmonės tikslines auditorijas.

«

»

Kiti pranešimai

2016-04-07

„Listerine” iš prekinio ženklo tampa gyvenimo būdu

Visų prekės ženklų siekiamybė yra tapti kažkuo daugiau nei tik prekės ženklu – didžiausias ... Skaityti daugiau →

2014-09-05

„Rally Classic“ sugrįžta į Druskininkų miesto gatves

Kaip ir kiekvienais metais, spalio 3-4 dienomis, Lietuvos nacionalinį ralio čempionatą ir Baltarusijos ... Skaityti daugiau →

2014-10-09

Lietuvoje žuvys bus sekamos akustine įranga

Prasidėjus antram rudens mėnesiui, Lietuvos žuvininkystės tarnybos Žuvivaisos skyrius bendradarbiaujant ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Kalba yra medija?

Marshallas McLuhanas, drįsčiau teigti, yra įžvalgaus mąstymo žmogus, palietęs globalines problemas, ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×