arrow-up.svg moon.svg

Integruota komunikacija – sėkmės veiksnys

2011-01-27 Kas aktualu

Idėja, kad integruota komunikacija yra kažkas modernu, nauja šiuolaikiniame verslo pasaulyje, nėra nauja. Didžiosios Lietuvos kompanijos ar užsienio kapitalo įmonės, turinčios didelius finansinius ir žmogiškuosius išteklius, komunikacijai skiria pakankamai daug dėmesio. Tačiau vis dar atsiranda įmonių, kurios kol kas nėra suformavusios požiūrio į integruotą organizacijos komunikaciją.

Konkurencinė kova rinkoje stipri. Laimi tie, kas sugeba integruoti komunikaciją. Tai sėkmingos reputacijos, pozicionavimo, prekės ženklo kūrimo, stiprinimo, žiniasklaidos dėmesio, politikų pagarbos garantas. Taip produktyviau bendradarbiaujama, sulaukiamas grįžtamasis ryšys.

Integruota komunikacija reguliuoja vidaus ir išorės faktorius, daro įtaką pagrindinei organizacijos veiklai, apibrėžia tikslinę auditoriją, koordinuoja pranešimus, jų kanalus, ieško visų įmanomų ryšių tarp vartotojo ir bendrovės, jos produktų ir prekių ženklų.

Pastebima kai kurių kompanijų didelė klaida. Integruotą komunikaciją jos laiko tik priemone, kuri praneša tam tikras informacines žinutes spaudoje, reklamoje ir komunikacijos nesieja su organizacijos vadyba. Taip nėra užtikrinamas grįžtamasis ryšys, vadinasi, nėra gaunamas norimas ir sėkmingas rezultatas.

Integruota komunikacija neturėtų tapti tik organizacijos sistemos dalimi. Ji privalo apimti tam tikrus struktūros, įmonės dalių vienetus. Tik taip bus pasiekta harmoninga visuma, laiku sureaguota į krizines situacijas, nebijoma naujų pokyčių ir prie jų lanksčiai prisitaikoma.

Integruota komunikacija – organizacijos sėkmės veiksnys. Tai priemonė, kuri sujungia kompanija su visuomene ir visuomenę su įmone, leidžia jiems susikalbėti, žinoti vienam apie kitą bei siekti abipusės naudos ir taip patenkinti savo poreikius.

«

»

Kiti pranešimai

2011-10-04

Vanduo – mažųjų energijos ir sveikatos šaltinis

Vandens nauda žmogaus organizmui įrodyta ne tik praktiškai, bet ir moksliškai. Tikriausiai nebūtų ... Skaityti daugiau →

2015-03-04

Kokios komunikacijos tikisi tavo vartotojas?

Organizacijos turi daugybę galimybių bendrauti su vartotojais. Būdai, kurie įmonėms atrodo paveikūs, ... Skaityti daugiau →

2009-12-22

„Požeminiai darbai” trečią kartą pelnė „Sėkmingai dirbančios įmonės” apdovanojimą

Lietuvos pramoninkų konfederacija gruodžio 16 dieną paskelbė „Sėkmingai dirbančios įmonės ... Skaityti daugiau →

2013-08-27

Didėja modernių biurų paklausa

Nors biurų patalpų paklausa ir pasiūla žymiai stabilesnė už gyvenamųjų būstų rinką, tačiau ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×