arrow-up.svg moon.svg

Avarija Gaižiūnuose – nelegalių varžybų rezultatas

Sekmadienį įvykusi nelaimė Gaižiūnų kariniame poligone, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) atstovų teigimu – rengiamų nelegalių automobilių sporto varžybų rezultatas.

 Spalio 18-tosios sekmadienio popietę įvykęs incidentas Ruklos aerodrome greituminio slalomo varžybų metu, kai į varžybų trasą „BMW“ automobiliu išlėkė net vairuotojo teisių neturinti mergina ir sužalojo vieną iš renginio organizatorių, buvo dar vienas nelegalių varžybų padarinys. Renginys buvo vykdomas be LASF ir Jonavos savivaldybės leidimų ir suderinimo.

Pasak LASF generalinės sekretorės ir teisininkės Renatos Burbulienės, kiekvienos automobilių sporto varžybos Lietuvoje turi turėti LASF licenciją, kuri užtikrina, jog varžybų organizatorius laikosi ne tik Lietuvos teisės aktų ir federacijos dokumentų, bet ir Tarptautinio sporto kodekso. Neturint šių licencijų, varžybos yra nelegalios ir renginio dalyvių bei žiūrovų saugumas nėra užtikrinamas.

„Rengiant greituminio slalomo varžybas Ruklos aerodrome buvo pažeisti pirminiai reikalavimai, norint organizuoti saugias varžybas. LASF nebuvo informuota apie jas. Organizatorius neturėjo varžybų organizavimo licencijos. Trasa neturėjo licencijos – LASF Saugaus varžybų organizavimo komiteto patvirtinimo, kad ji yra saugi, jog visos varžybų stebėjimo ir kitos zonos nurodytos varžybų saugos plane ir yra sudarytos pagal visus saugios trasos reikalavimus, kurie užtikrina, kad į trasą nepatektų pašaliniai asmenys ir nenukentėtų žmonės.

Kiekvienos varžybos taip pat turi būti suderintos su teisėjų komitetu, kuris skiria varžyboms teisėjus, teisėjai turi turėti licencijas, kurios nurodo teisėjo kvalifikaciją. Viso šito greituminio slalomo organizatorius neturėjo, todėl ir įvyko nelaimė”, – teigia LASF generalinė sekretorė.

Pasak R. Burbulienės, nelegalių varžybų atveju atsakomybė tenka ne tik tokių varžybų organizatoriams, bet ir visiems, kurie išdavė leidimus rengti varžybas.

„Kiekviena institucija, išduodanti asmenims leidimus varžyboms, kurie neturi LASF organizatoriaus licencijos, prisiima atsakomybę sau. Labai svarbu suprasti, kad automobilių sportas yra padidintos rizikos sporto šaka, todėl jame saugumas turi būti pirmoje vietoje“, – sako LASF generalinė sekretorė ir teisininkė R. Burbulienė.

«

»

Kiti pranešimai

2011-01-27

Lomografija: iššūkis klasikinei fotografijai

Fotografijos istorijos pradžia siejama su XIX a.  Jos atradėjais laikomi N. Niepsas, L. Dageras, H. F…. Plačiau
2016-10-31

Tauras Tunyla: apie meilę autosportui ir Lietuvos vėliavą lagamine

Tauras Tunyla – 23-jų metų sportininkas, kuris kartingo trasose jau nuo penkerių metų. Pirmą kartą ant… Plačiau
2014-10-02

„Rally Classic“ Druskininkai 2014 žiūrovo gidas

Spalio 3-4 dienomis turėsime galimybę mėgautis paskutiniu Lietuvos ralio čempionato ir Baltarusijos išvažiuojamuoju etapu – „Rally Classic”… Plačiau
2015-09-22

G. Notkus: Čia ralis, todėl gali nutikti visko

Sudėtingą sezoną važiuojantis Giedrius Notkus į „Rally Classic“ Druskininkai 2015, vyksiantį spalio 2-3 dienomis, žvelgia su… Plačiau

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×