arrow-up.svg moon.svg

Lietuviškas startuolis – naujas reklamos kanalas verslo sektoriui

Startuolis – jau kelerius metus populiariausias ir efektyviausias naujo verslo principas, padedantis pritraukti investuotojus. Pagrindinis startuolių tikslas – greitai, kokybiškai, inovatyviai ir linksmai patenkinti vartotojų poreikius. Autorių teigimu, būtent šiuos kriterijus atitinka savaitgalį startavęs ambicingas projektas, atveriantis naują ir netradicinį reklamos kanalą įmonėms visoje šalyje.

Viena internetinė svetainė – daugybė prizų

„Mūsų paslauga – naujovė Lietuvoje. Dar niekas iki šiol nebuvo siūlęs įmonėms klientus pasiekti pasitelkiant tokią koncepciją. Ši idėja kilo, kai išanalizavę šalies reklamos rinką pastebėjome, jog pagrindiniai kanalai ir priemonės nesikeičia jau ilgą laiką, dėl to jie nebepritraukia, nesudomina vartotojų. Negana to, norint pasiekti masinę auditoriją reikalingas labai didelis biudžetas, kuris nėra panaudojamas tikslingai, nes didžioji dalis reklamdavių, neteikia auditorijos segmentavimo paslaugų. „Sweepest“, kitaip nei dabar startuojantys projektai, nėra dar vienas kanalas, kuriame naudojamos kruopščiai suplanuotos tradicinės – tekstinės ir vizualinės priemonės. Mūsų tikslas – svetainės lankytojui suteikti teigiamas emocijas, sukurti pramogą internete, padėti užmegzti ar sustiprinti artimą ryšį tarp jo ir prekės ženklo, padovanojant naudingą prizą“, – projekto idėja dalinasi jo bendraautoris Artūras Svirskis.

„Sweepest“, internautus pasitinkantis šūkiu „Susišluok geriausius prizus“ (angl. Sweep the best prizes) – internetinis portalas, kurio lankytojai gali laimėti įvairių prekės ženklų įsteigtus prizus. Tai – galimybė išbandyti savo sėkmę kovojant dėl norimų prizų, atrasti  nežinomus ar seniai užmirštus prekės ženklus. Tuo tarpu svetainėje besireklamuojantys prekės ženklai gali pasinaudoti netradiciniu reklamos kanalu, sumažinti reklamai skiriamą biudžetą ir gauti akivaizdžius rezultatus, kurie apibrėžiami dalyvių, peržiūrų ir paspaudimų kiekiu.

„Startavome tik prieš kelias dienas, bet jau sulaukėme nemažo susidomėjimo. Portale užsiregistravusiems dalyviams siūlome labai paprastus ir smagius keturių tipų žaidimus, kuriuose dalyvaudami jie turės paspausti vos kelis klaviatūros mygtukus. Tai – viskas, ką reikia padaryti. Šiuo metu galima laimėti grožio procedūras ir kitas prekes ar paslaugas bei susitikimą su seru Richard’u Branson’u Gran Kanarijoje“, – pasakoja A. Svirskis.

Planuose – didelės vertės prizai

Projekto bendraautoriaus teigimu, po kelių mėnesių „Sweepest“ planuoja vartotojams pasiūlyti technologinius keliones, laisvalaikio pramogas ir kitas dovanas. Šiuo metu vykdomos derybos su daugybe prekės ženklų atstovų, kurie nori būti pirmieji, pasirinkę unikalią, tiesioginę vertę vartotojams suteikiančią marketingo priemonę.

„Kokią naudą gauna mūsų klientai, leidžiantys laimėti savo įsteigtus prizus? Jie gauna reklamos kanalą, padedantį didinti prekės ženklo žinomumą, užmegzti ryšį su vartotoju ir leisti jam išmėginti produktą ar paslaugą naudojant specializuotą el. konkursų platformą. Gegužės 7-8 dienomis dalyvausime progreso konferencijoje LOGIN 2015, kurioje pristatysime visus „Sweepest“ klientus, jų įsteigtus prizus, patį projektą“, – vertės klientams pasiūlymus vardija A. Svirskis.

Pasak A. Svirskio, iš profesionalių savo srities specialistų suburta komanda daugiausiai laiko skiria aktyvios komunikacijos tarp įmonės ir vartotojo užmezgimui, „Sweepest“ tobulinimui ir populiarinimui,  o ateities  planus sieja su plėtra tarptautinėje rinkoje. Didelis projekto kūrėjų dėmesys sutelktas ir į konkursų dalyvių bei įmonių duomenų saugumą bei sąžiningos konkurencijos užtikrinimą. „Sweepest“ kūrėjai garantuoja, jog visi laimėti prizai pasieks konkursų nugalėtojus.

«

»

Kiti pranešimai

2011-11-28

Japonų animacijos dienų „Otaka” 2011 svečias – legendinis Kūlverstukas

Šį ketvirtadienį, gruodžio 1-ąją, „Forum Cinemas Vingis” kino teatre jau ketvirtąjį ... Skaityti daugiau →

2011-09-07

„Elsis” pardavė vienos iš savo įmonių akcijas

Informacinių ir ryšių technologijų sektoriuje veikianti įmonių grupė „Elsis” sudarė ... Skaityti daugiau →

2010-07-14

Kaune, A. Juozapavičiaus prospekte, turėjusi vykti spaudos konferencija atšaukiama

Liepos 14 d. 15 val. organizuota spaudos konferencija, kurios metu turėjo būti klojamas paskutinis ... Skaityti daugiau →

2010-05-24

Greitųjų vartojimo kreditų asociacija keičia vardą

Trumpalaikes paskolas SMS, telefonu ir internetu teikiančias bendroves vienijanti Greitųjų vartojimo ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×