Vertingiausiu pasaulio prekės ženklu išlieka „Apple“
Kiekvienais metais amerikietiškas verslo žurnalas „Forbes“ skelbia vertingiausių prekės ženklų ... Skaityti daugiau →
Kiekvienais metais yra prognozuojamas televizijos nuosmukis, tačiau šis media kanalas vis dar išlieka populiariausiu keliu rinkti naujienas bei pramogauti.The decline in the popularity of televisions is predicted Every year, but this media channel is still the most popular way to get news and entertainment
„Emarkerter“ JAV atliktų tyrimų metu paaiškėjo, kad didžiausia dalis žmonių pramogų ir naujienų ieško televizijoje. Išskirti galima 55 ir vyresnių amžiaus grupę, kur net 67% respondentų atsakė, jog jų pagrindinis informavimo kanalas yra televizija.
Tačiau 18 – 34 metų amžiaus grupėje riba tarp televizijos ir nešiojamojo kompiuterio beveik išnyksta. 28% renkasi kompiuterius, o 30% – televiziją, todėl galima numanyti, kad greitu metu šioje kategorijoje televizija smuktels į antrąją poziciją.
Išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai vis dar neranda savo vietos tarp vyresnių amžiaus grupių vartotojų, kurie lieka ištikimi tradicinėms priemonėms rinkti naujienoms: televizijai ir stacionariems kompiuteriams.
Tenka pripažinti, kad dar kelis artimiausius metus televizija neužleis lyderės pozicijų tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje. Šias prognozes patvirtina reklamos augimo skaičiai Lietuvoje. 2012 m. televizijos reklama ūgtelėjo 20%, o interneto 17.4%, o kur daugiausia reklamos, ten ir didžiausia auditorija.
Kiekvienais metais amerikietiškas verslo žurnalas „Forbes“ skelbia vertingiausių prekės ženklų ... Skaityti daugiau →
Finansų vadybininko specialybę Kauno Technologijos universitete įgijusiam Andriui Šerkšnui gali ... Skaityti daugiau →
Tam, kad parašytas pranešimas spaudai, žinutė socialiniame tinkle ar kituose media kanaluose būtų ... Skaityti daugiau →
Šiemet Vilniaus ir Palangos oro uostų darbas taps kur kas modernesnis, o skrydžiai saugesni, dėl ... Skaityti daugiau →