arrow-up.svg moon.svg

30 proc. apklaustųjų renkasi greituosius vartojimo kreditus arba draugą

Greitųjų vartojimo kreditų veiklą vystanti bendrovė „SMScredit.lt“ atliko viešą apklausą, kurios metu buvo apklausta beveik 3 000 respondentų. Tyrimo metu paaiškėjo, kad pritrūkę pinigų žmonės skolinasi iš greitųjų vartojimo kreditų bendrovių arba draugų.

Apklausos metu respondentų buvo teiraujamasi apie skolinimosi šaltinius, greitųjų vartojimo kreditų privalumus, trūkumus bei kt. Apklausos duomenys rodo, jog beveik 30 procentų apklaustų respondentų naudojasi greituosius vartojimo kreditus teikiančių bendrovių paslaugomis ar skolinasi iš draugų, kolegų. Itin mažas procentas respondentų teigia, kad dėl finansinių problemų kreipiasi į šeimos narius. „Apklausos duomenys konstatuoja, kad tik 4 procentai apklaustųjų finansinės pagalbos prašo šeimos narių“, — teigia „SMScredit.lt“ generalinis direktorius.

Tyrimo duomenys konstatuoja, jog svarbiausiu trumpalaikes paskolas teikiančių bendrovių privalumu apklaustieji laiko galimybę greitai ir patogiu būdu suteikti paskolą. Pasak „SMScredit.lt“ generalinio direktoriaus Gedimino Veličkos, net 59 procentai apklaustųjų tvirtina, jog iš greitųjų vartojimo kreditų bendrovių skolinamasi dėl to, kad tai tampa alternatyva operatyviai išspręsti laikinus finansinius sunkumus.

„Daugelis tyrimo duomenų yra analogiški Latvijoje atliktai viešai apklausai, kurioje dalyvavo per 11 000 respondentų. Šie rezultatai — ne išimtis. Kaip Latvijoje, taip ir Lietuvoje besiskolinantiems itin svarbu susidūrus su netikėtomis finansinėmis problemomis, jas spręsti greitai. Galima kelti prielaidą, jog būtent šis kriterijus, kodėl gyventojai skolinasi iš greituosius vartojimo kreditus teikiančių bendrovių, yra vienas iš svarbiausių“, — tikina Gediminas Velička. Artimiausiu metu analogišką apklausą planuojama atlikti ir Suomijoje.

«

»

Kiti pranešimai

2012-11-12

Laikinojo įdarbinimo įmonių plėtrai suformuota „Starjobs“ įmonių grupė

Lyderiaujanti laikinojo įdarbinimo įmonė Lietuvoje UAB „Starjobs“ baigė pirmąjį plėtros Baltijos šalyse etapą, atlikdama įmonių reorganizavimą… Plačiau

2010-05-03

Daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų žino bent vieną greitųjų vartojimo kreditų bendrovę

Kompanijos „SMScredit.lt“ užsakymu bendrovė „RAIT“ „Omnibus“ tyrimo metodologija atliko tyrimą, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip… Plačiau

2010-12-13

Bendruomeniškumo jausmas skatina padėti sergantiesiems

„Geriems darbams reikia nedaug“, – taip mano viena iš didžiausių lietuviško mineralinio vandens gamintojų „Druskininkų Rasa“… Plačiau

2014-11-26

Žiedo ateitis – Baltijos šalių čempionatas

Tik pasibaigus 2014 metų Lietuvos žiedo čempionatui, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komiteto pirmininkas Mindaugas… Plačiau

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku