arrow-up.svg moon.svg

Lietuvos greitųjų vartojimo kreditų asociacija pasirašė bendradarbiavimo susitarimą su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba

Šių metų birželio 1 dieną, vadovaujantis lygiateisiškumo, abipusio pripažinimo ir naudingumo abiem šalims principais, buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis tarp Valstybinės vartotojų teisų apsaugos tarnybos (VVTAT) ir Lietuvos greitųjų vartojimo kreditų asociacijos (LGVKA). Tarnyba ir asociacija siekia užtikrinti efektyvesnę vartotojų teisių apsaugą, užkirsti kelią pažeidimams.

Pasak VVTAT direktoriaus, Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos 2007-2010 metų strategijoje pabrėžiama būtinybė gerinti vartotojų gebėjimą priimti žiniomis pagrįstus sprendimus dėl savo, kaip vartotojų, interesų, šviečiant vartotojus tam tikromis ugdymo bei informavimo ir konsultavimo kryptimis. „Greitųjų vartojimo kreditų paslauga Lietuvoje gana nauja ir populiari. Tad siekdami vartotojams pateikti išsamią informaciją apie jų teises, priėmėme sprendimą bendradarbiauti su LGVKA. Tikimės, kad bendras darbas užtikrins efektyvesnę vartotojų teisių apsaugą, finansinių paslaugų rinkos priežiūrą ir kels vartotojų finansinio raštingumo lygį”, — tvirtino VVTAT direktorius Feliksas Petrauskas.

LGVKA direktorė Kristina Nemaniūtė teigė, jog bendradarbiavimas su VVTAT turėtų tapti priemone, padedančia išvengti vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų. „Bendradarbiaudami su VVTAT ketiname šviesti vartotojus finansinių paslaugų srityje, ugdyti vartojimo kultūrą, keistis informacija apie gaunamus vartotojų skundus ir juose keliamas problemas, analizuoti pateiktas vartotojų pranešimų tendencijas ir rengti pasiūlymus, kaip spręsti dažniausias vartotojų problemas dėl įsigyjamų finansinių paslaugų kokybės bei pateikiamos informacijos apie parduodamas finansines paslaugas”, — kalbėjo Kristina Nemaniūtė.

LKGVKA direktorė pabrėžė, jog nuolatinis dialogo tarp valstybinių institucijų ir asociacijos palaikymas — tai būdas užtikrinti, kad asmens duomenys būtų saugūs, vartotojų teisės nepažeistos, klientų mokumo vertinimas įgyvendinamas tinkamai ir profesionaliai, ugdomas atsakingas klientas.

«

»

Kiti pranešimai

2016-03-01

Atgimsiantis carinių kareivinių kompleksas gaivins Žemuosius Šančius

Žemuosiuose Šančiuose įsikurs modernus, tačiau XIX a. architektūros autentiką išlaikęs gyvenamųjų ... Skaityti daugiau →

2016-04-07

Lietuvos drago entuziastai mokėsi iš geriausių Europos specialistų

Klaipėdoje vykusioje Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) Drago komiteto narių organizuotoje ... Skaityti daugiau →

2014-06-27

Lietuvoje – Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo startas

Šiandien Druskininkų apylinkėse – istorinis įvykis mūsų šaliai: startuoja viso pasaulio dėmesį ... Skaityti daugiau →

2011-10-26

Tiltas į verslo ir visuomenės partnerystę – socialinė atsakomybė

Socialiai atsakingas verslas – harmoningos visuomenės išraiška. Žvelgdama į verslo bei visuomenės ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×