arrow-up.svg moon.svg

SMScredit.lt paskolas teiks be palūkanų?

Siekdami įgyti pranašumą prieš konkurentus bei norėdami įrodyti, jog kilusias laikinas finansines problemas išspręsti paprasta, „SMScredit.lt” paskelbė akciją, kurios metu paskolas teiks be palūkanų. Akcija prasidėjo lapkričio 16 dieną ir tęsis iki sausio 31 dienos.

Akcijos šūkis skelbia: „Pirma paskola nemokama: kiek pasiskolinsi, tiek ir grąžinsi”. Paklaustas apie papildomas tokios paskolos ėmimo ir grąžinimo sąlygas „SMScredit.lt” direktorius Gediminas Velička teigia: „Jokių papildomų sąlygų ar mokesčių nėra. Tiesiog klientas užsiregistruoja internetinėje svetainėje www.smscredit.lt (registracija yra vienkartinė: kaskart prireikus paskolos registruotis nebereikia, tiesiog siunčiama trumpoji žinutė), išsiunčia SMS žinutę ir per penkiolika minučių pinigai pervedami į besiskolinančiojo sąskaitą. Jei paskola grąžinama laiku, pagal pasirinktą terminą, jokių palūkanų ar kitų mokesčių mokėti nereikia”.

Be to, greitųjų vartojimo kreditų bendrovės direktorius pabrėžia, jog akcijos metu jau esamiems klientams savo įkainius sumažino per pusę. „Nuo lapkričio 16 iki sausio 31 dienos esami klientai už palūkanas mokės dvigubai mažiau. Pavyzdžiui, už 500 Lt paskolą 30 dienų klientas turėdavo sumokėti 100 Lt, akcijos metu tereikės mokėti 50 Lt”, — tvirtina Gediminas Velička. „SMScredit.lt” direktorius dar kartą pabrėžia, jog jokių papildomų sąlygų ar mokesčių nėra.

«

»

Kiti pranešimai

2010-07-15

Socialinė atsakomybė — tai savanoriška, o ne įstatymų nustatyta veikla

Nesunku nuspėti, kad didelė dalis krizės paveiktų kompanijų vis mažiau lėšų skiria labdarai ... Skaityti daugiau →

2015-10-20

Avarija Gaižiūnuose – nelegalių varžybų rezultatas

Sekmadienį įvykusi nelaimė Gaižiūnų kariniame poligone, Lietuvos automobilių sporto federacijos ... Skaityti daugiau →

2014-10-31

Populiaresnis prekės ženklas dėka „Instagram“

Marketingo pasaulyje naujos tendencijos. Statistika rodo, jog „Facebook“ augimas krenta ir prekės ... Skaityti daugiau →

2015-08-27

„Facebook“ remia ne pelno siekiančias organizacijas įdiegdama „Rėmimo“ mygtuką.

„Facebook“ siekia suteikti daugiau galimybių ne tik įmonėms, kurios siekia didinti savo pardavimus ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×