Vilniečiams – išmaniųjų namų taupymo galimybės
Naujasis UAB „MG Valda” statomas gyvenamųjų namų kvartalas „Lighthouse” Vilniuje ... Skaityti daugiau →
Tikriausiai kiekvienas bent kartą esate sutikę žmogų, kuris įkyriai bando susipažinti ir siūlo vizitinę kortelę. Tokio tipo žmonės įsiterpia į pokalbį su tikslu įrodyti, koks jis yra šaunus ir įdomus. Tačiau, kai jam jau nebeįdomu, įkyruolis pasišalina, neparodęs nei trupučio susidomėjimo jo ištempto monologo klausiusiems žmonėmis. Toks žmogus nuolatos plečia savo pažinčių tinklą arba, kitaip sakant, networking’ą.
„Networking“ – tai reiškinys, kai individai, grupės ar institucijos keičiasi informacija, paslaugomis norėdami jas parduoti, užmegzti kontaktus ar siekdami darbo vietos.
Naujame tyrime, paskelbtame „Administrative Science Quartely“, išsiaiškinta, jog neigiamas „networking‘o“ reiškinio suvokimas daro įtaką žmonių fizinio nepasitenkinimo ir moralinio nejaukumo jausmui. Mokslininkai pastebėjo, jog žmonės, turintys daugiau galios, besikeisdami informacija dažniausiai jaučiasi jaukiai, priešingai nei stiprių pozicijų darbe neturintys asmenys. Manoma, kad taip yra todėl, kad jie labiau pasitiki savimi, savo kompetencijomis, todėl nebijo bendrauti ir megzti naujas pažintis.
Minėtame tyrime pastebima įdomi dinamika. Žmonės, kurie dar nepasiekė aukštesnių lygių verslo pasaulyje, tai yra tie, kurie galėtų labiausiai pasinaudoti naudingų verslo santykių kūrimu, paprastai nedalyvauja „network‘inimo“ veiklose, nes jose jie jaučiasi nejaukiai. Dauguma mano, jog „networkinimas“ yra savanaudiškas. Tačiau naudojant jį ne tik ieškant kito žmogaus pagalbos, o kuriant abipusiai naudingus ryšius, tai nebebus egoistiška ir vers jaustis jaukiau.
Kaip pasiekti, kad „Networking‘as“ būtų efektyvus ir priimtinas būdas siekti užsibrėžtų tikslų?
„Networking‘as“ šiuo metu svarbesnis nei bet kada anksčiau, nes dauguma darbuotojų yra gana izoliuoti. Pardavimų vadybininkai dažniau yra kelyje nei savo biure. Laisvai samdomi žmonės vis rečiau palaiko ilgai trunkančius santykius su kompanija.
Tyrimai įrodė, jog per pastarąjį dešimtmetį „networking‘o“ nauda išaugo. 2012 metais atliktame tyrime „Employee Job Satisfaction and Engagement: A Research Report by SHRM“, 27 proc. iš 600 apklaustųjų įvardijo „networking‘ą“ kaip svarbų aspektą pasitenkinimui savo darbu. Tarp visų įvardytų rodiklių, lemiančių pasitenkinimą darbu, tokių kaip atlyginimas, socialinės garantijos, kompetencijos kėlimo galimybės, papildomos naudos ir pan. „networking‘as“ šiame sąraše buvo 19-ioliktoje vietoje. Tuo tarpu 2004 metais, šis aspektas dar tik buvo įtrauktas į sąrašą ir neatsidūrė pirmame dvidešimtuke. Taigi, šis metodas efektyvus, siekiant padidinti darbuotojų įsipareigojimą, lojalumą įmonei, didinant žmonių pasitenkinimą savo darbu. „Networking‘as“ kartu padeda ugdyti žmogaus asmenybę, plėsti kompetencijas.
„Networking‘as“ nebūtinai turi būti nejaukus. Kaip kalba ekspertai, svarbu, koks mūsų požiūris apie šį reiškinį, kaip mokėsite prieiti prie jums reikalingo asmens. Taip pat reikia teisingai atsirinkti žmones. Visi, kurie atrodo nenaudingi dabar, ateityje gali būti svarbūs, todėl verta paimti kontaktinius duomenis ir iš jų. Tuo tarpu svarbiausia būti įsitikinus savo galimybėmis, domėtis, kas vyksta aplinkoje, ir daryti viską, kad būti įdomiu, kad visi norėtų priimti jūsų vizitinę kortelę.
Naujasis UAB „MG Valda” statomas gyvenamųjų namų kvartalas „Lighthouse” Vilniuje ... Skaityti daugiau →
Lietuvos pramoninkų konfederacija gruodžio 16 dieną paskelbė „Sėkmingai dirbančios įmonės ... Skaityti daugiau →
Jau sekmadienį Lietuvoje vyksianti didžiausia šiemet krepšinio šventė – „BEKO-LKL Žvaigždžių ... Skaityti daugiau →
Trumpalaikes paskolas SMS, telefonu ir internetu teikiančias bendroves vienijanti Greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →