Apie kinus, kurie perka prabangą
Vartotojų tyrimus atliekančios kompanijos „Bomoda“ vadovo Brian Buchwald teigimu, 2015-ieji – ... Skaityti daugiau →
Kompanijos „SMScredit.lt” užsakymu bendrovė „RAIT” „Omnibus” tyrimo metodologija atliko tyrimą, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip plačiai paplitusi greitųjų vartojimo kreditų sąvoka. 51 procentas apklaustųjų žinojo bent vieną greitųjų vartojimo kreditų bendrovę.
Trumpalaikes paskolas teikiančių kompanijų žinomumas didžiausias tarp moterų, kurių amžius svyruoja nuo 21 iki 30 metų. Greitųjų vartojimo kreditų įmonių pavadinimai geriausiai žinomi ir tarp Lietuvos gyventojų, turinčių aukštąjį išsilavinimą bei aukštesnes nei vidutinės pajamas, taip pat turinčių verslą ar studijuojančių.
Apklausus daugiau nei 1 000 Lietuvos gyventojų paaiškėjo, kad 49 procentai iš jų nežino nei vienos greitųjų vartojimo kreditų bendrovės. Šią daugumą sudarė nedirbantys, išsiskyrę, senjorai ir ūkininkai. „Faktas, jog tie, kurie nedirba, nežino nei vienos kompanijos, teikiančios trumpalaikes paskolas, džiugina. Galime daryti prielaidas, jog vis tik didžioji visuomenės dalis yra atsakinga ir suvokia, jog skolintis galima tik tuo atveju, jei gali grąžinti”, — svarsto kompanijos „SMScredit.lt” generalinis direktorius Gediminas Velička.
Lyginant su tyrimais, atliktais prieš pusmetį, greitųjų vartojimo kreditų bendrovių žinomumas išaugo 15 procentų. Pernai atlikti tyrimai rodė, kad daugiau nei pusė, t.y. 63,9 procentai apklaustųjų nežino nei vienos greituosius vartojimo kreditus teikiančios bendrovės. Per pusmetį šis skaičius gerokai sumažėjo.
Paklaustas, kokios priežastys lėmė šiuos pokyčius, „SMScredit.lt” generalinis direktorius teigia, kad kompanijų žinomumą didina kokybiškos paslaugos, įvairios akcijos, gebėjimas išnaudoti informacines priemones. „Įdiegę sistemą, suteikiančią vartotojams galimybę imti greitąjį vartojimo kreditą tokį, kokio reikia būtent tą akimirką, ir jį grąžinti pasirinktą dieną (mažiausia suma siekia vos 5 litus), suteikę galimybę pirmąją paskolą pasiimti nemokamai, didelę dalį visuomenės supažindinome su paslauga, suteikimo, grąžinimo sąlygomis, palūkanų dydžiais ir kt. Taip 10 procentų padidinome ir savo įmonės žinomumą (lyginant su prieš pusmetį atlikta apklausa) bei tapome greitųjų vartojimo kreditų rinkos lyderiais, pralenkdami daug seniau šioje veiklą vykdančius konkurentus”, — tikina Gediminas Velička.
Kompanijos „SMScredit.lt” užsakymu bendrovės „RAIT” atliktoje apklausoje dalyvavo 1016 respondentų, kurių amžius — nuo 15 iki 74 metų.
Vartotojų tyrimus atliekančios kompanijos „Bomoda“ vadovo Brian Buchwald teigimu, 2015-ieji – ... Skaityti daugiau →
Daugelyje pasaulio valstybių itin populiaru rengti atvirų durų dienas, kuriose galima aplankyti norimus ... Skaityti daugiau →
Prieštaringų vertinimų sulaukusi išmanioji VMI mokesčių administravimo sistema (i.MAS), į kurią ... Skaityti daugiau →
Tobulindama teikiamų paslaugų kokybę, Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) mažina biurokratizmą ... Skaityti daugiau →