arrow-up.svg moon.svg

Reklama realiu laiku – jau per „super Taurės” varžybas

2016-01-22 Kas aktualu

Rinkodara realiu laiku (ang. Real-time advertising) – naujas “Google” rinkodaros projektas, kuris bus išbandytas per “Super Taurės” varžybas.

Šis įrankis leis keisti reklamas realiu laiku, o ne pagal sudarytą tvarkaraštį. Tai veiks ne tik reklamoms, kurios bus rodomos stadione, bet taip pat ir “Youtube” ar kituose kanaluose, per kuriuos tiesiogiai bus transliuojamos varžybos. “Wix.com”, kurie yra išsipirkę tradicinę reklamą per “CBS” kanalu transliuojamas rungtynes vasario 7 dieną, bus vieni iš pirmųjų įmonių išbandysiančių šį produktą. Pasak Walpert Lecy, “Google” globalios rinkodaros plėtros vadovės, visi reklamos užsakovai turės iš anksto paruošti savo transliuojamo turinio planą, tačiau jas keisti galės realiu laiku pajutus poreikį.

Rinkodara realiu laiku jau tapo labai populiari tarp įvairių, aktyvias reklamos kampanijas turinčių, įmonių. Tiesa iki šiol įmonės tam naudodavo socialinius tinklus, tokius kaip “Twitter” arba “Facebook”, kas ir paskatino “Google” sukurti tokį įrankį.

Kaip pavyzdį galime paimti “Oreo” reklamą per prieš du metus vykusias “Super Taurės” varžybas. Niekas įmonėje nebuvo suplanavęs jokios specialios reklamos, tačiau kai trečio ketvirčio metu varžybose dingo elektra ir neatsirado visą pusvalandį, “Oreo” rinkodaros specialistai greitai sureagavo į šį nutikimą. Savo “Twitter” paskyroje patalpino nuotrauką, kurioje puikavosi labai tiksliai sugalvotas angliškų žodžių žaismas – “Jūs galite įdėti net ir tamsoje” (ang. “You can still dunk in the dark”). Žodis “Dunk” anglų kalboje reiškia taiklų metimą ir tuo pačiu duonos, ar kokio maisto pamerkimą į skystį prieš jį suvalgant. Tai sulaukė daugiau nei 15 tūkst. komentarų ir pasidalinimų.

Oreo-Dunk-in-the-Dark

W.levy teigia, kad didžiausias šio tipo rinkodaros privalumas yra tas, kad tai leidžia įmonėms sukurti turinį, kuris yra prasmingas daugumai tikslinės auditorijos. Tokie įvykiai kaip “Oskarų” apdovanojimo ceremonija, prezidento rinkimai ar “Olimpinės Žaidynės” leidžia įmonės tarsi tapti jų dalimi ir taip sukurti ryšį su vartotoju. Šis “Google” sukurtas įrankis sukurs papildomą naudą įmonėms jau naudojančioms visas kitas reklamos platformas.

«

»

Kiti pranešimai

2009-11-26

Origami kūrybinėse dirbtuvėse — rekordinio dydžio Tiranozauras Reksas

Gruodžio 7 dieną 18 valandą anime dienų „Otaka” lankytojai origami dirbruvėse, kurios ... Skaityti daugiau →

2013-07-26

Kaip pasikeitė būstų standartai per dešimtmetį?

Kiekvienas būsto ieško pagal savo poreikius, tačiau daugelis atsižvelgia ir į visuomenėje įsitvirtinusius ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Socialinė atsakomybė – ne įstatymų nustatytas reglamentas

Jungtinės Tautos, Europos Komisijos vis garsiau šaukia, kad kompanijos turi būti socialiai atsakingos, ... Skaityti daugiau →

2012-12-04

Nemokamas kuras 100-ajam elektromobiliui Lietuvoje

Nors daugeliui lietuvių elektromobilis yra egzotika, tačiau kylant benzino kainoms vis dažniau yra ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×