Apie naujus namus papasakos kaimynai
Daugelyje pasaulio valstybių itin populiaru rengti atvirų durų dienas, kuriose galima aplankyti norimus ... Skaityti daugiau →
Tam, kad parašytas pranešimas spaudai, žinutė socialiniame tinkle ar kituose media kanaluose būtų pamatyta, šiandien nebeužtenka vien tik kokybiško turinio. Ne mažiau svarbus laikas, kuriuo šią žinute publikuojate.
If you want today to get loud with your press release or message in the social network qualitative content is not enough.The time you choose to publish the message plays a vital role too.
Šią nebe naują tiesą puikiai iliustruoja „Marketwire” tyrimas, kuriame bandyta išsiaiškinti palankiausius ir nepalankiausius laikus publikuoti pranešimus spaudai.
Kaip matome, daugiausia pranešimų skelbiama savaitės pradžioje, o artėjant savaitgaliui jų publikuojama jau gerokai mažiau. Lyginant pirmadienį su penktadieniu, pastebėtume, kad kiekis sumažėja net perpus.
To priežastis turbūt labai paprasta: žmonės po savaitės darbų laiką leidžia su šeima, poilsiaudami gryname ore ir nebelabai lieka laiko ir noro kažką skaityti ir domėtis, todėl ir pranešimų srautas artėjant savaitei į pabaigą nuslūgsta.
Kalbant apie palankiausias publikacijoms valandas, visi skuba paskelbti naujienas tarp 8val. ir 9val. ryto. Šis metas populiariausias, nes tikimasi, kad naujienas skaitys ką tik atsikėlę ir kavą gurkšnojantys skaitytojai.
Tačiau ką daryti žmonėms, kurių naujienos nėra tokios įdomios, kad nukonkuruotų kitus ir būtų pastebėtos skaitomiausiu laiku?
Viena iš alternatyvų yra socialiniai tinklai. Tačiau reikia pastebėti, jog ir čia, kaip ir tradicinėje žiniasklaidoje yra „laimės valandos” pranešimams ar publikacijoms.
„Bitly.com” atskleidė duomenis, nurodančius geriausią ir blogiausią laiką dalintis nuorodomis socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter”.
„Twitteryje” didžiausi nuorodų paspaudimo rodikliai yra tarp 13-15 valandos. Nepalankiausias metas „tweettinti“ – po 20 val., o penktadieniais išvis nepatartina megzti socialinių ryšių „Twitteryje”.
„Facebook” populiariausi pranešimų laikai nuo „Twitter” skiriasi tik valanda. Nuorodos, siųstos tarp 13 ir 16 val. sulaukia didžiausio įsitraukimo, o trečiadienį 15 val. yra geriausias laikas skelbti įrašus.
„Bitly.com” „Facebook“ profilių administratoriams rekomenduoja savaitgaliais neskelbti įrašų su nuorodomis, iš kurių tikimasi sulaukti didesnio atgarsio.
Kita vertus, šių duomenų nereikėtų vertinti vienareikšmiškai. „Sėkmingiausi“ pranešimų publikavimo laikai natūraliai tampa ir labiausiai informacijos „užgrūstais“ laikais, kai žinutė gali lengvai pasimesti tarp daugelio naujienų. Dėl šios priežasties reikalavimai žinutės turiniui tampa tik dar aukštesni. „Nepopuliarios“ dienos taip pat neretai yra netgi labai sėkmingos pramoginio pobūdžio žinutėms.
Daugelyje pasaulio valstybių itin populiaru rengti atvirų durų dienas, kuriose galima aplankyti norimus ... Skaityti daugiau →
Šiuos metus, pasak meteorologų, galima pavadinti gamtos stichijos metais. Vasarą ugniagesiai, draudimo ... Skaityti daugiau →
Unikalią galimybę prisiliesti prie priešistorės ir susipažinti su dvidešimt įspūdingo dydžio, ... Skaityti daugiau →
Per paskutinį dešimtmetį Europoje internetu apsiperkančių asmenų skaičius padidėjo beveik dvigubai, ... Skaityti daugiau →