arrow-up.svg moon.svg

Šventinis išpardavimų savaitgalis Amerikoje – Padėkos diena ir Juodasis penktadienis. Kaip pasiruošti tokiems įvykiams?

2015-11-27 Kas aktualu

Amerikos parduotuvėms šios kelios dienos bus tikrai įspūdingos – ketvirtadienį praūžusi Padėkos diena su „Macy‘s“ Padėkos dienos paradu priešakyje, toliau „Juodasis penktadienis“ su beveik visą parą dirbančiomis ir didžiules nuolaidas siūlančiomis parduotuvėmis, tikra šventė vietiniams gamintojams ir smulkių verslų savininkams –  „Smulkaus verslo šeštadienis“ ir galų gale – „kiberpirmadienis“, skirtas skatinti visus pirkti internetu. Marketingo specialistai tikrai turėjo darbo apgalvoti kaip, kada ir kokią naudą galėtų gauti iš šio intensyvaus periodo.

Nacionalinės mažmeninės prekybos federacijos ( ang. „National Retail Federation“) vyriausioji viešųjų ryšių specialistė Kathy Grannis Allen dalinasi patarimais, kaip įmonėms gauti kuo daugiau naudos šiuo ar panašiu laikotarpiu.

Pirmasis patarimas šiuo laikotarpiu, nepamiršti taisyklės – kas tinka visiems, netinka niekam. Prieš kurdamos strategijas, įmonės turi pagalvoti apie tai, kokią auditoriją jos tikisi pasiekti. Kaip pavyzdį galima pateikti mažmeninį lauko poilsio ir sporto prekių tinklą „REI“, kuris nenori savęs sieti su šia pirkimo manija, todėl jau kelias savaites internete skelbia, kad „Juodojo penktadienio“ metu šio tinklo parduotuvės bus uždarytos. Šią dieną tinklas skatina vartotojus būti gamtoje, keliauti į kalnus, sportuoti, o nesistumdyti eilėse su kitais nuolaidų ištroškusiais vartotojais.

Žinoma, įmonėms, kurių tikslas pasiekti didelę dalį pigių prekių ištroškusio jaunimo, tokios akcijos tikrai gali padėti tą padaryti. Ypač populiari šio savaitgalio akcija yra orientuota į artėjantį Kalėdinį dovanų laikotarpį – parduotuvės skatina pirkti dovanas artimiesiems ir taip gauti kuponų, už kuriuos galės įsigyti dovanas sau.

Rinkodaros specialistė pataria, kad norint išsiskirti iš minios panašaus chaoso metu, reikėtų pagalvoti ne tik apie reklamines iškabas parduotuvėse, bet taip pat ir apie reklamines kampanijas laikotarpiu iki išpardavimo. Įvairūs nuolaidų kuponai internete, skelbimai apie artėjantį išpardavimą ir kitos priemonės, gali padėti sulaukti didesnio dėmesio. Dar vienas pavyzdys – mažmeninis įvairių aprangos ir stiliaus prekių tinklas „Kohl‘s“. Šio tinklo tikslinė auditorija yra jaunimas, besidomintis stiliumi ir naujausiomis mados tendencijomis, taip pat sekantis garsenybių gyvenimą ir laikantis juos ikonomis. Tiksliai žinodamas, kokią auditoriją tikisi pasiekti, „Kohl‘s“ kelios savaitės prieš prasidedant didiesiems išpardavimams, pradėjo bendradarbiauti su vienu populiariausių naujienų portalų Amerikoje „TMZ“, rašančiu apie garsenybių gyvenimą, ir dalino nuolaidų kuponus visiems skaitantiems naujienas iš „TMZ“ programėlės. „Puikus ėjimas, žinant, kad šį portalą skaito daugiausiai jaunimas ir paaugliai, besidomintys įžymybių gyvenimu“, – teigė K. Grannis Allen.

Įmonėms, siekiančioms pasiekti savo auditoriją per kelias sekančias dienas vyksiančius renginius, labai svarbus yra laikas, kuriuo metu reikėtų komunikuoti su savo auditorija. Nacionalinės mažmeninės prekybos federacijos duomenimis, dauguma vartotojų, kurių amžius yra tarpe 25-34 metų, nėra linkę stumdytis eilėse kartu su paaugliais ir teigė mielai eitų apsipirkinėti vėlesniu paros metu. Todėl parduotuvėms, kurios orientuojasi į šį vartotojų segmentą, vertėtų apsvarstyti galimybę atidaryti savo parduotuves ir naktimis.

Na, ir dar vienas svarbus patarimas įmonėms, kurios siekia padidinti savo pardavimus šių ar panašių renginių laikotarpiu, yra stipriai išvystyti savo internetines svetaines, kad atidarant jas per mobiliuosius telefonus arba mobiliąsias programėles nekiltų sunkumų jose orientuotis. Didžioji dalis įmonių savo vartotojus apie įvairias akcijas ir nuolaidas informuoja el. laiškais, o net 50% vartotojų savo paštą tikrina per mobiliuosius telefonus. Taigi, gerai išvystyta svetainė arba mobilioji programėlė leis vartotojams iš anksto apžiūrėti įmonės siūlomą prekių asortimentą ir sukels jam teigiamas emocijas. Taip pat yra apskaičiuota, kad net 21,4% vartotojų apsiperka tiesiogiai per savo mobiliuosius telefonus.

 

«

»

Kiti pranešimai

2011-08-01

Dėmesio stoka vaikams lemia jų agresiją

Šiandien Lietuvoje globos namuose auga per keturis su puse tūkstančio vaikų, daugiau nei dvidešimt ... Skaityti daugiau →

2012-03-12

„Energijos kodas” 2012 – uosius pradeda padvigubinęs apyvartą

Trečiąjį rinkos liberalizavimo etapą UAB „Energijos kodas” pradeda savo apyvartą padidinęs ... Skaityti daugiau →

2014-06-19

D. Matijošaitis: negalime varžytis su geriausiais WRC pilotais, bet važiuoti tais pačiais ruožais – išskirtinis jausmas

Iki Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapo Lietuvoje ir Lenkijoje „Lotos 71st Rally Poland“ birželio ... Skaityti daugiau →

2015-06-10

Apple pristato kitokią muzikos erdvę

Nuo birželio 30 dienos „Apple“ kompanijos produktų savininkai, o vėliau ir kitų operacinių sistemų ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×