arrow-up.svg moon.svg

Facebook lengvina gyvenimą prekiniams ženklams!

2013-01-25 Kas aktualu

Daugelis socialinės žiniasklaidos specialistų laužydavo galvą ar kurti savo prekės ženklo puslapį tarptautine, vietine ar keliomis skirtingomis kalbomis. Deja, kiekvienas iš sprendimų turi savų minusų. Vienu atveju prarandami kitakalbiai vartotojai, kitu – sukuriame gausybę profilių, kuriuos prižiūrėti taps tiesiog per sudėtinga.Many social media professionals  struggle when they have to decide in which language their brand site should be: international, local or in several different languages. Unfortunately, each alternative have its disadvantages. In one case you loose foreign speakers audience, on the other – you create just too many profiles  which you cannot handle.

 

Facebook solved this problem by creating „Global Pages“. From now on  fans from different countries can be redirected to different page versions while using one universal URL.

„Facebook” išsprendė šią problemą sukurdamas „Global Pages”, kurių dėka per vieną URL adresą svetainės gerbėjai bus nukreipiami į skirtingas puslapio versijas, atsižvelgiant į jų gyvenamąją vietą.

Galima išskirti tris pagrindinius „Global Pages” privalumus:

• Vienas pasaulinis prekės ženklo identitetas. Vartotojai iš skirtingų šalių matys vieną bendrą puslapio informaciją: profilio pavadinimą, fanų skaičių ir kas kalba apie puslapį.

• Vienas puslapio adresas. Iš pagrindinio puslapio vartotojai bus nukreipiami į skirtingas puslapio versijas pagal jų gyvenamąją vietą.

• Bendra statistika. Puslapio administratoriai matys vieną bendrą visų kalbų puslapių statistiką.

Šios naujos galimybės palengvins marketingo specialistų, valdančių tarptautinius prekių ženklus, darbą. Taigi, jeigu kuriate naują prekės ženklo puslapį, siūlome pasinaudoti šia galimybe ir pasiekti pasaulį su skirtingomis auditorijomis, tačiau vienu prekės ženklo identitetu.

«

»

Kiti pranešimai

2016-01-14

Kanų Liūtai plečia savo apdovanojimų sąrašą.

Garsieji Kanų Liūtai įtraukia dar vieną apdovanojimų kategoriją – už skaitmeninius sprendimus kuriant reklamas. Tai lėmė… Plačiau
2009-12-21

Už „protingą būstą“ — nacionalinio konkurso „Inovacijų prizas 2009“ apdovanojimas

Lietuvos inovacijų centro, Lietuvos pramonininkų konfederacijos ir asociacijos „Žinių ekonomikos forumas“ iniciatyva organizuoto nacionalinio konkurso „Inovacijų… Plačiau
2015-06-18

Vartotojai nori personalizuotos informacijos, tačiau būti sekami – nepageidauja

Žmonės vis labiau trokšta asmeniškai jiems skirtos informacijos ir už kokybišką patirtį, gaunamą naudojantis išmaniaisiais prietaisais,… Plačiau
2016-10-31

Tauras Tunyla: apie meilę autosportui ir Lietuvos vėliavą lagamine

Tauras Tunyla – 23-jų metų sportininkas, kuris kartingo trasose jau nuo penkerių metų. Pirmą kartą ant… Plačiau

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×