arrow-up.svg moon.svg

UAB „Gamadigi“ ir LKL lietuviams sukūrė į NBA renginius panašią „BEKO-LKL Žvaigždžių dieną 2015“

Jau sekmadienį Lietuvoje vyksianti didžiausia šiemet krepšinio šventė – „BEKO-LKL Žvaigždžių diena 2015“ bus neeilinė, kaip niekada ryški ir trykštanti energija. LKL užtikrino platų renginio žinomumą – UAB „Gamadigi“ sukurtus šių metų krepšinio šou vizualinius elementus, reklamas galima matyti tiek internetinėje erdvėje, tiek ir spausdintinės žiniasklaidos priemonėse.

LKL partnerius pasirinko pasikliaudama rekomendacijomis

Keletą mėnesių su šiuo projektu dirbusi skaitmeninio ir grafinio dizaino agentūra „Gamadigi“ renginio darbams skyrė daugiau nei 350 valandų ir sukūrė visą, su „BEKO-LKL Žvaigždžių diena 2015“ susijusį vizualinį turinį: pradedant logotipu, reklaminiais skydeliais, internetine svetaine, jos administravimu, programa, baigiant kvietimais ir plakatais Vilniaus gatvėse ar miesto viešajame transporte.

LKL komunikacijos vadovo Vaidoto Zajarsko teigimu, pasirenkant „Žvaigždžių dienos“ vizualinės koncepcijos kūrimo agentūrą buvo atsižvelgta į gautas rekomendacijas.

„Dirbti su šia kompanija nusprendėme, nes gavome nemažai rekomendacijų. Girdėjome, jog įmonės darbuotojai dirba kokybiškai, greitai ir lanksčiai prisitaiko prie užsakovo poreikių bei norų. Projektui atėjus į pabaigą, galime pasakyti, kad nors visiems ir visada yra kur tobulėti, tačiau rekomendacijos, kurias gavome pasitvirtino ir likome patenkinti įmonės atliktu darbu. Ateityje neatmetame galimybės su šia agentūra dirbti ir toliau“, – pažymi V. Zajarskas.

„Visų pirma turėjome įrodyti, kad galime dirbti su tokio dydžio projektu. Kalbėjomės su Lietuvos Krepšinio lyga, aiškinomės jų lūkesčius ir remiantis sukaupta informacija, sukūrėme reklaminius skydelius bei „Žvaigždžių dienos“ logotipą. Pademonstruota kompetencija ir kūrybiškumas, tikriausiai ir įtikino klientą, jog esame tinkami šiai užduočiai bei galime būti šventės vizualinių sprendimų kūrėjais. Nors „Žvaigždžių dienos“ vizualinės koncepcijos rengimo ir įgyvendinimo darbai prasidėjo dar sausio mėnesį, užduočių nemažėjo iki pat renginio pabaigos“, – pasakoja UAB „Gamadigi“ direktorė Indrė Šimukonytė.

LKL komunikacijos direktorius atskleidžia, jog atrinkti specialistai stažavosi Jungtinėse Amerikos Valstijose, siekiant į Lietuvos krepšinį įnešti naujovių ir taip padidinti šio sporto patrauklumą. Renginio organizatorių nuomone, keletas UAB „Gamadigi“ pasiūlytų ir įgyvendintų sprendimų buvo itin efektyvūs.

„Žvaigždžių dienos“ internetinio puslapio dizainas tikrai puikus, nors pradžioje buvo keletas netikslumų, jie buvo greitai ištaisyti ir šiuo metu svetainė funkcionuoja gerai. Ypatingai didelės naudos suteikė žurnalistų akreditavimo sistema bei konkursų balsų skaičiavimo modulis. Šie sprendimai labai palengvino darbą“, – teigia V. Zajarskas.

„Logotipų, internetinių svetainių ar reklaminių skydelių kūrimas yra mūsų kasdienybė. Visgi, įgyvendindami šį projektą susidūrėme ir su naujove – kūrėme tekstilės gaminių, skirtų skirtingiems „Žvaigždžių dienos“ marškinėliams, dizainą. Be to, naudodamiesi „WordPress“ pagrindu klientui parengėme individualų balsavimo sistemos sprendimą, kurį integravome į renginio internetinę svetainę. Nustebino tai, jog jau pirmą dieną konkurse balsavo daugiau nei 4000 žmonių, o iš viso sulaukėme daugiau nei 30 000 balsavusiųjų. Mums labai smagu, kad žmonės tokie aktyvūs ir domisi krepšinio švente“, – projekto vykdymo patirtimi dalinasi I. Šimukonytė.

Tikslas – tapti panašiems į NBA

Entuziastai šių metų „Žvaigždžių dienos“ vizualinėje koncepcijoje gali įžvelgti sąsajų su NBA „Žvaigždžių Diena“. Vizualinio turinio kūrėjai teigia, jog tokios asociacijos yra geras ženklas, nes didžiausios Lietuvos krepšinio šventės profesionalumas ir vertybės, kurios demonstruojamos naudojant vizualinį turinį, ryškios ir NBA renginiuose.

„NBA – yra pasaulio krepšinio pavyzdys. Nieko nuostabaus, jog Lietuvos Krepšinio Lyga lygiuojasi į NBA „Žvaigždžių dieną“, pasisemia geros patirties. Ruošdami renginio stilistiką mes tikrai žiūrėjome, kaip NBA organizuoja renginius, juk juos galima laikyti krepšinio pasaulio siekiamybe. Savo darbu norėjome sukurti sportišką, jėgos ir aistros kupiną ir akį traukiančią renginio vizualinę koncepciją, kurios turinys išreikštų renginio pagrindinę idėją: „Du amžini priešininkai susivienija į vieną komandą“. Raudonos ir mėlynos spalvų junginys tam puikiai tinka, nes jis atspindi aistrą, veržlumą, nuolatinį judėjimą.  Žinoma, mėlyna spalva buvo pasirinkta ir todėl, kad derėjo su LKL bei „Beko“ identiteto spalvomis“, – sako I. Šimukonytė.

„Norime „Žvaigždžių dieną“ pakelti į naują lygmenį, žiūrovams sukurti dar įdomesnį, patrauklesnį reginį pamirštant senuosius tokios šventės formatus. Dėl to nusprendėme lygiuotis į patį geriausią pavyzdį – NBA. Tikime, jog panašumas su NBA Lietuvos žiūrovams duos naujų emocijų, dar labiau padidins meilę ir taip populiariam krepšiniui, juk mūsų krepšininkai ne mažiau profesionalūs ir ambicingi nei žaidžiantys NBA, turime visada tai prisiminti“, – renginio idėją ir planus pabrėžia LKL komunikacijos vadovas V. Zajarskas.

Visgi, ruošti ambicingus vizualinės koncepcijos produktus dizaino agentūrai „Gamadigi“ nebuvo lengva. Pagrindinis iššūkis, su kuriuo kompanija susidūrė – griežti ir trumpi darbų atlikimo terminai, papildyti pačios kompanijos sau keliamais reikalavimais.

„Dirbant su projektais ir norint padidinti jų atpažįstamumą, svarbu išlaikyti vientisą vizualinę koncepciją. Mūsų, už vizualinę kūrybą atsakingos agentūros, darbas ir buvo užtikrinti koncepcijos vientisumą, sukurti tokius elementus, kurie patraukliai atrodytų internetinėje erdvėje, gatvėje ir pačioje renginio vietoje. Žinoma, įvertinti ar visus sprendimus priėmėme ir atlikome tinkamai, galėsime tik po renginio. Bet kokiu atveju, esame laimingi, jog sėkmingai bendradarbiavome su Lietuvos krepšinio lyga. Tikime, jog laukia puiki diena, nes LKL investavo daug lėšų ir energijos į renginio komunikaciją ir sukūrė išties neeilinę šventės programą“, – džiaugiasi skaitmeninio ir grafinio dizaino kompanijos vadovė.

Simboliškai užbaigdami projektą Kaune įsikūrusios skaitmeninio ir grafinio dizaino agentūros „Gamadigi“ kolektyvas kovo 29-osios vakarą dalyvaus renginyje ir su kitais 8000 žmonių stebės, kaip jų darbai virto svarbia renginio dalimi.

«

»

Kiti pranešimai

2012-12-20

Elektros kainų šuoliai 2012 metais

2012 Lietuvos elektros rinkoje įvyko ne vienas pokytis, kuris lėmė nenuspėjamus kainų šuolius ir ... Skaityti daugiau →

2015-05-15

Savaitgalį „Rally Talsi“ lenktyniaus net 32 lietuvių ekipažai

Gegužės 16-17 dienomis Latvijoje startuoja „Rally Talsi 2015“, kurio metu vyks Lietuvos (LARČ), ... Skaityti daugiau →

2013-10-09

Giedrius Notkus: „Planavome kovoti dėl antros vietos, tačiau nugalėjome”

Paskutiniame Lietuvos ralio čempionato etape „Rally Classic“ Druskininkai aštuntame greičio ruože ... Skaityti daugiau →

2013-06-25

Ralio komiteto pirmininkas sportininkų akimis

Likus šiek tiek daugiau nei mėnesiui iki kandidatų teikimo į Lietuvos automobilių sporto federacijos ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×