arrow-up.svg moon.svg

Turėti „Instagram“ ir „Facebook“ paskyras šiuolaikiniam verslui yra įprasta, tačiau ar reklamos skleidimas abiejuose socialiniuose tinkluose irgi tampa būtinybe?

2018-08-29 Naujienos

Įmonės, besireklamuojančios internete, gavo šansą padvigubinti savo pasiekiamumą dėl įdiegtos galimybės reklamuotis ir „Instagram“ socialiniame tinkle. Šio tinklo atstovai teigia, kad jie planuoja bendradarbiauti su 100 įmonių tam, kad galėtų geriau išvystyti šią dar kol kas naują paslaugą. Svarbiausios temos yra reklamų planavimo ir apmokėjimo procesai, taip pat nepamirštant turinio kūrimo ir klientų analizavimo procesų. Kadangi „Instagram“ yra stipriai susijusi su „Facebook“ kyla klausimas – ar norint, kad reklama būtų išties efektyvi, įmonė privalės užsakinėti ne tik reklamas „Facebook“, bet ir „Instagram“ soc. tinkle?

Tarp bendradarbiaujančių su „Instargarm“ įmonių yra „Adobe“, „Salesforce“, „4C“, „Spredfast“ ir „Hootsuite and AdParlor“. Šios įmonės leidžia savo reklamas ne tik „Instagram“, bet taip pat ir „Facebook“ tinkle. Tokios didžiulės kompanijos tikina, kad svarbiausia yra gerai išvystytas komunikacijos tiklas, todėl reklamas yra paskirsčiusios ir daugelyje kitų tinklų, tokių kaip „YouTube“, „Twitter“, „Pinterest“, „Snapchat“ ir t.t.

„Nors įvertinti reklamų efektyvumą vis dar sunku, tačiau tikimės padidinti vartotojų pasiekiamumą, naudojantis reklamomis ne tik „Facebook“, bet ir „Instagram“ tinkluose“, – sakė „Adobe“ vyriausioji marketingo vadovė Monica Lay.

Eric Stahl, „Salesforce Marketing Cloud“ vyresnysis viceprezidentas, šia tema taip pat pasisakė.

„Reklama tik „Instagram“ arba „Facebook“ tinkle neturėtų būti svarstoma kaip atskira strategija, tai turėtų būti  dalis gerai apgalvotos reklamos kampanijos dalis. Ypač šiomis dienomis, kai vartotojai vis daugiau laiko praleidžia naršant savo mobiliuosiuose įrenginiuose.“

„4C“ įmonės marketingo skyriaus vadovas Aaron Goldman pridėjo: „Įmonės, užsakinėjančios reklamas ne viename, o keliuose soc. tinkluose norėtųsi turėti gerai išvystytą sistemą, kuri leistų susieti visas socialiniuose tinkluose esančias reklamas ir jas valdyti nekuriant turinio iš naujo. Tai leistų pasiekti geriausių įmanomų rezultatų.“

Taigi, aiškėja atsakymas – vartotojai vis dažniau matys tų pačių įmonių reklamas abiejuose socialiniuose tinkluose. Ir nėra labai sunku suprasti to priežastis – skaičiai, parodantys kiek laiko vartotojai praleidžia „Instagram“ ir „Facebook“ paskyrose, yra stulbinantys. Pasak „Instagram“, viena iš penkių minučių, praleistų naršant internete per mobilųjį įrenginį, yra praleidžiama viename iš šių soc. tinklų, ir šie skaičiai kiekvieną mėnesį tik auga!

Pasak socialinės žiniasklaidos valdymo agentūros „Hootsuite“, socialiniuose tinklapiuose skleidžiamos reklamos atiminėja pelną iš tradicinių reklamos kanalų, tokių kaip televizija ir radijas. Tai vyksta daugiausiai dėl to, kad socialiniuose tinkluose yra įdiegtos sistemos, leidžiančios ne tik kontroliuoti savo reklamos skleidimo dažnumą, bet taip pat ir atrinkti auditoriją, kuriai reklama bus rodoma.

Įmonės dar tik tiria reklamos naudą ir efektyvumą „Instagram“ tinkle, tačiau jau aišku, kad reklama paskleista šiame soc. tinkle leidžia pasiekti labai didelę ir ištikimą žmonių auditoriją.

«

»

Kiti pranešimai

2011-01-27

Krizė?..

„Vyriausybė žada griežtinti krizės planą“, „Kas žingsnis – artėjančios krizės ženklai“, ... Skaityti daugiau →

2011-10-04

Vanduo – mažųjų energijos ir sveikatos šaltinis

Vandens nauda žmogaus organizmui įrodyta ne tik praktiškai, bet ir moksliškai. Tikriausiai nebūtų ... Skaityti daugiau →

2016-05-04

V. Pleskovas: Vilkyčiai – egzaminas Lietuvai

Neseniai Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) viceprezidentu tapęs buvęs lenktynininkas, ... Skaityti daugiau →

2011-11-07

Inovacijos jau mūsų namuose – „protingo būsto” sistema

Šiuolaikiškas pastatas šiandien suprantamas ne tik kaip taupantis energetinius išteklius, bet kartu ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×