arrow-up.svg moon.svg

UAB „Gamadigi” žengia į Skandinavijos rinką

Vizualinės komunikacijos sprendimų kompanija UAB „Gamadigi“ kartu su partneriu iš Suomijos žada užkariauti ne tik Skandinavijos, bet ir Vakarų Europos rinkas.

Pasak „Taskut“ vykdančiojo direktoriaus ir vieno iš UAB „Gamadigi“ investuotojų Antti Leskinen, gamybos perkėlimui Lietuva buvo pasirinkta neatsitiktinai.

„Puikus kainos ir kokybės santykis mums leidžia perkelti gamybą į Lietuvą bei padidinti įmonės pelningumą. Lietuviai dirba greitai ir kokybiškai, todėl UAB „Gamadigi“ stipriai prisidės prie „Taskut“ keliamų tikslų geriau atstovauti klientus Baltijos jūros regione“, – sako A. Leskinen.

UAB „Gamadigi“ direktorė Julija Moisenko teigia, jog pagrindinis Lietuvos kompanijos tikslas – tapti patikimu partneriu, kuris pagal klientų reikalavimus per trumpiausią įmanomą laiką galėtų adaptuoti didelį kiekį skaitmeninės ir spaudai skirtos reklaminės medžiagos skirtingiems media kanalams.

„Skandinavija – tai milžiniška rinka su dideliais finansiniais pajėgumais, kurios negalima lyginti su Lietuva. Remiantis „Emarketer“ atliktais tyrimais, Norvegija 2012 metais buvo pirma pagal reklamai išleistų pinigų kiekį vienam žmogui – apie 2121 Lt, Švedija – ketvirta – 1487 Lt, Danija penkta – 1473 Lt, Suomija – devinta – 1238 Lt”, – sako ji.

„Mes sieksime įsitvirtinti skaitmeninės reklamos rinkoje bei pritraukti užsakovus iš Skandinavijos ir Vakarų Europos. Pirmaisiais veiklos metais tikimės pasiekti 200 000 eurų apyvartą. Šiuos tikslus įgyvendinti padės mūsų partneris „Taskut“, kuris Suomijos rinkoje veikia nuo 1985 metų. Dirbdami kartu galėsime pasiekti patį aukščiausią lygį“, – teigia UAB „Gamadigi“ direktorė.

„Taskut“ vykdantysis direktorius pabrėžia ir kultūrinių skirtumų svarbą. „Galimybė dirbti Lietuvoje kartu su „Gamadigi“ mums leis pasiekti rusakalbę rinką ir išvengti kultūrinių nesusipratimų“, – tvirtina jis.

Kolegai pritaria ir UAB „Gamadigi“ direktorė J. Moisenko, pasak kurios, suomiai suteiks lietuviams galimybę stažuotis Skandinavijoje, pažinti jų kultūrą bei plėsti savo kompetenciją.

Visgi nors kompanija orientuosis į Šiaurės ir Vakarų Europos šalis, tačiau nebus pamiršta ir Lietuvos rinka, kurioje įmonė jaučiasi komfortabiliai ir kurią puikiai pažįsta.

«

»

Kiti pranešimai

2013-10-11

Mūsų tikslas yra pirma ir tik pirma vieta

Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras Lietuvos ralio čempionatą užbaigė užlipdami ant aukščiausio ... Skaityti daugiau →

2013-08-09

Pasaulis, kuriame gyvename (3) : Makdonaldizacija

Šį kartą – straipsnis susijęs su maistu, tačiau ne apie jį.  Skaitykite, kaip gigantas McDonald‘as ... Skaityti daugiau →

2015-05-06

LASF generaliniu sekretoriumi tapo Tomas Digaitis

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) atvertė naują istorijos lapą ir pradėjo atsinaujinimo ... Skaityti daugiau →

2013-08-21

Lietuvos kartingų akademijos tikslas – paruošti kultūringus vairuotojus

Lietuvos automobilių sporto federacijos ir FIA įkurtos Lietuvos kartingų akademijos pirmasis sezonas ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×