Ligonių kasose – „Vieno langelio“ konsultavimo informacinė sistema
Valstybinė ligonių kasa (VLK) kartu su teritorinėmis ligonių kasomis, įdiegusi „vieno langelio“ ... Skaityti daugiau →
Nesenai rašėme apie „Oskarų“ apdovanojimus, kuriuose dėl fotografų fotoblyksčių kovojo ne viena įžymybė, dėvinti garsaus dizainerio kurtus drabužius. Patys dizaineriai pritaria – tai viena iš svarbiausių reklamos platformų, kurioje jų drabužiai pristatomi gyvai ir puikiai guli ant išpuoselėtų garsenybių kūnų.
Muzikos festivaliai taip pat yra tapę puikia vieta reklamuotis įvairiems prekių ženklams – pradedant muzika, alkoholiniais gėrimais ir baigiant apranga. Prekės ženklui papulti į erdvę, kurioje susirenka tokia koncentruota tikslinė auditorija, reiškia milžinišką dėmesį ir sėkmę, už ką neretai tenka sumokėti ir nemenkas pinigų sumas.
„Coachella“ yra vienas labiausiai pamėgtų muzikos festivalių, kurio nepraleidžia visame pasaulyje gerai žinomos asmenybės. Čia koncertuoja garsiausi populiariosios ir elektroninės muzikos atlikėjai, o minioje galima sutikti lyg nuo podiumo ką tik nužengusius modelius ar socialinių tinklų žvaigždutes. 1993 metais JAV, Kalifornijoje atsiradęs festivalis tuomet buvo tiesiog renginys su idėja surinkti daug muzikos mylėtojų į vieną vietą, tačiau sparčiai išpopuliarėjęs tapo ne tik vienu garsiausių festivalių pasaulyje, bet ir gyvenimo būdą atspindinčiu prekės ženklu.
Festivalio vizitinė kortelė – nerūpestingas įvaizdis, kurio nepademonstruosi gatvėje ar kokiame kitame viešame renginyje, o jo gerbėjai net yra sukūrę terminą – „Coachella Look“ (liet. – Coachella įvaizdis), kuris asocijuojasi su gėlių karūnomis, stambiais kaklo papuošalais, pliušinius žaislus imituojančiais kostiumais ir kitais iššaukiančiais aksesuarais. Nors atrodo, kad dauguma festivalio dalyvių yra apsirengę laisvu stiliumi, kuriam negalioja jokios taisyklės, tačiau iš tiesų tokiam įvaizdžiui sukurti gali prireikti nemažai išlaidų. Aprangos tinklas „H&M“ šiais metais net pristatė specialią kolekciją pavadinimu „H&M Loves Coachella“, taip sudarydamas stiprią reklaminę kampaniją kartu su festivalio organizatoriais. Panašias strategijas naudoja ir kiti garsūs laisvalaikio rūbų kūrėjai, pvz. „Wildfox“ ar papuošalų gamintojai „Dylanlex“.
Žinoma, kai masiniame renginyje apsilanko garsūs žmonės, prekių ženklai labai stipriai kovoja ne tik dėl vietos renginio erdvėje, bet ir socialinėje erdvėje. „Twitter“ duomenimis, per šių metų festivalio karštinę grotažymė #Coachella buvo pavartota 3.8 mln. kartų, o kur dar kiti socialiniai tinklai kaip „Instagram“ ir „Facebook“? Tokios dabartinės socialinių tinklų ikonos kaip Kendall ir Kylie Jenner, muzikos atlikėjos Rihanna ir Katy Perry ar modeliai Karlie Kloss ir Cindy Crawford tikrai nelieka nepastebėtos festivalio fotografų, o ir pačios dalinasi savo įspūdžiais socialiniuose tinkluose. Jų aprangos sulaukia daugybės dėmesio ir komentarų, kas prekių ženklams yra puiki reklama šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame jaunimas nuolatos ieško įkvėpimo internete.
Šiuolaikinėje rinkodaroje, kurioje dominuoja socialiniai tinklai ir vartotojų atsiliepimais paremtas apsisprendimas pirkti, labai svarbu yra priversti žmones kalbėti apie prekės ženklą, o „Coachella“ muzikos festivalis yra puiki vieta duoti peno apkalboms.
Valstybinė ligonių kasa (VLK) kartu su teritorinėmis ligonių kasomis, įdiegusi „vieno langelio“ ... Skaityti daugiau →
Įsibėgėjus vasarai ir vis daugiau žmonių plūstant prie jūros, nekilnojamojo turto ekspertai teigia, ... Skaityti daugiau →
Pasak Lietuvos automobilių sporto federacijos kitų sporto šakų (slalomo ir greituminio slalomo) komiteto ... Skaityti daugiau →
Nuo šių metų sezono už Lietuvos kartingo federacijos (LKF) vairo sėdosi naujas prezidentas (LKF) ... Skaityti daugiau →