arrow-up.svg moon.svg

Integruota komunikacija – sėkmės veiksnys

2011-01-27 Kas aktualu

Idėja, kad integruota komunikacija yra kažkas modernu, nauja šiuolaikiniame verslo pasaulyje, nėra nauja. Didžiosios Lietuvos kompanijos ar užsienio kapitalo įmonės, turinčios didelius finansinius ir žmogiškuosius išteklius, komunikacijai skiria pakankamai daug dėmesio. Tačiau vis dar atsiranda įmonių, kurios kol kas nėra suformavusios požiūrio į integruotą organizacijos komunikaciją.

Konkurencinė kova rinkoje stipri. Laimi tie, kas sugeba integruoti komunikaciją. Tai sėkmingos reputacijos, pozicionavimo, prekės ženklo kūrimo, stiprinimo, žiniasklaidos dėmesio, politikų pagarbos garantas. Taip produktyviau bendradarbiaujama, sulaukiamas grįžtamasis ryšys.

Integruota komunikacija reguliuoja vidaus ir išorės faktorius, daro įtaką pagrindinei organizacijos veiklai, apibrėžia tikslinę auditoriją, koordinuoja pranešimus, jų kanalus, ieško visų įmanomų ryšių tarp vartotojo ir bendrovės, jos produktų ir prekių ženklų.

Pastebima kai kurių kompanijų didelė klaida. Integruotą komunikaciją jos laiko tik priemone, kuri praneša tam tikras informacines žinutes spaudoje, reklamoje ir komunikacijos nesieja su organizacijos vadyba. Taip nėra užtikrinamas grįžtamasis ryšys, vadinasi, nėra gaunamas norimas ir sėkmingas rezultatas.

Integruota komunikacija neturėtų tapti tik organizacijos sistemos dalimi. Ji privalo apimti tam tikrus struktūros, įmonės dalių vienetus. Tik taip bus pasiekta harmoninga visuma, laiku sureaguota į krizines situacijas, nebijoma naujų pokyčių ir prie jų lanksčiai prisitaikoma.

Integruota komunikacija – organizacijos sėkmės veiksnys. Tai priemonė, kuri sujungia kompanija su visuomene ir visuomenę su įmone, leidžia jiems susikalbėti, žinoti vienam apie kitą bei siekti abipusės naudos ir taip patenkinti savo poreikius.

«

»

Kiti pranešimai

2013-02-21

„Elsis“ ir „Elsis PRO“ dirbs prie NATO antžeminio stebėjimo programos įgyvendinimo

2012 metų gruodžio mėnesį UAB „Elsis“ pasirašė sutartį su vokiečių kompanija „EADS Deutschland ... Skaityti daugiau →

2013-09-10

Drifte benzino kainų neskaičiuojam

Driftas gimė Japonijoje, tačiau savo nišą rado ir Lietuvoje. Pasak Lietuvos automobilių sporto federacijos ... Skaityti daugiau →

2011-11-10

Į Lietuvos rinką žengia visiškai nauja prekių pirkimo ir pardavimo sistema

Visuomenėje vis plačiau diskutuojant apie keletą metų didėjusią, o pastaruoju metu aukštumas pasiekusią ... Skaityti daugiau →

2013-05-31

Lietuviai dar tik pradeda domėtis skaitmeniniu dizainu

Nemaža dalis lietuvių Skandinaviją laiko sektinu pavyzdžiu daugelyje skirtingų sferų, tačiau, ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×