arrow-up.svg moon.svg

Greitųjų vartojimo kreditų pradelstų įsiskolinimų skaičius nesudaro net procento gyventojų įsiskolinimų

Greitųjų vartojimo kreditų asociacijos (GVKA) pateikti statistiniai duomenys rodo, jog GVKA narių išduoti pradelsti greitųjų vartojimo kreditai nesudaro net procento visų per praėjusių metų gruodį užfiksuotų gyventojų pradelstų įsiskolinimų skaičiaus.

Neseniai žiniasklaidoje buvo paskelbti kreditų biuro „Creditinfo” oficialūs duomenys, tvirtinantys, jog 2009 metų gruodžio mėnesį Lietuvos gyventojų pradelstų įsiskolinimų skaičius pasiekė 1,2 mlrd. litų. Pradelsti greitieji vartojimo kreditai, remiantis GVKA narių pateiktais duomenimis, šiuo metu sudaro vos 0,7 procento visos sumos, t.y. 9 mln. litų. GVKA nariai sudaro didžiąją dalį visos greitųjų vartojimo kreditų rinkos.

GVKA direktorė Kristina Nemaniūtė pabrėžia, kad greitųjų vartojimo kreditų bendrovės ir jų portfeliai dažnai yra painiojami su vartojimo kreditus teikiančiomis įmonėmis ir jų finansiniais duomenimis. „Greitųjų vartojimo kreditų bendrovės sudaro itin mažą dalį (asociacijai šiuo metu priklauso septyniolika narių) paskolas teikiančių organizacijų. Ne greituosius kreditus teikiančių bendrovių portfeliai siekia milijardus, o GVKA narių portfelis nesiekia net 50 mln. Lt. Mūsų asociacijos nariai išduoda nedideles paskolas, skirtas spręsti trumpalaikes finansines problemas”, — tvirtina Kristina Nemaniūtė.

GVKA narių surinkti ir apdoroti 2009 metų duomenys konstatuoja, jog iš viso buvo išduota daugiau nei 100 tūkstančių paskolų, kurių vidutinė suma nesiekia 500 litų.

«

»

Kiti pranešimai

2011-05-25

Konkursas! Renkamas mažylis, tapsiantis reklaminiu veidu!

Net neabejojate savo mažylio gebėjimais pozuoti? Augalinės kilmės riebalų rūgščių Omega kompleksas ... Skaityti daugiau →

2014-11-24

Organizacijos lyderis socialinėse medijose

Įvairiuose šaltiniuose kartojama mintis, jog organizacijos turi naudotis socialinėmis medijomis. Tačiau ... Skaityti daugiau →

2016-10-26

Lietuvos automobilių sporto federacija kviečia susipažinti su jaunaisiais sportininkais

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) pradėjo  iniciatyvą, kurios esmė – supažindinti ... Skaityti daugiau →

2015-02-18

Marketingas politinėje arenoje

Lietuvoje artėja didieji savivaldybių tarybų ir merų rinkimai. Tai jaučiame visi: gatvėse, televizijoje, ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×