Artėja „Rally Classic Druskininkai”
Rugsėjo 15 dieną, šeštadienį, Druskininkų apylinkėse vyks paskutinis 2012 m. Lietuvos automobilių ... Skaityti daugiau →
Rinkodara realiu laiku (ang. Real-time advertising) – naujas “Google” rinkodaros projektas, kuris bus išbandytas per “Super Taurės” varžybas.
Šis įrankis leis keisti reklamas realiu laiku, o ne pagal sudarytą tvarkaraštį. Tai veiks ne tik reklamoms, kurios bus rodomos stadione, bet taip pat ir “Youtube” ar kituose kanaluose, per kuriuos tiesiogiai bus transliuojamos varžybos. “Wix.com”, kurie yra išsipirkę tradicinę reklamą per “CBS” kanalu transliuojamas rungtynes vasario 7 dieną, bus vieni iš pirmųjų įmonių išbandysiančių šį produktą. Pasak Walpert Lecy, “Google” globalios rinkodaros plėtros vadovės, visi reklamos užsakovai turės iš anksto paruošti savo transliuojamo turinio planą, tačiau jas keisti galės realiu laiku pajutus poreikį.
Rinkodara realiu laiku jau tapo labai populiari tarp įvairių, aktyvias reklamos kampanijas turinčių, įmonių. Tiesa iki šiol įmonės tam naudodavo socialinius tinklus, tokius kaip “Twitter” arba “Facebook”, kas ir paskatino “Google” sukurti tokį įrankį.
Kaip pavyzdį galime paimti “Oreo” reklamą per prieš du metus vykusias “Super Taurės” varžybas. Niekas įmonėje nebuvo suplanavęs jokios specialios reklamos, tačiau kai trečio ketvirčio metu varžybose dingo elektra ir neatsirado visą pusvalandį, “Oreo” rinkodaros specialistai greitai sureagavo į šį nutikimą. Savo “Twitter” paskyroje patalpino nuotrauką, kurioje puikavosi labai tiksliai sugalvotas angliškų žodžių žaismas – “Jūs galite įdėti net ir tamsoje” (ang. “You can still dunk in the dark”). Žodis “Dunk” anglų kalboje reiškia taiklų metimą ir tuo pačiu duonos, ar kokio maisto pamerkimą į skystį prieš jį suvalgant. Tai sulaukė daugiau nei 15 tūkst. komentarų ir pasidalinimų.
W.levy teigia, kad didžiausias šio tipo rinkodaros privalumas yra tas, kad tai leidžia įmonėms sukurti turinį, kuris yra prasmingas daugumai tikslinės auditorijos. Tokie įvykiai kaip “Oskarų” apdovanojimo ceremonija, prezidento rinkimai ar “Olimpinės Žaidynės” leidžia įmonės tarsi tapti jų dalimi ir taip sukurti ryšį su vartotoju. Šis “Google” sukurtas įrankis sukurs papildomą naudą įmonėms jau naudojančioms visas kitas reklamos platformas.
Rugsėjo 15 dieną, šeštadienį, Druskininkų apylinkėse vyks paskutinis 2012 m. Lietuvos automobilių ... Skaityti daugiau →
Birželio 1-2 dienomis Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje automobilių sporto gerbėjai žymės ... Skaityti daugiau →
Birželio mėnesį įvyko kasmetinis „Pasyvaus namo“ asociacijos suvažiavimas, kuriame buvo apžvelgiami ... Skaityti daugiau →
Roges ruošk vasarą, o vežimą žiemą, sako lietuvių patarlė. Šią taisyklę perfrazavus galima ... Skaityti daugiau →