Sudie „lėktuvėlių” žaidimams prie stalo
Valgydami įsisaviname vertingas maisto medžiagas, kurios itin svarbios augančiam organizmui. Tačiau ... Skaityti daugiau →
Baneriai jau tapo populiariausia ir galbūt efektyviausia reklamos internete priemone. Kai žmonės vis daugiau laiko praleidžia prie kompiuterių ar išmaniųjų telefonų, naršydami internete, baneriai yra kur kas naudingesnė priemonė reklamai nei bet kokie skelbimai. Tačiau jeigu žmonės ant jų nepaspaudžia, reiškia, reklama jų nesudomino. Būtent tai ir yra priežastis, kodėl į savo banerio laukelį turėtumėte integruoti „Call-to-action“ mygtuką.
Tam, kad šis mygtukas būtų efektyvus ir atkreiptų vartotojų dėmesį, reikėtų apgalvoti kelis aspektus:
1. Tekstas mygtuko viduje
Pagalvokite, ko norite iš savo klientų – kad jie pirktų ir išbandytų jūsų naują produktą. Trumpai tariant, Jūs norite, kad jie imtųsi veiksmų. Taigi, svarstydami kokį tekstą parašyti į savo „Cal-to-action“ mygtuko vidų, Jūs turite būti kuo tikslesni.Tobulai paruoštas mygtukas turėtų iššaukti vartotojo poreikį imtis skubių veiksmų. Tačiau nepamirškite fakto, kad Jūs turite vartotojui pasiūlyti naudą, kad galimi pirkėjai turėtų priežastį jį paspausti. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų mygtukas kviečia „Pirkti dabar“ vietoj to, kad pasiūlytų išbandyti nemokamą prekę arba pavyzdį, Jūsų svetainės negatyvumas vartotojų atžvilgiu gali pakilti ir jie bus labiau linkę puslapį išjungti, negu jame pasilikti.
2. Mygtuko forma ir dydis
Jūsų klientai neturėtų žvalgytis aplinkui, kol suras „Call-to-action“ mygtuką. Jis turėtų būti lengvai surandamas, bet ne per didelis, kad nenukreiptų dėmesio nuo Jūsų siūlomos prekės ar paslaugos. Taip pat stenkitės, kad mygtukas neišsišoktų per daug iš bendro jūsų reklaminio banerio vaizdo, nes taip tik atgrasysite savo vartotojus.
Mygtuko forma taip pat labai svarbus dalykas, norint, kad jis pasitarnautų tinkamai. Yra keli faktai kurie svarbūs renkantis formą:
1) Apvalūs kampai nukreipia vartotojo dėmesį į formos vidurį, o smailūs kampai atvirkščiai – rodo į tai, kas yra aplink.
2) Smailūs kampai taip pat atrodo labai agresyvūs, todėl norint, kad vartotojas neišsigąstų, reikėtų naudoti apvalesnes formas.
3) Apvalesnių formų objektus yra lengviau pastebėti bendrame plane, nes jie yra labiau priimtini žmogaus akiai.
3. Spalva
Dauguma specialistų spalvą renkasi labai atsargiai, nes kiekviena spalva turi tam tikrą įtaką vartotojo veiksmams ir nuotaikai. Teigiama, kad raudona spalva sulaukia daugiausiai dėmesio, todėl naudoti šios spalvos atspalvius yra viena geriausių idėjų, tačiau kiekviena įmonė tūrėtų spalvą turėtųprisitaikyti pagal save. Pavyzdžiui, „Amazon“ teigia, kad jų naudojamas oranžinės spalvos mygtukas jiems atveda daugiausiai klientų.
4. Vieta
Visi žinome, kad tiek pačio banerio, tiek jame esančio „Call-to-action“ mygtuko vieta yra ne mažiau svarbi, nei jo spalva ar forma. Jis turėtų būti toje vietoje, kur link dažniausiai krypsta vartotojo akys, žiūrint į Jūsų reklamą. Tai jau priklauso nuo pačios įmonės teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių tipo, tačiau visada geriau tokį mygtuką integruoti dešinėje pusėje.
Taigi, svarbiausia, integruojant „Call-to-action“ mygtuką į savo reklaminį banerį, yra atsiminti, kad jo tikslas yra paskatinti klientus veikti. Nesvarbu, ar tai būtų skatinimas atsisiųsti kokią programą, pridėti prekę į krepšelį, ar prašymas pateikti daugiau informacijos – vartotojas turi aiškiai matyti šį mygtuką ir suvokti jo funkciją.
Valgydami įsisaviname vertingas maisto medžiagas, kurios itin svarbios augančiam organizmui. Tačiau ... Skaityti daugiau →
AB „Lietuvos geležinkeliai” pradeda naudoti rizikos valdymo informacinę sistemą (RVIS), kuri ... Skaityti daugiau →
2012 metų gruodžio mėnesį UAB „Elsis“ pasirašė sutartį su vokiečių kompanija „EADS Deutschland ... Skaityti daugiau →
NATO Antžeminio stebėjimo sistemos (AGS) projektas, prie kurio kūrimo prisideda ir Lietuva, žengė ... Skaityti daugiau →