arrow-up.svg moon.svg

UAB „Gamadigi” žengia į Skandinavijos rinką

Vizualinės komunikacijos sprendimų kompanija UAB „Gamadigi“ kartu su partneriu iš Suomijos žada užkariauti ne tik Skandinavijos, bet ir Vakarų Europos rinkas.

Pasak „Taskut“ vykdančiojo direktoriaus ir vieno iš UAB „Gamadigi“ investuotojų Antti Leskinen, gamybos perkėlimui Lietuva buvo pasirinkta neatsitiktinai.

„Puikus kainos ir kokybės santykis mums leidžia perkelti gamybą į Lietuvą bei padidinti įmonės pelningumą. Lietuviai dirba greitai ir kokybiškai, todėl UAB „Gamadigi“ stipriai prisidės prie „Taskut“ keliamų tikslų geriau atstovauti klientus Baltijos jūros regione“, – sako A. Leskinen.

UAB „Gamadigi“ direktorė Julija Moisenko teigia, jog pagrindinis Lietuvos kompanijos tikslas – tapti patikimu partneriu, kuris pagal klientų reikalavimus per trumpiausią įmanomą laiką galėtų adaptuoti didelį kiekį skaitmeninės ir spaudai skirtos reklaminės medžiagos skirtingiems media kanalams.

„Skandinavija – tai milžiniška rinka su dideliais finansiniais pajėgumais, kurios negalima lyginti su Lietuva. Remiantis „Emarketer“ atliktais tyrimais, Norvegija 2012 metais buvo pirma pagal reklamai išleistų pinigų kiekį vienam žmogui – apie 2121 Lt, Švedija – ketvirta – 1487 Lt, Danija penkta – 1473 Lt, Suomija – devinta – 1238 Lt”, – sako ji.

„Mes sieksime įsitvirtinti skaitmeninės reklamos rinkoje bei pritraukti užsakovus iš Skandinavijos ir Vakarų Europos. Pirmaisiais veiklos metais tikimės pasiekti 200 000 eurų apyvartą. Šiuos tikslus įgyvendinti padės mūsų partneris „Taskut“, kuris Suomijos rinkoje veikia nuo 1985 metų. Dirbdami kartu galėsime pasiekti patį aukščiausią lygį“, – teigia UAB „Gamadigi“ direktorė.

„Taskut“ vykdantysis direktorius pabrėžia ir kultūrinių skirtumų svarbą. „Galimybė dirbti Lietuvoje kartu su „Gamadigi“ mums leis pasiekti rusakalbę rinką ir išvengti kultūrinių nesusipratimų“, – tvirtina jis.

Kolegai pritaria ir UAB „Gamadigi“ direktorė J. Moisenko, pasak kurios, suomiai suteiks lietuviams galimybę stažuotis Skandinavijoje, pažinti jų kultūrą bei plėsti savo kompetenciją.

Visgi nors kompanija orientuosis į Šiaurės ir Vakarų Europos šalis, tačiau nebus pamiršta ir Lietuvos rinka, kurioje įmonė jaučiasi komfortabiliai ir kurią puikiai pažįsta.

«

»

Kiti pranešimai

2016-12-23

Įmonėms prisitaikyti prie išmaniosios VMI sistemos – vis dar iššūkis

Prieštaringų vertinimų sulaukusi išmanioji VMI mokesčių administravimo sistema (i.MAS), į kurią ... Skaityti daugiau →

2010-09-03

Greipfrutų sėklos – viena iš patikimiausių priemonių nuo peršalimo

Artėjant permainingiems rudens orams medicinos specialistai pataria rūpintis savo imuninės sistemos ... Skaityti daugiau →

2014-07-02

G. Furmanavičius: Pasaulio ralio čempionatas Lietuvoje dar tikrai vyks dvejus metus

Liepos 2 d. vykusioje spaudos konferencijoje Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF), VšĮ „Pasaulio ... Skaityti daugiau →

2015-12-01

2015 metų Paryžiaus Klimato Konferencija COP21 – laikas, kuomet visi gali išreikšti savo nuomonę.

Sekmadienį Niujorke įvykusi „Žmonių Klimato Eisena” surinko šimtatūkstantines bendraminčių ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×