Prognozė verslui: kas 2015 atneš sėkmę?
2015 metais pritrauksite sėkmę, jei nebijosite rizikuoti ir savo veikloje vykdyti pokyčių, teigia ... Skaityti daugiau →
Žvelgiant į praėjusių metų reklamos rinką, galime išskirti stiprų jos lyderį Norvegiją, kuri pirmauja pagal išleistų pinigų kiekį vienam žmogui.Statistics of 2012 show, that Norway could be called the “biggest player” in the advertising market if judging on countries media spending per person.
According emarketer.com, In Norway media spending per person was $ 614.99 in 2012; second in the list is Australia with $ 535.01, third – USA ($ 524.75).
It is important to mention, that there are 3 more Scandinavian countries in the TOP10 countries having biggest media spending: Sweden (4th place), Denmark (5th) and Finland (9th).
Remiantis „Emarketer“ duomenimis, 2012 metais Norvegijoje vienam žmogui reklamai buvo skiriama 2121 litas, antroje vietoje liko Australija su 1846 litais, trečioje JAV – 1807 litais. Pirmąjį dešimtuką užbaigia Vokietija, kuri praėjusiais metais vienam žmogui skyrė 1173 litus.
Taip pat galima pastebėti, kad į pirmąjį dešimtuką pateko net keturios Skandinavijos šalys. Švedija buvo ketvirta, Danija – penkta, o Suomija – devinta.
Jeigu pažvelgtume tik į skaitmeninės reklamos rinką, tai stipriausiai ji augo Vidurio Rytų ir Afrikos regione – 47,9%, antroje vietoje buvo Lotynų Amerikos regionas su 37% augimu, trečioje vietoje Azijos – Ramiojo vandenyno regionas su 25% augimu. Prognozuojama, kad Vidurio rytų ir Afrikos regionas didžiausią augimą išlaikys ir 2013 m. – 47,4%, o Lotynų Amerikos augimas bus šiek tiek mažesnis – 23%.
Europoje didžiausias augimas 2012 metais buvo Suomijoje (17%), ir D. Britanijoje (14%). JAV skaitmeninės reklamos augimas buvo 16,8%, Kanados – 13.5%.
Apibendrinant viso pasaulio rezultatus, matome, kad 2012 buvo užfiksuotas 17,8% augimas, o 2013 metais tikimasi 15,1%.
Galima pastebėti, kad patraukliausia rinka reklamos agentūroms Europoje yra Skandinavija, kurioje augimas išliks stabilus ir kelis artimiausius metus. Visgi jei Jūsų planai neapsiriboja Europa, tada Jūsų akys turėtų krypti į Aziją: Indoneziją ir Indiją.
2015 metais pritrauksite sėkmę, jei nebijosite rizikuoti ir savo veikloje vykdyti pokyčių, teigia ... Skaityti daugiau →
Finalinis Lietuvos ralio čempionato etapas „Rally Classic“ startuoja jau rytoj. Ralio žiūrovai ... Skaityti daugiau →
Trumpalaikes paskolas SMS, telefonu ir internetu teikiančias bendroves vienijanti Greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →
Greitųjų vartojimo kreditų veiklą vystanti bendrovė „SMScredit.lt” atliko viešą apklausą, ... Skaityti daugiau →