arrow-up.svg moon.svg

Už „crazy” idėją — 1 000 litų

Skatindami jaunų žmonių kūrybiškumą radijo stotis „ZIP FM” ir greitųjų vartojimo kreditų kompanija „SMScredit.lt” skelbia bendrą projektą „Mainom idėją į pinigus”.

Tai idėjų konkursas, kurio metu laimėtojui bus įteiktas 1 000 litų arba… pinigai bus sudeginti. „Viskas priklausys nuo to, ar dalyvis sugebės įtikinti klausytojus, kad tie pinigai jam tikrai yra reikalingi, kad jo idėja pati geriausia. Konkurse dalyvauti gali ne jaunesni nei 20 metų klausytojai. Jie siūlo savo idėjas, o ryto laidos „Mister H show” metu išrenkamos trys geriausios. Tiesioginiame eteryje trijų originaliausių idėjų autoriai turi įtikinti klausytojus, kad jie pranašesni prieš kitus dalyvius. Galbūt pirksi lėktuvo bilietą ir skrisi parsivežti augalo, kurio nėra Lietuvoje, auginsi jį savo darže, kad nustebintum visą šalį? Klausytojų išrinktas geriausio sumanymo autorius keliauja į superfinalą, kurio metu jo idėja bus nupirkta arba 1 000 litų bus sudeginami”, — kalba konkurso organizatoriai.

Į pergalę keliaus tie, kas pasiūlys labiausiai pašėlusias idėjas. Pasak projekto organizatorių, jei dalyviai nori laimėti, jie turi gerai pasukti galvas. Idėjos „pirksiu striukę”, „važiuosiu atostogauti” nėra tinkamos. Pinigai atiteks tam, kas pasiūlys iš tiesų pašėlusį sumanymą. „Konkursas jau startavo, sulaukta stulbinančių idėjų, kiekvieną rytą vis linksmiau”, — pasakoja „SMScredit.lt” generalinis direktorius Gediminas Velička.

Konkursas startavo balandžio 19 dieną ir tęsis iki balandžio 30 dienos. Tad organizatoriai ragina paskubėti ir siųsti savo „crazy” idėjas, kurios bus išmainomos į pinigus.

«

»

Kiti pranešimai

2011-01-27

Užsakomieji straipsniai – manipuliacija ar korektiškumas?

Užsakomieji straipsniai – legalus ir akivaizdus reklamos žanras. Kadangi spausdintinės ar garsinės ... Skaityti daugiau →

2010-03-31

Nuo šiol Lietuvoje mažiausias kreditas SMS’u – 5Lt

Atsižvelgdama į visuomenės poreikius, greitųjų vartojimo kreditų rinkos tendencijas ir užsienio ... Skaityti daugiau →

2015-08-27

„Facebook“ remia ne pelno siekiančias organizacijas įdiegdama „Rėmimo“ mygtuką.

„Facebook“ siekia suteikti daugiau galimybių ne tik įmonėms, kurios siekia didinti savo pardavimus ... Skaityti daugiau →

2015-10-06

„Rally Classic“ Druskininkai nugalėtojai – broliai Žalos

Po dviejų dienų trilerio „Rally Classic“ Druskininkai 2015 finaliniame etape triumfavo broliai ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×