Naujame slalomo sezone – nauja strategija
Pirmus metus prie Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) kitų sporto šakų komiteto vairo ... Skaityti daugiau →
„Facebook“ siekia suteikti daugiau galimybių ne tik įmonėms, kurios siekia didinti savo pardavimus ir iš to daugiau uždirbti, bet ir ne pelno siekiančioms organizacijoms. Prieš kelias dienas socialinės medijos lyderis įdiegė naują programą ne pelno siekiančioms organizacijoms – „Donate Now“ (liet. „Aukoti dabar“) mygtuką. Organizacijos, susikūrusios savo „Facebook“ paskyras, gali iš karto įsidiegti šį mygtuką savo puslapyje ir taip palengvinti savanorių aukojimą organizacijai.
Amerikos vėžiu sergančių žmonių bendruomenė jau naudoja šį mygtuką, kuris yra rodomas šalia mygtuko „Patinka“. Aukoti norintiems žmonės paspaudus šį mygtuką, pervesti pinigus į organizacijos sąskaitą galima tiesiai iš Facebook profilio, tiesiog įvedus savo kreditinės kortelės duomenis. Amiotrofine laterine skeroze (ALS) sergančių žmonių asociacija, kuriai aukoti skatino pernai metais vykęs “Ice Bucket Challenge”, taip pat naudoja šį mygtuką, kad nukreiptų visą norinčių aukoti žmonių srautą į savo oficialų puslapį.
Facebook aukojimo mygtuko įdiegimas jau įrodė savo pasisekimą . Vos per tris dienas organizacija, renkanti aukas nukentėjusiems nuo žemės drebėjimo Nepale, jau surinko per 10 mln. JAV dolerių. Nepaisant to, žmonės vis dar nerimauja dėl savo pateikiamų kreditinės kortelės duomenų saugumo „Facebook“ tinkle.
„Kiekvieną dieną, žmonės naudojasi „Facebook“ tam, kad sukeltų susidomėjimą ir supratimą apie dalykus, kuriems reikalinga parama. Mus įkvėpė tai, jog pamatėme kiek daug gėrio atneša šie ryšiai, todėl įdiegėme šį mygtuką ir kitus pagalbinius įrankius į savo sistemą tam, kad susieti visus veiksmus būtų kuo paprasčiau.” – teigė „Facebook“ savo įraše.
Aukojimo mygtukas dabar yra naujausias žingsnis, norint įrodyti rinkodaros specialistams, kad „Facebook“ puslapiai kuria tikrus ryšius. Šiek tiek anksčiau šiais metais buvo įdiegta programa, kuri leidža susieti įmonių įrašus tiesiogiai su pardavimų programa. Taip pat ir „Facebook“ kontroliuojama „Instagram“ programėlė yra įdiegusi „Buy Now“ (liet. „Pirkti Dabar“)mygtuką.
Kadangi pavyzdžiai įrodo, koks efektyvus šis aukojimo mygtukas yra užsienio šalyse, laukiama kada šia naujove pasinaudos ir Lietuvoje veikiančios ne pelno siekiančios asociacijos.
Pirmus metus prie Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) kitų sporto šakų komiteto vairo ... Skaityti daugiau →
Birželio pabaigoje vykusioje FIA rengiamoje sporto konferencijoje, buvo sprendžiamos opiausios automobilių ... Skaityti daugiau →
Liepos 2 d. vykusioje spaudos konferencijoje Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF), VšĮ „Pasaulio ... Skaityti daugiau →
Pirmą kartą kartu surengtame Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Europos regiono kongrese ... Skaityti daugiau →