Tikroji priežastis, kodėl mes perkame vandenį buteliukuose.
Sveikata ir sveikas gyvenimo būdas šiuo metu yra labai populiarūs raktažodžiai. 2014 metų pabaigoje, ... Skaityti daugiau →
Pirmus tris šių metų ketvirčius mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų gamintoją ir prekybininkę UAB „Druskininkų Rasa” lydėjo teigiami rezultatai. Lyginant su praeitais metais pardavimas vienetais išaugo 3 proc., eksportas – 30 proc. Bendrovės generalinis direktorius Aurelijus Sinkevičius tikina, jog šie skaičiai dar augs.
„Siekdami padidinti produkcijos pardavimą, sumažinome kainas, didinome gamybos našumą, investavome daugiau nei 3 mln. Lt į kokybės gerinimą. Dėl šių priežasčių pajamų gavome 13 proc. mažiau nei pernai, tačiau dirbame pelningai ir per ateinantį ketvirtį tikimės bendrų įmonės rodiklių augimo”, – tvirtina Aurelijus Sinkevičius.
„Druskininkų Rasa” plečia eksporto ribas. „Itin didelį dėmesį skiriame pozicijų kitose šalyse stiprinimui. Artimiausiu metu planuojame užmegzti bendradarbiavimo santykius su naujais partneriais užsienio rinkose, kas leis didinti eksporto rodiklius”, – teigia įmonės vadovas.
Bendrovės „Druskininkų Rasa” generalinis direktorius, paklaustas, kokias mineralinio vandens gamybos ir prekybos rinkos tendencijas įžvelgia ateinančiu laikotarpiu, teigia, jog situacija, tikėtina, liks tokia pati kaip ir praeitų metų. „Tikimasi, jog kainos išliks stabilios, jų kilimas nenumatomas, nepaisant to, jog pastebimas žaliavų pabrangimas”, – pažymi Aurelijus Sinkevičius.
Sveikata ir sveikas gyvenimo būdas šiuo metu yra labai populiarūs raktažodžiai. 2014 metų pabaigoje, ... Skaityti daugiau →
Beveik 60% šiuo metu internete ieškomos informacijos yra atidaroma per mobiliuosius įrenginius. Kalbant ... Skaityti daugiau →
Šį kartą – straipsnis susijęs su maistu, tačiau ne apie jį. Skaitykite, kaip gigantas McDonald‘as ... Skaityti daugiau →
AB „Lietuvos geležinkeliai” pradeda naudoti rizikos valdymo informacinę sistemą (RVIS), kuri ... Skaityti daugiau →