arrow-up.svg moon.svg

Tarptautinis marketingas. Kaip pasiekti kitų tautų vartotoją?

2015-08-20 Kas aktualu

Pasaulyje daug pavyzdžių kuomet valstybėse apsigyvena kitų tautų atstovai ir pamažu įsitvirtina, pradeda kurti savo gyvenimus ir naudotis vietinių verslininkų siūlomomis paslaugomis/prekėmis. Įmonių vadovai dažnai susiduria su sunkumais ieškant supratimo ko nori jų tautos klientai, tačiau tai kelia dar daugiau klausimų ir problemų, jei kalba eina apie visą tikslinę auditoriją, įtraukiant ir užsieniečius. Dažniausiai iškylantis klausimas – kaip reaguoja įvairių tautų vartotojai į tam tikras technologijas ar socialinius veiksnius?

Štai 4 pagrindinės taisyklės, padėsiančios lengviau užsitikrinti tarptautinės rinkos vartotojų palankumą:

1.      Paverskite savo rinkodarą daugiakalbe.

Daugelyje šalių gyvenančios tautinės mažumos šneka arba vietine kalba arba yra dvikalbiai, tad prieš ruošiant naują rinkodaros strategiją reikėtų pasidomėti kalbų skirtumais tarp dviejų (ar daugiau) tautų, kurias norite pasiekti vienu metu. Pvz. 6 iš 10 ispanų kilmės suaugusių žmonių gyvenančių JAV kalba angliškai arba yra dvikalbiai, todėl įmonei, naudojant reklamas jungiančias šias dvi kalbas, būtų lengviau pasiekti abi auditorijas neišskiriant kurios nors vienos ir sukuriant glaudesnį ryšį su vartotojais.

tw

(pav. Twitter reklamos pavyzdys. Šalt. Mashable.com)

2.      Įsitikinkite, kad naudojamos skaitmeninio marketingo priemonės atitinka norimų pasiekti kultūrų vertybes.

Dauguma tautų vertina įmonės įvaizdį pagal tai, kokias priemones ji naudoja ir kaip komunikuoja su vartotojais. Taigi, rengdami savo rinkodaros strategiją, turite atsakyti sau į kelis klausimus, pvz:

  1. Kaip ši reklama veikia tautos, kurios auditoriją bandome pasiekti, šeimos vertybes?
  2. Kaip tikslinė auditorija galės pasinaudoti įmonės produktu/preke/paslauga įgyvendinant savo tikslus?

Kaip įmonė, siekianti sėkmės tarptautiniame marketinge, Jūs turite užbėgti įvykiams už akių ir apie tai pagalvoti iš anksto. Taip pat svarbu įvertinti, kokias skaitmeninio marketingo naudojamas platformas labiausiai mėgsta ir lanko siekiama auditorija ir tikslingai paskleisti reklamą jose.

3.      Naudokit pramogas ir muziką savo rinkodaroje.

Niekas neabejoja, kad muzika yra pakankamai svarbi dalis rinkodaroje, o ypač kai mėginama pasiekti tam tikrą auditoriją, turinčią savo specifinę muzikos kultūrą.  Šiame punkte svarbu atkreipti dėmesį ne tik į tai, kokias muzikines tradicijas turi tam tikra tauta, bet ir į tai, kas labiausiai juos traukia ir kuo jie domisi. Taip pagerinsite atmosferą bendraujant su vartotoju bei parodysite, kad juo domitės.

4.      Sukurkite darnų turinį ir programas.

Kuriant internetinę svetainę ar parduotuvę, ir norint jog ji būtų maloni ne tik tautos, kuri sudaro didžiąją dalį rinkos, bet ir užsienio tautų vartotojams, labai svarbi jos aplinka. Programuojant tokį turinį labai svarbu nustatyti ar Jūsų įmonė nori sujungti kelias tautas kaip vieną (lenkų tautinės mažumos gyvenančios Lietuvoje, ispanų tautinės mažumos gyvenančios JAV) ar siekia patenkinti atskirų tautų poreikius. Yra labai didelis skirtumas tarp žmonių gyvenančių savo šalyje ir puoselėjančių savo tradicijas bei žmonių, kurie gyvendami užsienio šalyje yra prisitaikę prie vietinė kultūros. Priklausomai nuo Jūsų įmonės siekiamų tikslų it tikslinės auditorijos jūs turite pasirinkti kokį svetainės modelį pritaikyti.

Norint sukurti tarptautinę vartotojų auditoriją nebūtina ieškoti vartotojų kitose, toli esančiose šalyse. Atsižvelgiant į tautines mažumas kurios gyvena šalyje, kur Jūsų įmonė vykdo savo veiklą, galima išplėsti savo vartotojų ratą tiesiog įtraukiant juos į savo rinkodaros komunikaciją.

«

»

Kiti pranešimai

2015-04-30

Startuoja Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas

Jau šį savaitgalį, gegužės 2-3 dienomis, Estijoje, Parnu trasoje, startuos Baltijos šalių žiedinių ... Skaityti daugiau →

2013-05-30

Taupyti padės energetikos vadyba

Nors didžiausios aistros Lietuvoje verda dėl naujos atominės elektrinės ir dujų terminalo statybos, ... Skaityti daugiau →

2012-03-12

„Energijos kodas” 2012 – uosius pradeda padvigubinęs apyvartą

Trečiąjį rinkos liberalizavimo etapą UAB „Energijos kodas” pradeda savo apyvartą padidinęs ... Skaityti daugiau →

2010-04-13

„SMScredit.lt” 2009 metų pardavimai siekia 10 mln. litų

Bendrovė „SMScredit.lt”, greitųjų mažų sumų kreditų rinkos lyderė, per 2009 metus ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×