A. Paliukėnas: Baltijos valstybės tokį aukštą tarptautinį postą užima pirmą kartą
Tarptautinės automobilių asociacijos (FIA) Generalinės Asamblėjos metu Paryžiuje pirmą kartą Lietuvos ... Skaityti daugiau →
Sveikata ir sveikas gyvenimo būdas šiuo metu yra labai populiarūs raktažodžiai. 2014 metų pabaigoje, ištyrus vartotojų poreikius, paaiškėjo, kad sveikata yra vienas iš svarbiausių faktorių, renkantis prekes ar paslaugas. Nieko nuostabaus, kad per paskutinius metus įvairių sporto prekių, mobiliųjų telefonų programėlių, kurios seka sveikatos rodiklius, ir šviežio bei ekologiško maisto prekių pardavimai labai išaugo.
Taigi, dauguma žmonių pasaulyje dabar stengiasi „gyventi sveikiau“ – tuo pačiu didindami „sveikų“ produktų paklausą, net jei jie iš tikro ir nėra tokie sveiki ar naudingi. Dėl šios tendencijos atsirado stiprus ryšys tarp vartotojų įvaizdžio ir „vartojamų“ prekių ženklų. 2013 metų duomenimis, net 42% apklaustųjų teigė, kad jiems būtų gėda, jei juos pamatytų nešant „McDonalds“ restorano maišelį, nes jis siejamas su nesveiku maistu. Šis pavyzdys patvirtina, kad prekės ženklai formuoja ne tik savo, bet ir savo auditorijos įvaizdį.
Žvelgiant iš vartotojų perspektyvos, saldžių ir gazuotų gėrimų rinka taip pat nėra „populiari“ – naujas vartotojų pomėgis – skelbti apie sveiko gyvenimo būdo propagavimą, gerokai pakenkė tokiems vaisvandenių gamintojams kaip „CocaCola“ ir „Pepsi“ – jų pardavimai nuo 2013 metų krito beveik 10%. Tačiau šios kompanijos ketina susigrąžinti prarastą rinkos dalį daug investuodamos į natūralų vandenį.
Kaip teigė Kardifo universiteto, žianiasklaidos ir rinkodaros bakalauro studijų direktorius, John Jewwll – „vanduo buteliukuose yra naujausias rinkodaros triukas“. Šiuo metu vandens buteliuose rinkos vertė siekia beveik 13 milijardų JAV dolerių, bet kodėl? Juk gerti vandenį iš čiaupo yra daug pigiau, o neretai ir sveikiau mūsų organizmui. Atsakymas yra paprastas – perkamo vandens prekės ženklas kuria aplinkinių nuomonę apie vartotoją, o jis, savo ruožtu, siekia atrodyti gyvenantis „sveiką gyvenimą“.
Pagal BBC ataskaitų duomenis, „Perrier“ buvo pirmasis prekės ženklas, daugiausiai uždirbęs iš brangaus vandens buteliukuose. Sėkminga reklamos kampanija įtikino vartotoją, kad, gerdamas šį prabangų vandenį, jis parodo pasauliui, jog yra žinanti savo vertę ir pasitikinti savimi asmenybė. „Perrier“ tapo stipriu prekės ženklu, kurio etiketė klijuojama ne tik ant butelio, bet ir jo vartotojui.
Sekdami šiuo pavyzdžiu, dauguma prekės ženklų pradėjo gaminti ir siūlyti vartotojams prabangų geriamą vandenį, už kurio buteliuką kartais tenka sumokėti net iki 30 JAV dolerių. Stikliniai buteliukai, kurie išlaiko visas vandens naudingas savybes, ir mikroelementų, kurių randama tik retuose gręžiniuose, prisotintas vanduo vartotojams siejasi su kūno puoselėjimu ir savivertės parodymu. Taigi, parduodamos vandenį buteliukuose, įmonės iš tiesų parduoda sveikos gyvensenos ir rūpinimosi savimi įvaizdį.
Tarptautinės automobilių asociacijos (FIA) Generalinės Asamblėjos metu Paryžiuje pirmą kartą Lietuvos ... Skaityti daugiau →
Valstybinė ligonių kasa (VLK) kartu su teritorinėmis ligonių kasomis, įdiegusi „vieno langelio“ ... Skaityti daugiau →
Lietuvoje savo nišos vis dar neatrandantis socialinis tinklas „Twitter“ pasaulyje auga sparčiausiai. ... Skaityti daugiau →
Nesiliaujančios diskusijos dėl šokinėjančių elektros kainų tik dar labiau sustiprėja artėjam ... Skaityti daugiau →