Video Marketingo subtilybės priviliosiančios Tūkstantmečio kartą
Pastaruosius kelerius metus imta įdėmiau žvelgti į kartų skirtumų įtaką marketingui, o ypač ... Skaityti daugiau →
Komunikacijos rinkai Lietuvoje skaičiuojant dvidešimtmetį, integruotos komunikacijos kompanija „Visetas” švenčia jau penktąjį gimtadienį. Penkeri metai šioje vis dar jaunoje rinkoje pakankamai solidus įmonės veiklos stažas. Įsikūrusi Kaune ir savo veiklą pradėjusi 2007-aisiais, įmonė teikia integruotas komunikacijos paslaugas viešųjų ryšių, rinkodaros srityse, konsultuoja ir siūlo strateginius komunikacijos sprendimus bei dirba ne tik su įmonėmis Kaune ir Vilniuje, bet ir užsienyje.
Tarptautinė patirtis, ambicingumas bei nuolatinis siekis tobulėti leido UAB „Visetas” užmegzti bei išlaikyti glaudžią partnerystę su lyderiaujančiomis kompanijomis, savo veiklą vykdančiomis įvairiose srityse. Veiklos partnerių, išsidėsčiusių daugelyje užsienio šalių dėka, galime įgyvendinti ir tarptautinius projektus visuomenei atskleidžiančius edukacines, socialines ir kultūrines temas bei klausimus.
Dinamiškoje, ir nuolatinius iššūkius pateikiančioje komunikacijos rinkoje įsitvirtinti nelengva, juolab, kai didžioji dalis šios rinkos atitenka Lietuvos sostinei, kurioje įsikūrę daugelis tarptautinių kompanijų. Vis dažniau komunikacijos rinkoje egzistuojančios kompanijos siekia greito vienkartinio rezultato. Toks trumparegiškas požiūris į komunikacijos kuriamą vertę, suteikia neilgai trunkantį efektą. UAB „Visetas” direktorius dalijasi penkių metų rinkoje patirtimi:
„Kūrybinis ir strateginis mūsų veiklos procesas remiasi žiniomis, etiškumu, socialiai atsakingais sprendimais, pagarba visuomenei bei principingumu. Kadangi siekiame ilgalaikio bendradarbiavimo ir tikime verslo praktika, apgalvotai pasveriame savo galimybes ir imamės tokių projektų, kurie turi išliekamąją vertę ir kuria partneriškus tarpusavio santykius”, – teigia Mindaugas Narijauskas.
Pasak bendrovės vadovo, ypač veiklos pradžioje daugeliui verslo įmonių trūko žinių integruotos komunikacijos klausimais. „Net ir dirbant tikrai nemažą laiką šioje rinkoje, tenka įrodinėti viešųjų ryšių poreikį ir naudą. Nepaisant to, džiaugiuosi klientų ratas sparčiai auga, kas rodo, jog įmonių supratimas keičiasi. Tikiuosi dar po penkerių metų Lietuvos verslas neįsivaizduos veiklos be viešųjų ryšių ir investicijas į šią sritį laikys savaime suprantamomis”, – viliasi integruotos komunikacijos kompanijos vadovas.
Kompanija „Visetas” – vienintelė iš Lietuvos komunikacijos bendrovių priklausanti vienam didžiausių ir gilias tarpkultūrines tradicijas puoselėjančiam komunikacijos bei reklamos agentūrų tinklui TAAN (Transworld Advertising Agency Network). Šiuo metu bendrovėje dirba 8 darbuotojai, nuolat besitobulinantys ir besikeičiantys patirtimi su užsienio partneriais. Per 2011 metus „Visetas” suteikė paslaugas 70 % daugiau klientų, lyginant su 2010 metų rodikliais, o UAB „Visetas” apyvarta 2011-aisias siekė 1,2 mln. Lt.
Pastaruosius kelerius metus imta įdėmiau žvelgti į kartų skirtumų įtaką marketingui, o ypač ... Skaityti daugiau →
Šiuolaikiškas pastatas šiandien suprantamas ne tik kaip taupantis energetinius išteklius, bet kartu ... Skaityti daugiau →
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTA) pranešė, jog šių metų pusmetį negautas nei ... Skaityti daugiau →
UAB „Technologijų era“, pirmoji Letuvoje sukūrusi siuntų siuntimo platformą internete, žengia ... Skaityti daugiau →