arrow-up.svg moon.svg

Lietuvėms rūpi savirealizacija

Rugsėjo 25-26 dienomis daugiau nei 1000 moterų dalyvavo moterims skirtoje konferencijoje VEIKLI, kurios metu 16 lektorių pristatė savirealizacijos, motyvavimo, savęs įkvėpimo technikas bei patarė santykių, kūno suvokimo, bendravimo ir kitomis temomis.

„Raktas“ į savęs pažinimą – mūsų rankose

Šiemet jau antrą kartą vykusios konferencijos VEIKLI projektų vadovės Renatos Burbulienės teigimu, renginiu siekta siųsti žinutę, jog gyvenimas – mūsų minčių atspindys.

„Sakoma, kad laiminga moteris ir ją supančius žmones daro laimingais. Mokslininkai jau seniai įrodė, jog mūsų gyvenimas – mūsų minčių atspindys. Konferencijoje visi pranešimai siuntė svarbią mintį –kiekviena turime prisiimti atsakomybę už savo gyvenimą, o ne kaltinti supančią aplinką. Kasdien verkšlendamos ir besiskųsdamos, aplink save matysime tik blogus dalykus, tokiame „dirvožemyje“ neužaugs nei viena svajonė. Dėl to sąvokos su kreipiniais – „pakeisk mąstymą“, „tu tai gali“, „pakeisk požiūrį“, „prisiimk atsakomybę“ – veda į sąmoningą gyvenimą. Šiuos ir panašius, motyvuojančius ir skatinančius, žodžių junginius konferencijos dalyvės išgirdo daugybę  kartų. Tai įrankiai, kuriuos lektoriai davė klausytojoms. Joms belieka jais pasinaudoti“, – pasakoja R. Burbulienė.

Kadangi savirealizacija ir savęs supratimas – pradinis ir svarbiausias laimės elementas, šioms temoms skirta daugiausiai dėmesio. Dalyvės išgirdo asmenine patirtimi ir ieškojimais paremtus pasakojimus apie harmonijos ir savo tapatybės paieškas gyvenime, permainas, padėjusias atrasti save, emocinio intelekto ir minčių valdymo lavinimą. Taip pat moterys buvo paskatintos drąsiai atsigręžti į save, taip suvokiant viduje kylančias emocijas ir mintis.

„Pranešimai buvo subalansuoti taip, kad moterys gautų kuo daugiau įkvėpimo domėtis savirealizacija ir atrasti aukso vidurį. Šis aukso vidurys – darbo su savimi rezultatas. Norint jį pasiekti, reikia nesiblaškant suvokti savo norus, svarbius ir mažiau svarbius dalykus, laikytis disciplinos. Būtent toks aukso vidurys ir yra laimingos bei realizuotos moters gyvenimo balansas“, – sako VEIKLI organizatorė.

Kasmet – vis didesnis susidomėjimas

Pranešimus konferencijos dalyvėms skaitė 16 lektorių. Visi jie savo idėjomis konferencijoje dalinosi pirmą kartą, o VEIKLI lektorių pasiklausyti susirinkusiu dalyvių skaičius, lyginant su praėjusiais metais, išaugo beveik dvigubai.

„Pernai konferencijoje dalyvavo apie 600 dalyvių, šiais metais jų buvo daugiau nei 1000. 500 moterų atvyko į LITEXPO parodų ir konferencijų centrą, dar tiek pat dalyvių tiesioginę konferencijos transliaciją stebėjo internetu. Internetinė transliacija – šių metų naujovė, buvo inicijuota pačių dalyvių, gyvenančių užsienyje, auginančių vaikus ar dėl kitų priežasčių negalėjusių atvykti. Nesitikėjome, jog stebėjimas internetu sulauks tokio didelio susidomėjimo. Maždaug 30% dalyvių konferencijoje lankėsi antrą kartą. Tuo įsitikinome su jomis pasikalbėję ir gavę atgalinį ryšį, pripildytą pasakojimų apie pokyčius gyvenime, kurių atspirties taškas – mūsų konferencija. Moterys džiaugėsi sukūrusios naujus santykius, ryžosi įgyvendinti savo svajones, įkvėpimo pagautos pradėjo kurti savo verslus“, – sako R. Burbulienė.

Siekiant praplėsti renginio dalyvėms siūlomų potyrių ir žinių spektrą, rėmėjai pasiūlė išmėginti savo paslaugas, konsultacijas, produktus.

„Konferencijos rėmėjai dalyvėms pasiūlė daugybę naudingų paslaugų. Tai – įvairios masažo, grožio programos („East Island“), kurias buvo galima iš karto išmėginti renginyje, buvo galima pasikonsultuoti finansų klausimais („DnB bankas“), degustuoti kavą, arbatą, saldumynus (UAB „Skonis ir  Kvapas“), išbandyti prekes namų ruošai („Delimano“). Moterys gavo naudingų patarimų asmens higienos, kosmetikos, mitybos ar dietos klausimais. Rėmėjai pristatė rinkos naujienas, steigė loterijas bei dalino vertingus prizus visoms į konferenciją atvykusioms moterims. Labai džiaugiamės, kad dalyvės gavo tokį platų spektrą paslaugų“, – informacija dalinasi R. Burbulienė.

R. Burbulienės teigimu, kitų metų konferencijoje planuojamas dar didesnis pranešėjų, kurių temos moteris įkvepia  pokyčiams ir savirealizacijai, skaičius.

«

»

Kiti pranešimai

2015-08-10

Kaip priversti socialinius tinklus dirbti Jums?

Šiomis dienomis didžioji dalis įmonių turi savo „Facebook“, „Twitter“ ir „LinkedIn“ paskyras, ... Read more →
2015-08-14

Asmenukės versle

Turbūt visi žinome, kas yra asmenukė, juk neveltui šis nuotraukos tipas yra toks populiarus, kad ... Read more →
2013-05-17

Prognozuojamas mažėsiantis Facebook augimas

Nors kyla vis daugiau diskusijų, kad jaunesni žmonės pradeda ieškotis naujų socialinių erdvių ... Read more →
2011-09-22

Su permainingais orais – peršalimas ir virusai

Medicinos specialistai perspėja, kad atėję džiuginantys šiltesni rudens orai – terpė virusams ... Read more →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×