arrow-up.svg moon.svg

Vis sparčiau modernėjanti visuomenė – ką turėtume žinoti apie skaitmeninį marketingą?

2016-02-12 Kas aktualu

Skaitmeninis marketingas jau nebėra viena iš pasirinktinai naudojamų priemonių – tai jau tapo praktiškai viena iš pagrindinių marketingo strategijos sudedamųjų dalių. Jūsų verslas nėra pagrįstas internetine komunikacija? Na, netgi tokiu atveju jūs turite būti randami ir pasiekiami interneto vartotojams, nes būtent čia renkasi visa jūsų tikslinė auditorija.

Taigi, aptarsime kelis pagrindinius dalykus, kuriuos turėtų žinoti kiekviena šiuolaikinė įmonė:

1. Viskas yra mobilu

Šiuolaikiniai vartotojai internetu dažniausiai naršo naudodamiesi savo mobiliais įrenginiais – telefonais, planšetėmis. Daugiau nei 50% visų interneto lankytojų visas funkcijas atlieka nebe kompiuterio, o mobiliojo telefono pagalba. Todėl, atsižvelgiant į šį faktorių, būtina paversti savo internetinę svetainę patogia naršymui mažesniuose ekranuose, o ne tik kompiuterio monitoriuje. Tai padės jūsų verslui taip pat ir dėl to, nes „Google“ teiks pirmenybę jūsų svetainei vartotojui, naršant mobiliuoju, o vartotojo neerzins nepatogus dizainas.

2. Svarbi kiekviena akimirka

Geriausias to pavyzdys yra impulsyvus apsipirkimas, už kurį dažniausiai atsakingas dešinysis smegenų pusrutulis. Jis reaguoja į įvairius išorės dirgiklius ir sukurdamas palankią arba atstumiančią mintį, apsisprendžia dėl pirkimo. Taigi, tam, kad paveiktumėte savo vartotoją pirkti prekę ar paslaugą, jums gali prireikti vos kelių sekundžių tinkamos komunikacijos. Būkite pasiruošę, kad klientas galėtų gauti visapusišką aptarnavimą ir paskatinimą pirkti 24 valandas per parą.

3. Viską nugali mobilios programėlės

Mobiliosios programėlės tampa patogiausiu būdu pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tik pažvelkite į televizijos reklamas – pamatysite kiek daug įmonių reklamuoja ne save, o savo mobiliąją programėlę. Vartotojams patinka pasiekti visą reikiamą informaciją praleidžiant visą nereikalingą srautą paieškos sistemose.

4. Internetu sąveikaujantys įrenginiai

Tai moderni šių dienų sąvoka, skirta apibūdinti kasdienio vartojimo daiktams, kuriuose yra integruotas interneto ryšys ir jie yra susieti tarpusavyje. Protingų namų technologijos yra vienas pavyzdžių, kaip veikia šie daiktai ir kaip sparčiai jie užima rinką. Tai turi tapti prioritetu, siekiant tobulėti – nereikia kažko stebuklingo, galima pradėti nuo mobiliosios programėlės, o vėliau įvesti technologijas ir į gaminius ar kitas priemonės.

5. Prekės ženklo valdymas

Prekės ženklo valdymo apibrėžimas toli gražu nebereiškia to paties, ką reiškė, kai buvo suformuluotas. Anksčiau tai apimdavo įmonės darbuotojų vizitines korteles, logotipą ar internetinę svetainę. Šiandien, tai apima viską, kas susiję komunikacija. Požiūris į prekės ženklo valdymą dabar, kaip niekada, turi būti holistinis – apimti viską nuo įmonės reputacijos iki krizių sprendimų, nes kartais reprezentatyviam įmonės asmeniui užtenka pasakyti ką nors netinkamo ir nesuvaldžius šios situacijos gali sugriūti visa įmonės reputacija.

6. Viskas nebesisuka vien tik apie skaičius

Paieškos sistemų (SEO) optimizavimas anksčiau apėmė tik  užeinančių į svetainę vartotojų skaičiaus nustatymą, todėl skaitmeninės rinkodaros specialistai investavo pinigus tik tam, kad pritrauktų kuo daugiau lankytojų. Visi tolimesni procesai būdavo ne jų rūpestis, juk jie atvedė klientus į svetainę. Tačiau dabar skaitmeninės rinkodaros specialistai turi daug daugiau atsakomybių ir gali įvertinti skirtingus ir informatyvesnius faktorius. Svarbiausia tapo nebe naujų vartotojų pritraukimas į svetainę, tačiau jo elgesio analizavimas viso apsilankymo metu. Visi šie pokyčiai padėjo suvokti, jog svarbiausia yra sukurti ilgalaikius ryšius su savo vartotoju.

Apibendrinant galima teigti, jog skaitmeninė rinkodara nebėra tiesiog apibrėžimas, kurį galima ignoruoti, tai yra svarbi sėkmingo verslo sudedamoji dalis. Todėl svarbu teisingai suprasti,  kokią poziciją norite užimti bendraudami su klientu ir ką galite padaryti, kad išlaikytumėte tvirtus ir pasitikėjimu pagrįstus santykius su vartotoju.

«

»

Kiti pranešimai

2011-05-23

Skrydis į „žalią” dangų

Aviacijos transporto tempai nuolat didėja, kartu keldami ir nemenką žalą aplinkai. Keleiviniai lėktuvai ... Skaityti daugiau →

2015-04-30

Startuoja Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas

Jau šį savaitgalį, gegužės 2-3 dienomis, Estijoje, Parnu trasoje, startuos Baltijos šalių žiedinių ... Skaityti daugiau →

2013-04-17

Tarp Indijos ir Lietuvos elektros rinkų

Kaimyninių šalių elektros rinkas išmanome neblogai, tačiau ko galime pasimokyti iš vienos didžiausių ... Skaityti daugiau →

2015-04-17

Gramatinės klaidos žudo turinio marketingą

Ar skaitydami straipsnį naujienų portale, elektroninį laišką, internetinės svetainės informaciją ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×