arrow-up.svg moon.svg

Konkursas „Korupcijai – NE” pratęstas

Labdaros ir paramos fondas „Kauno Plėtros Forumas” (KPF), Kauno miesto savivaldybės tarybos Antikorupcijos komisija bei Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) gegužės 21 dieną paskelbė kūrybinį konkursą „Sukurk socialinę antikorupcijos reklamą”. Konkurso terminas pratęstas iki lapkričio 30 dienos.

Pasak organizatorių, konkursas pratęstas siekiant sudominti kuo daugiau jaunimo korupcijos tema ir įtraukti juos į diskusijas. „Šio konkurso tikslas — ne tik išryškinti su kokiomis korupcijos formomis dažniausiai tenka susidurti jaunimui, bet ir atpažinti motyvus bei vertybes, kurių skatinamas žmogus užkirstų kelią korupcijai. Siekiame paskatinti jaunimą analizuoti korupcijos reiškinius ir apie juos diskutuoti. Šis konkursas — jaunų žmonių socialinės atsakomybės, kūrybiškumo išraiška”, — tvirtina KPF direktorius Arūnas Antanaitis.

Kaip teigia KPF direktorius, jau sulaukta pirmųjų darbų. „Mūsų tikėjimas, kad jaunimas yra aktyvus, itin kūrybiškas ir kupinas originalių idėjų, besidomintis socialinėmis problemomis, siekiantis įnešti savo indėlį į geresnės visuomenės kūrimą, pasitvirtino. Internetinėje svetainėje www.korupcijaine.lt jau galima išvysti kūrybinių darbų, verčiančių susimąstyti, nusijuokti, surimtėti. Vis tik mes dar kartą įsitikinome, kad jaunimas dažnai mato tai, ko nepastebi kiti. Jaunų žmonių dėka mums parodoma kitokia realybė”, — sėkmingu projektu džiaugiasi Arūnas Antanaitis.

Darbų priėmimo laikas baigsis lapkričio 30 dieną. Nugalėtojus, kurie bus išrinkti kompetentingos komisijos, planuojama paskelbti gruodžio 9 dieną, kai bus minima Tarptautinė antikorupcijos diena. Konkurso laimėtojams bus įteikti itin vertingi kūrybinius talentus puoselėjantys prizai — fotografijos, grafikos ir video mokymai, kuriuos dėstys profesionalūs specialistai. Be to, nugalėtojo socialinės reklamos idėja bus matoma lauko reklamos stenduose, televizoriaus ekranuose, žurnaluose, internetinėje erdvėje. Tad konkurso iniciatoriai skatina jaunimą dalyvauti ir kartu siekti tikslo, jog visuomenėje dominuotų skaidrumas.

«

»

Kiti pranešimai

2014-10-03

Lietuvėms rūpi savirealizacija

Rugsėjo 25-26 dienomis daugiau nei 1000 moterų dalyvavo moterims skirtoje konferencijoje VEIKLI, kurios ... Skaityti daugiau →

2014-08-29

M. Boguševičius: Paskutinis etapas tikrai įvyks

Artėjant žiedo čempionato kulminacijai, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komiteto ... Skaityti daugiau →

2014-11-24

Organizacijos lyderis socialinėse medijose

Įvairiuose šaltiniuose kartojama mintis, jog organizacijos turi naudotis socialinėmis medijomis. Tačiau ... Skaityti daugiau →

2016-01-22

Reklama realiu laiku – jau per „super Taurės” varžybas

Rinkodara realiu laiku (ang. Real-time advertising) – naujas “Google” rinkodaros projektas, kuris ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×