arrow-up.svg moon.svg

Prekės ženklai, subūrę milijonines žmonių bendruomenes.

2015-10-28 Kas aktualu

Nėra lengva priversti milijonus vartotojų visame pasaulyje pamėgti kurį nors prekės ženklą. Kol vienos įmonės ieško savo rakto į sėkmę, pasaulyje egzistuoja tokie prekės ženklai, kurie dėka savo kitokio mąstymo, tvirtų įsitikinimų ir nepriekaištingo įvaizdžio, jau yra tapę kultu. Žurnalas „Business Insider“ paskelbė sąrašą sėkmingiausių prekės ženklų, subūrusias milijonines savo gerbėjų minias.

„SoulCycle“

soul-cycle-studio-class-1

„SoulCycle“ tai visame pasaulyje išgarsėjusios grupinės dviračių minimo treniruotės. Šio prekės ženklo tikslas – sukurti stiprią bendruomenę. „SoulCycle“  administratoriai laukia iki pirmadienio 12 valandos dienos tam, kad pradėtų registraciją į šias treniruotes. Lankančiųjų teigimu, čia vyrauja tam tikra vidinė kultūra, visus vienijantis siekis tobulėti.

„Žmonės kalba apie „SoulCycle“ kaip apie kultą. „Mano nuomone taip yra dėl to, kad šios treniruotės leidžia žmonėms pasijausti galingiems, o kai jautiesi galingas, tu tampi apsėstas dalyko, kuris daro tave galingu“, – sakė sporto trenerė Julie Rice žurnalui „Los Angeles Magazine“ praeitais metais.

„CrossFit“

crossfit1

„CrossFit“ – dar viena sporto rūšis, virtusi tvirtu prekės ženklu. Jo įkūrėjas paaiškino žurnalui „Business Insider“, kad „CrossFit“ idėja buvo sukurti vieningą bendruomenę, judančią ta pačia kryptimi. Socialiniai šio prekės ženklo aspektai yra labai stiprūs ir tai tikrai turėjo įtakos jo sėkmei. „Labai svarbu yra sukurti vertybes, kurių žmonės galėtų visi kartu laikytis, o tai jau veda prie sėkmės“, – sakė Greg Glassman, „CrossFit“ prekės ženklo kūrėjas.

„Apple“

ay118163190people-check-out

„Apple“ – visame pasaulyje garsi mobiliųjų telefonų, kompiuterių ir planšečių gamintoja. Ilgai ieškoti „Apple“ sėkmės įrodymų nereikia – apsižvalgius aplink  matyti daugybė vartotojų, besinaudojančių šiuo prekės ženklu pažymėta produkcija. Vienas iš būdų, kaip suburti sėkmingą sekėjų masę, pasak žymaus rinkodaros specialisto Douglas Atkin, yra sukurti demoną, prieš kurį visuomenė galėtų susivienyti. Taip „Apple“ padarė su savo konkurentu „IBM“.

„Harley Davidson“

harely

„Harley Davidson“ motociklai jau yra tapę ne tik prekės ženklu, bet ir kultūra. Prekės ženklas, turintis 112 metų istoriją ir suteikiantis žmonėms galimybę susirinkti kartu ir džiaugtis laisve. Laisvė yra bendras visuomenės troškimas ir jis egzistuoja nepaisant amžiaus, lyties, rasės ar kultūros, todėl šis prekės ženklas suteikia pajusti laisvę savaip.

„Oprah“

oprah

Oprah Winfrey yra dagiau nei asmenybė – ji yra prekės ženklas. Viskas, ką paliečia ši moteris, tampa rinkodaros auksu – užtenka pažiūrėti, kokias aukštumas pasiekė jos globojamas projektas „Weight Watchers“. Ji įneša pozityvumo į visų savo „vartotojų“ gyvenimus, taip sukurdama prekės ženklą, grįsta pagalba kitiems.

 

„Vespa“

057-Vespa-Primavera1

Žmonės, kuriems patinka šie motoroleriai, renkasi kartu arba ieško būdų, kaip tai padaryti. Internete nuolat organizuojamos grupės žmonių, kurie turi šio prekės ženklo gaminamus motorolerius arba tiesiog nori leisti laiką kartu su tokiais.

„Vans“

tumblr_lybollNcC51r4j0bjo1_500

„Vans“ visiškai pakeitė laisvalaikio leidimo sampratą daugelio žmonių tarpe. Nuo avalynės iki „skate parkų“ – „Vans“ sukūrė bendruomenę žmonių, turinčių savo stilių.

«

»

Kiti pranešimai

2015-06-12

Neteisingas pakavimas iki 40% padidina siuntos siuntimo kainą

Augant tarptautinių ir nacionalinių siuntų rinkai, vartotojai privalo žinoti, jog didžiąją dalį ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Internetinių straipsnių komentarų kalba – purvina

Politinis korektiškumas − terminas, kurį vis dažniau vartoja Lietuvos spauda ar televizija kaip ... Skaityti daugiau →

2012-06-04

Vaiko apetitas – mįslė tėvams

Nedaugelis jaunų tėvelių galėtų pasigirti, kad neturi problemų su mažylio apetitu. Vaiko apetitas ... Skaityti daugiau →

2015-08-14

Asmenukės versle

Turbūt visi žinome, kas yra asmenukė, juk neveltui šis nuotraukos tipas yra toks populiarus, kad ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×