Reklama realiu laiku – jau per „super Taurės” varžybas
Rinkodara realiu laiku (ang. Real-time advertising) – naujas “Google” rinkodaros projektas, kuris ... Skaityti daugiau →
Kiekvienais metais yra prognozuojamas televizijos nuosmukis, tačiau šis media kanalas vis dar išlieka populiariausiu keliu rinkti naujienas bei pramogauti.The decline in the popularity of televisions is predicted Every year, but this media channel is still the most popular way to get news and entertainment
„Emarkerter“ JAV atliktų tyrimų metu paaiškėjo, kad didžiausia dalis žmonių pramogų ir naujienų ieško televizijoje. Išskirti galima 55 ir vyresnių amžiaus grupę, kur net 67% respondentų atsakė, jog jų pagrindinis informavimo kanalas yra televizija.
Tačiau 18 – 34 metų amžiaus grupėje riba tarp televizijos ir nešiojamojo kompiuterio beveik išnyksta. 28% renkasi kompiuterius, o 30% – televiziją, todėl galima numanyti, kad greitu metu šioje kategorijoje televizija smuktels į antrąją poziciją.
Išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai vis dar neranda savo vietos tarp vyresnių amžiaus grupių vartotojų, kurie lieka ištikimi tradicinėms priemonėms rinkti naujienoms: televizijai ir stacionariems kompiuteriams.
Tenka pripažinti, kad dar kelis artimiausius metus televizija neužleis lyderės pozicijų tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje. Šias prognozes patvirtina reklamos augimo skaičiai Lietuvoje. 2012 m. televizijos reklama ūgtelėjo 20%, o interneto 17.4%, o kur daugiausia reklamos, ten ir didžiausia auditorija.
Rinkodara realiu laiku (ang. Real-time advertising) – naujas “Google” rinkodaros projektas, kuris ... Skaityti daugiau →
Po dviejų dienų trilerio „Rally Classic“ Druskininkai 2015 finaliniame etape triumfavo broliai ... Skaityti daugiau →
Prieš keletą savaičių paskelbtas konkursas mažyliams susilaukė neįtikėtino dėmesio! Norinčiųjų ... Skaityti daugiau →
Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) bei Kūno kultūros ir sporto departamentas pagerbė sunkiausiame ... Skaityti daugiau →