arrow-up.svg moon.svg

Daugiausiai skolinasi dirbantys vienišiai?

Trumpalaikes paskolas teikianti bendrovė „SMScredit.lt” atlikusi viešą apklausą, kurioje dalyvavo beveik 3000 respondentų, kelia prielaidą, jog daugiausiai greitųjų vartojimo kreditų yra suteikiama dirbantiems vienišiams.

Apklausos metu buvo siekiama identifikuoti greitųjų vartojimo kreditų rinkos tikslinėms auditorijoms būdingus bruožus. Į klausimus atsakinėjo vyrai ir moterys iš visos Lietuvos. Tyrimo rezultatai rodo, jog paskolas tolygiai ima tiek vyrai, tiek moterys. Populiariausia paskola siekia 500 litų, kuri ypač paplitusi tarp 20 – 25 metų jaunimo. Tokių kreditų išduodama net apie 80 procentų.

Apklausos metu paaiškėjo faktas, jog dėl greitųjų vartojimo kreditų daugiausiai kreipiasi aukštąjį išsilavinimą įgiję, prekybos ir paslaugų, gamybos, teisės/finansų sektoriuose dirbantys asmenys, kurių mėnesio pajamos siekia daugiau nei 800 litų.

Naudotis greitųjų vartojimo kreditų paslaugomis vengia susituokę, turintys vaikų, viešojoje valdžioje dirbantys asmenys.

„Džiugu, jog vis tik besiskolinantys žmonės jaučia atsakomybę ir atkreipia dėmesį į mūsų perspėjimus dėl atsakingo skolinimosi. Apklausos rezultatai aiškiai konstatuoja, kad klientai dažniausiai skolinasi vienaip ar kitaip susidūrę tik su laikinais finansiniais sunkumais. Tokią priežastį įvardijo net 88 procentai respondentų. Greituosius vartojimo kreditus jie renkasi kaip alternatyvą, padedančią greitai palengvinti finansinių problemų sprendimą. Mus galima palyginti su taksi įmone, kuri tam tikrais gyvenimo atvejais žmogui padeda skubiai ir patogiai pasiekti reikiamą tikslą”, — tvirtina bendrovės „SMScredit.lt” generalinis direktorius Gediminas Velička.

«

»

Kiti pranešimai

2012-03-12

„Energijos kodas” 2012 – uosius pradeda padvigubinęs apyvartą

Trečiąjį rinkos liberalizavimo etapą UAB „Energijos kodas” pradeda savo apyvartą padidinęs ... Skaityti daugiau →

2017-09-26

Siuntų skaičiaus augimą lemia ne tik pasikeitę lietuvių pirkimo įpročiai

Siuntų siuntimo paslaugas teikiančių įmonių duomenimis, lietuviai kasmet siunčia bei gauna vis ... Skaityti daugiau →

2015-07-31

„Victoria Secret“ – aktyviausiai socialines medijas naudojantis prekės ženklas

Iš 50 žinomų prekės ženklų tik vienas gavo aukščiausius balus vertinant 8 populiarių socialinių ... Skaityti daugiau →

2010-05-28

Moterims rūkymas daro didensę žalą nei vyrams

Moteriai rūkymas sukelia tris kartus didesnę žalą nei vyrui. Naujausi tyrimai įrodė, jog kancerogenai, ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×