J. Pipiras: Važiavimas tokio lygio varžybose – sena svajonė
Šiemet birželio 26-29 dienomis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapą „Lotos 71st Rally Poland“ ... Skaityti daugiau →
Greitųjų vartojimo kreditų asociacijos (GVKA) pateikti statistiniai duomenys rodo, jog GVKA narių išduoti pradelsti greitųjų vartojimo kreditai nesudaro net procento visų per praėjusių metų gruodį užfiksuotų gyventojų pradelstų įsiskolinimų skaičiaus.
Neseniai žiniasklaidoje buvo paskelbti kreditų biuro „Creditinfo” oficialūs duomenys, tvirtinantys, jog 2009 metų gruodžio mėnesį Lietuvos gyventojų pradelstų įsiskolinimų skaičius pasiekė 1,2 mlrd. litų. Pradelsti greitieji vartojimo kreditai, remiantis GVKA narių pateiktais duomenimis, šiuo metu sudaro vos 0,7 procento visos sumos, t.y. 9 mln. litų. GVKA nariai sudaro didžiąją dalį visos greitųjų vartojimo kreditų rinkos.
GVKA direktorė Kristina Nemaniūtė pabrėžia, kad greitųjų vartojimo kreditų bendrovės ir jų portfeliai dažnai yra painiojami su vartojimo kreditus teikiančiomis įmonėmis ir jų finansiniais duomenimis. „Greitųjų vartojimo kreditų bendrovės sudaro itin mažą dalį (asociacijai šiuo metu priklauso septyniolika narių) paskolas teikiančių organizacijų. Ne greituosius kreditus teikiančių bendrovių portfeliai siekia milijardus, o GVKA narių portfelis nesiekia net 50 mln. Lt. Mūsų asociacijos nariai išduoda nedideles paskolas, skirtas spręsti trumpalaikes finansines problemas”, — tvirtina Kristina Nemaniūtė.
GVKA narių surinkti ir apdoroti 2009 metų duomenys konstatuoja, jog iš viso buvo išduota daugiau nei 100 tūkstančių paskolų, kurių vidutinė suma nesiekia 500 litų.
Šiemet birželio 26-29 dienomis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapą „Lotos 71st Rally Poland“ ... Skaityti daugiau →
Besibaigianti vasara – vestuvių metas. Kruopštus šventės planavimas prasideda iki jos likus metams, ... Skaityti daugiau →
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) kartu su Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) kviečia ... Skaityti daugiau →
Baneriai jau tapo populiariausia ir galbūt efektyviausia reklamos internete priemone. Kai žmonės vis ... Skaityti daugiau →